|
Právě je 553 návštěvník(ů) a 1 uživatel(ů) online: oko
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116810195 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Kontrasty: Vzpomínka na květen 1945
Vloženo Neděle, 08. květen 2022 @ 22:39:49 CEST Vložil: Tomas |
poslal Frantisek100 Když vidím, jak
vzpomínáme na konec druhé světové války, vybaví se mi vzpomínky naší babičky a také těch, co mi vzpomínky vyprávěli při
návštěvách v domově. A vzpomínali na konec války s radostí. Nesetkal jsem se s tím, že by něco
vyčítali vojákům Rudé armády
Jedna babička v domově vzpomínala.
Její rodiče, když
viděli před domem u nich na venkově skupinu sovětských vojáků, pozvali je domů
na oběd. Maminka uvařila šest litrů bramborové polévky a vojáci s chutí jedli a děkovali. „Chcete ještě přidat ? “ a oni se ohlíželi
na ostatní, aby zbylo i na děti. „Ale je toho dost. Jen jezte!“. Ještě dvakrát je rodiče takhle pohostili. Když
odjížděli a loučili se, sundal důstojník
holínky a dal je mamince. Já ty holínky
nosila ještě pak čtyři roky. A my holky jsme se vůbec nebály. Zdobily jsme jim koně
březovými větvičkami, sedaly si k nim na koně a oni nás vozili. Ani mne nenapadlo, že by se nám
šestnáctiletým holkám mohlo něco stát. Babičce se lesknou oči při vzpomínce na
mládí. Už je to přes sedmdesát let a vzpomínka je živá.
Naše babička měla
také hezké vzpomínky.
Bydlela ve větším městě v rodinném domku. Ona a její
setra, svobodné ženy kolem 28 roků a
maminka vdova.. Najednou u nich ráno zazvonili vojáci a žádali o ubytování pro
velitele. Jednalo se o dva důstojníky a jejich mladého pobočníka. Seběhlo se to
tak rychle, že děvčata si nestačila z obývacího pokoje, kam je ubytovali,
uklidit svoje hodinky. Vojáci byli ubytovaní asi pět dní. Jejich mladý pobočník byl asi stejného věku
jako tehdy babička. Babička uměla dobře rusky, protože pře válkou tři roky
pracovala v Užhorodě, neboť v Čechách byla těžké sehnat práci. Dobře
si spolu rozuměli a mladý Rus jí učil
básničky a povídali si. Sedávali na lavičce na konci zahrady a Maša, jak
babičce říkal, se mu asi moc líbila.
Ostatně bývala velice hezká a vypadala mladší. Po pěti dnech nastal čas
loučení. Babičce ho bylo líto. Ostatně v té době už měla
vážnou známost a její snoubenec pracoval v odboji. To přece nemohla zamilovanému chlapci sdělit. Nerad
se loučil. „Mašo, až válka skončí, přijedu za tebou“ říkal v slzách a
daroval ji na památku svoji tužku.
Válka skončila. Tužka zůstala u babičky na památku až do její
smrti, když zemřela ve věku skoro 101 let.
Dnes ji máme schovanou a při pohledu
na ni, vidíme naši babičku jak ještě po tolika letech si pamatovala onu ruskou
básničku a vzpomínala na milého chlapce.
Válka je krutá. Kdo ví, jak skončil život tohoto vojáka.
Když vojáci odjeli,
vstoupily obě sestry a maminka do pokoje. Bylo uklizeno a na stolku ležely
dvoje náramkové dámské hodinky tak, je tam před pěti dny nechaly.
|
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pondělí, 09. květen 2022 @ 00:02:41 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) |
To ještě babičky netušily, jakou porobu nám tady Rudá armáda na dlouhé roky dovezla.
A jak v Českolslovensku ihned v květnu 1945 začaly řádit jednotky Smerš. |
Z osvoboditele stal se okupant (Skóre: 1) Vložil: Vota v Pondělí, 09. květen 2022 @ 17:17:41 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Dost často v dějinách se tak dělo.
Nicméně, naše média teď dělají chyby, když komentují jen ruskou agresi na Ukrajině. Rusko nyní totiž zároveň zvýšilo svůj vliv na jihovýchodě Asie. Dohody se Sýrií, Íránem, Indií, Jordánskem, Afgánistánem,účast jejich vojsk v tamnějších zemích a ruský vliv,; tato vznikajíci koalice nevěstí vůbec nic dobrého. |
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: martino v Pondělí, 09. květen 2022 @ 19:30:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Haag podezřívá Pentagon a CIA z válečných zločinů v Afghánistánu Americká armáda a CIA se možná dopustily válečných zločinů mučením zadržených v Afghánistánu. Uvedla to hlavní žalobkyně Mezinárodního trestního soudu (ICC) Fatou Bensoudaová. Zvýšila tak možnost, že by američtí občané mohli být obžalováni u soudu, přestože se k němu Washington ještě nepřipojil, uvedla agentura AP. |
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: Vota v Pondělí, 09. květen 2022 @ 20:18:06 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ano, to je možné i pravděpodobné, martino. Je to stará zpráva, jak to dopadlo? Že se takové věci děly dokazuje i tento článek: https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/abu-ghrajb-muceni-vezeni-irak-usa-americane-gina-haspelova/r~a32cec365ab411e880d30cc47ab5f122/
|
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: Vota v Pondělí, 09. květen 2022 @ 20:31:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Podobných zpráv lze najít mnoho: https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/americky-vojak-ktery-zavrazdil-v-afghanistanu-16-lidi-bude-nejspis-odsouzen-na-dozivoti_201308191900_dbernardy
Otázkou je, zda to někdy přizná Rusko a Putin v jeho čele, že to, co dělají Rusové na Ukrajině jsou zvěrstva, která nepatří ani do války, a obviní z nich své vojáky a odsoudí je. Zatím tomu nic nenasvědčuje. |
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: martino v Úterý, 10. květen 2022 @ 10:48:10 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Voto to není stará zpráva. To je zpráva zveřejněná na idnes dne 9.5.2022. |
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: Vota v Úterý, 10. květen 2022 @ 12:12:37 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zpráva, na kterou jste zde vložil odkaz, je z listopadu 2016, martino. |
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: martino v Úterý, 10. květen 2022 @ 17:51:59 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Voto to máš pravdu, ale ten odkaz tam byl jako součást včerejší zprávy....a já místo, abych dal odkaz na tu zprávu jako celek, tak jsem dal odkaz jen na odkaz v tom článku...kde mimo jiné se řeší i vyhrožování ze strany USA Hágu, pokud bude vyšetřovat zločiny v Afganistánu...nyní jsem našel i ten článek https:
//zpravy.aktualne.cz/zahranici/usa-hrozi-soudu-v-haagu-sankcemi-pokud-bude-vysetrovat-zloci/r~c4cfc77aac6811eaa7deac1f6b220ee8/
Jinak se omlouvám, měl jsem dát odkaz na celý článek, ale mě bodlo do očí jedno a tím jsem to posunul, la to stejně nic nemění na skutečnosti, že i USA všude kam vstoupila jejich armáda tak se činila zvěrstva. Kdo si dnes vzpomene na válku v Kuvajtu a ten strašný skandál, jak se vojáci vzdávali a Amaričané je za živa pohřbívali buldozery v zákopech...kdo si vzpomene na ty hrůzy v Koreji a Vietnamu ...a co bylo humanitární bombardování Bělehradu a Kosova? To vše by se mělo veřejně vyšetřovat, soudit a odsoudit....Koho dosadili Američané do vlády v Kosovu? teroristickou bandu UČK. https://www.youtube.com/watch?v=Fgk0rAF9eD8
Humanita a demokracie USA náš vzor. Já si nedělám iluze ani o Rusech ani o Američanech.
|
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: Vota v Úterý, 10. květen 2022 @ 20:50:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Díky, martino. >>Já si nedělám iluze ani o Rusech ani o Američanech. << Souhlasím. Rusové třeba dnes takto řádí v Africe. Američané na ně nemají moc co ukazovat prstem. |
]
|
|
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 09. květen 2022 @ 07:26:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ | Naše maminka měla na vojáky jiné vzpomínky.
Vzpomínala na to, že se chovali jako zvířata - byli špinaví, nestarali se o sebe. Vzpomínala na to, jak vojáci u nich na faře tak jak byli, se zabláceným oblečením, botama od bláta, lehli do postele, do čistého povlečení, váleli se tam. Pro ní to tehdy bylo pohoršení - mladá chudá holka, když něco takového viděla, jak byli neuctiví, ničeho si nevážili...
Já to vždycky bral tak, že jsem jim rozuměl. Chudáci kluci nahnaní do války pro svoje potentáty, aby zabrali zem. Měli štěstí, že přežili. Byli rádi, že žijí. Unavení. Možná je za pár týdnů poslali na Sibiř, nebo popravili, nebo zavřeli jinam do lágrů, vystěhovali z domova, umřeli na hladomor. Nic hezkého je nečekalo. Bylo mi jich spíš líto.
Toník |
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pondělí, 09. květen 2022 @ 08:25:08 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jakou zem, že zabrali?
Bojovali za svoji zemi proti nacismu. Válka
vždy člověka poznamená. Smutné je, že jí nejvíce vedou země, kde jsou křesťané.
Dnes celý národ je zfanatizován proti Rusku. Nebýt SSSR, tak nás Němci postupně zlikvidovali. |
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 09. květen 2022 @ 15:46:09 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Jakou zem, že zabrali?
To chceš vyjmenovat všecko, nebo jen tu jednu, kde maminka žila?
Maminka žila v Československu, to zabrali.
Pak zabrali: Německo (to jen kus) Rakousko Polsko Maďarsko Rumunsko Bulharsko Albánii Mongolsko Vietnam Kambodžu KLDR Laos Kubu Jemen Kongo Mosambik Benin Angolu
a pak už moc nevím a nepomatuju si, ale dohledat by se to dalo, co ještě všechno zabrali, kromě Litvy, Lotyšska, Estonska, Ukrajiny, Arménie, ....
Válka vždy člověka poznamená.
Tak. Tak jsem tomu vždycky rozuměl.
Ale nějaký základ v sobě lidé mají i před válkou, jestli se chovají jako zvěř, nebo jsou slušní. To se pak promítne i do jejich chování ve válce.
Smutné je, že jí nejvíce vedou země, kde jsou křesťané.
Určitě.
I když v Rusku moc křesťanů není, tak je smutné, že teď vede válku. Moc bych mu přál, aby přestalo a aby se ty země navzájem smířily a odpustily. Tím spíš těm pár křesťanům, co v Rusku jsou. Ale to by musel být zázrak.
Nebýt SSSR, tak nás Němci postupně zlikvidovali.
Cobykdyby....
Co udělali Sověti, to víme - krádeže, vraždění, rabování, likvidace lidí, lágry. Co dělali němečtí socialisté, víme také - krádeže, vraždění, rabování, likvidace lidí, lágry.
Třeba by se ty socialisty taky umoudřili, kdyby vyhráli, a v 50 letech by pak udělali obrození, socializmus s lidskou tváří, udělali by sebereflexi, strhli by sochu Hitlera z Letné, pustili z vězení letce RAF...
Kdo ví.
Toník |
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Pondělí, 09. květen 2022 @ 09:32:18 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Taky nám babička (matka matky) vyprávěla, že když ubytovali německé vojáky, že byli čistí, slušní, vychovaní, zdravili a že když ubytovali ruské vojáky, tak ti byli o poznání horší, primitivnější, nekulturní. A zrovna nedávno mi to moje matka říkala. Na moji matku se to přeneslo a nemá ráda Rusy. No dobře, taky jsem neměl rád Rusy. Nutili mi tu azbuku a jejich podivný natahovací jazyk, který mi připadal směšný. Když jsem si nepřinesl do školy učebnici ruštiny, tak jsem musel učitelce ruštiny říct omluvu - izvinitě meňa pažalsta, što ja zabil knigu. Rusové jsou jediný národ na světě, který zabíjí knihy. To nikdo jiný neumí.
Jo, měl jsem z Rusů vždycky srandu, opovrhoval jsem jimi. Vyprávěli jsme si vtipy, že ztroskotala ruská raketa a v jejich dřevěných troskách zahynuli všichni kosmonauti.
Jenže já nemůžu pořád žít minulostí 40 - 80 let starou. Ty generace jsou dávno pryč. Takže střih a dnešek. Dívám se na chaturbate, webkamery. Ti kluci, co jsou z Ruska, jsou slušní, culí se a jsou ne tak zkažení. Mně se líbí jejich mentalita. Líbí se mi mentalita ruských kluků na erotických webech. Jsou zdrženliví. Neukazují vše. Nejsou laciní. Jsou delikátní, jemní. No a když je tam kluk z nějakého státu USA, nebo Angličani, tak to je výstřední, srší sebevědomím, žvýkačka v hubě, samá gesta s prsty do kamery, hlasitá hudba, ostré chování. Řekneš si, to je jenom erotický chat, nemá to vypovídací hodnotu? Ale má to vypovídací hodnotu. Odmysli si erotiku, jde o pozorování mentality. Totiž to samé říkají kolegyně, co dělaly au-pair vychovatelky v Anglii nebo v USA. Tam jsou nejhorší děcka. Když jsou nejhorší děcka, nejméně vychovaná děcka, nejvíce rozmazlená děcka v aglosaských zemích, tak co asi z nich vyroste v dospělosti? |
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 09. květen 2022 @ 15:52:58 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Taky jsme toho o hodinách ruštiny strašně moc zabyli. I učebnice jsme zabýjeli.
Jo, měl jsem z Rusů vždycky srandu, opovrhoval jsem jimi. Vyprávěli jsme si vtipy, že ztroskotala ruská raketa a v jejich dřevěných troskách zahynuli všichni kosmonauti.
Tak.
To byl systémový, cílený rasizmus, který do nás zanesli komunisté a jejich tehdejší vláda, způsob jednání. Hodně lidem ten rasizmus zůstal v krvi dodnes, a není divu.
U mne rasismus proti Rusům Američanům, Židům, Cikánům a Němcům vyřešil Bůh - vedl mne k tomu rasismus dál nežít.
Cizinec |
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Úterý, 10. květen 2022 @ 11:38:24 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To, že popíšeš nějaké etnikum, je rasismus? To asi ne. Rasismus je jiný level.
Co je to rasismus?
Rasismus je přesvědčení, že někdo tím,
že má určité biologické znaky vlastní
některé lidské rase, je méně nebo více
hodnotným než ostatní, kteří tyto znaky
nemají. V krajním případě se může
jednat o názor, že určité rasově
vymezené skupiny obyvatelstva nejsou
lidé, ale bytosti nižšího či vyššího řádu. Toto přesvědčení může pak
implikovat nějaké jednání či pravidla
jednání spočívající např. v ubližování
někomu z důvodu jeho příslušnosti k
určité rase. https://www.vzajemnesouziti.cz/file.php?nid=15768&oid=7386602
Až takto vyhrocené jsem to nikdy neměl. Vůči nikomu. Cikánská děcka jsem učil. Mají nižší IQ, nebaví je čeština, ale rádi zpívají a rádi mají tělocvik. Nebo si vezmi třeba - Japonci. Jsou malí, škaredí (ještě jsem neviděl hezkého Japonce), ale jejich výrobky zejména značky Panasonic jsou bezkonkurenční. Jejich kalkulačku mám od roku 1986 a je stále jako nová. Televize z 90. let téže značky stále funkční. Sluchátka Technics nejlepší ze všech, co jsem zkoušel. Takže malí škaredí, ale nesmírně technicky schopní. To není rasismus. Já je mám rád, i když jsou malí a škaredí. Mám je rád, páč jsou šikovní. No a naopak třebas takoví obyvatelé blízkého jihovýchodu jsou často velmi pohlední, ale vyznávají islám a robit nebudou. https://archiv.hn.cz/c1-65564060-aktivistka-saudove-nepracuji-a-zeme-vyvazi-nebezpecnou-ideologii
A jestli někdo trpí rasismem, tak Američané vůči Rusům. Ve všech filmech a PC hrách zobrazují Rusy jako vizuálně škaredé a padouchy, grázly. Jenže ve skutečnosti je to spíše naopak... |
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Úterý, 10. květen 2022 @ 13:02:44 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Z uživatelů granosalis trpí rasismem ten penzionovaný havíř rosmano. On psal o mojí ruské kolegyni Natalii že ji chce od okolního světa co nejvíc izolovat. Ona prý nepatří do civilizace. Prý ji uvrhne do doby kamenné. Nevím, jak to ten nemocný a starý rasistický bobek chce udělat. Taková hezká a talentovaná holka a ten starý rasistický skřet bez talentu jí chce obklíčit zdí a izolovat. Myslím, že se mu to nepovede. |
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 11. květen 2022 @ 17:33:36 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Tak. Rasismus je hlavně nesnášenlivost kvůli rase. Tedy to, co nám dělali soudruzi například vůči Američanům či Němcům. Zprostředkovaně pak vůči Rusům. Nebo co jsme v náboženství zažívali vůči Židům. Nebo co jsme si vyrobili zobecněním vlastní zkušenosti vůči cikánům.
Nijak vyhrocené jsem to neměl, ale nesnášenlivost jsem měl a Bůh jí se mnou řešil. Celkem prakticky. Třeba vůči cikánům - na jedné akci byl jako vítač cikán, taková korba, ramena přes celá záda. Vymydlený do čista, v kvádru. A ten ke mně přišel a objal mně. A Bůh ke mně pak mluvil, o zraněních, odpuštění, souzení... A vedl mne jasně.
Podobně k němcům, američanům, rusům, židům.
A jestli někdo trpí rasismem, tak Američané vůči Rusům. Ve všech filmech a PC hrách zobrazují Rusy jako vizuálně škaredé a padouchy, grázly.
Tak, ano. To je přesně ukázkový rasismus.
Ale stejně je rasizmus naopak - když nám soudruzi takto zobrazovali Američany.
Cizinec |
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Středa, 11. květen 2022 @ 20:46:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A co nám zobrazují dnešní páni? A s cigány mám jen špatné zkušenosti.
|
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 12. květen 2022 @ 06:40:51 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Tak snad se Františku díváš na TV Brusel, ne? Tak víš, co se nám snaží zobrazit.
S cikány nemám jen špatné zkušenosti, právě proto, že je znám osobně, vedle jednoho ghetta jsme bydleli, do druhého jsme chodili pracovat. A viděl jsem lidi, které Bůh vysvobodil. Psal jsem tu i nějaké příběhy. Někdy třeba napíšu příběh Martina, kterého v Jičíně znali zamlada policajti jak svoje boty a dneska má baráček, rodinu, dvě děti, vnuky...
Toník |
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Čtvrtek, 12. květen 2022 @ 00:57:34 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ale stejně je rasizmus naopak - když nám soudruzi takto zobrazovali Američany.
Cizinec
Asi jsem chyběl ve škole, když se to probíralo, páč si to nepamatuji. Ani česká kinematografie se nevěnovala zahraničí. Nebo si to už nevybavím. Vzpomenu si pouze na filmy, které se věnovaly vnitrostátním nebo všeobecným tématům. Vesničko má středisková, Vrchní prchni, Marečku, podejte mi pero, Jáchyme, hoď ho do stroje, S tebou mě baví svět. Tam Američani nebyli :-) O Američanech jsem nevěděl nic. Asi záleželo, jak na které škole se politice věnovali. U nás na základce to bylo bez politiky, ZŠ jsem měl opravdu apolitickou. Nevzpomenu si ani na jeden moment, kde bych cítil nějaký tlak. To až na gymplu, a to všecko šlo přes ruštinu. Jedinou věc, kterou jsem vnímal, bylo vnucování ruštiny, azbuky. To mi zhnusili. Takže když bylo v 80. letech MS v hokeji, tak jsem vždycky fandil těm, kdo hráli proti CCCP. Jo, když hráli USA - SSSR, fandil jsem USA. Nebo Švédům. Nebo Kanadě. Samozřejmě pokud tam nebyli naši.
O zobrazování Američanů nic nevím. To mě minulo. Takže jsem si je vlastně idealizoval a co jsou Amíci zač, jsem zjistil až v posledních letech. Tím myslím jejich politiky. Samozřejmě ne celý národ. Páč to jsou stovky milionů lidí a každý je jiný. |
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 12. květen 2022 @ 06:44:51 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Tak zrovna jsme se bavili s bráchou, že základku jsme měli extra politickou, tedy druhý stupeň, ne ten první, to byla malotřídka se skvělou učitelkou. Druhý stupeň - to byla takové agilní soudružská akce. Střední byla odborná, VŠ taky sama o sobě apolitická, ale tam byla vědkom, mafie, vojna...
A taky jsme se dívali na zprávy. Ty byly podobné, jako dnes, z Ruska, Čech a Slovenska zviřátko a z Německa, Anglie, USA a Jižní Afriky demonstrace, chudoba, zbrojení a bití černochů.
Cizinec |
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Čtvrtek, 12. květen 2022 @ 08:01:33 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Takže záleželo na škole. Na konkrétním učiteli a řediteli školy, jak to tam vedli. Byly rozdíly a dneska to bude podobné. Je smutné, když politiku tahají na školu. Na základku politika vůbec nepatří. Jsou tři témata, které na základku nepatří: Politika, náboženství, sex. Kdybych byl ředitel, tak nepustím do školy ani žádné aktivisty politických stran, ani náboženských společností, ani gender aktivistů apod. Pak to dopadne tak, že z děcek budou malé Gréty, které budou o sobě tvrdit, že nejsou muž ani žena, ale Alžbětko. A vůbec, co to jsou za nápady chtít děckám ukrást dětství. Musím říct, že jsem měl v tomhle štěstí. Moje dětství bylo apolitické, asexuální a nábožensky ovlivněné jen mírně. Tzn. že jsme sice chodili do kostela jako rodina, ale jinak jsme to neřešili a s bráchou jsme lítali pořád venku. Období, kdy jsem byl žák ZŠ, byl v podstatě ráj. Žil jsem v ráji a do školy jsem se vůbec neučil. Pamatoval jsem si z vyučování všechno, takže doma jsem se nemusel učit. Přišel jsem ze školy domů, hodil aktovku do kouta a úprk ven hrát fotbal nebo na kole apod. To bych přál dnešním děckám. Podle mě to mají horší. Páč jakmile otevřou nějaký tablet, mobil, čeká na ně indoktrinace různého druhu. |
]
|
|
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pondělí, 09. květen 2022 @ 13:08:00 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) |
Tak to měly ty babičky štěstí, že to byli ukrajinští vojáci ze 4. ukrajinského frontu Rudé armády... |
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Úterý, 10. květen 2022 @ 11:16:41 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Naopak Ukrajinci byli nejhorší.
|
]
|
|
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: martino v Pondělí, 09. květen 2022 @ 15:59:21 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Františku, zde je trauma z roku 1968 a totální neschopnost se tohoto traumatu zbavit. Máme více jak 50 let po tom co sem přišla vojska Varšavské smlouvy. Nebyla to žádná okupace, protože my jsme po roce 1948 již nikdy následně svobodu neměli. Byla to v 60 letech jen doba tkz. uvolnění ve společnosti a kultuře. Politické šrouby byly utaženy až do ledna 1968. Vše co se v této zemi dělo se realizovalo podle klíče z Moskvy. Dokonce i generální ředitelé byli schvalováni v Moskvě a u ÚV KSČ o tom rozhodoval osobně generální tajemník KSSS. Rusové zde a ve východní Evropě vládli prostřednictvím švábů a zaprodanců a jak víme i tyto nejvyšší komunisty sledovala na příkaz z Moskvy nejen naše státní bezpečnost, ale i Rusové. To jsou věci dávno známé, ale bylo toho daleko více, což se dovíme až Rusové otevřou archivy. Byli jsme po roce 1968 nejtotalitnější zemí Evropy, hůře na tom byla jen Albánie. To ani Rusové nežádali, to byla iniciativa Čechů proti Čechům. Moc dobře si vzpomínám jaká byla situace v Polsku, Maďarsku nebo NDR, kde jako všude vše sledovala tajná policie, ale byla tam do určité míry svoboda náboženská, fungovalo tam drobné podnikání a živnostníci. Nejhůře se svobodou cestování to měli právě občané NDR, nejlépe Poláci a Maďaři. Poláci jezdili již v 70 a 80 letech po celé Evropě a šmelili s koženými bundami z Turecka, vozili levné zlato z Itálie, boty a hodinky se vozili z NDR...prostě se to zkoušelo všelijak. Byli jsme vysoce totalitní zemí a vládli nám Češi. Nevím, kdo byl koncem 70 let v Maďarsku. To byl šok, prodejny nabité západním zbožím a lidé oblečeni jako na západě. A to tam vládl po roce 1956 Kádár, ale dělal to tak, aby Moskvu nedráždil a Maďary udržel doma a ne v ulicích při demonstracích. A když dnes čtu jak se u nás ruší v divadle Čajkovský, jak se dávají nové názvy ulic, jak v Polsku dnes polili Ruského velvyslance červenou barvou, České Budějovice odebrali Těreškovové čestné občanství atd. pak nemůžeš očekávat zvláštní inteligenci, když se Evropou žene tsunami národnostní nesnášenlivosti, tak za této situace vzpomínat na rok 1945 znamená dnes hasit oheň benzínem. Lidi jsou nabuzeni se jít bít a když nemohou, tak aspoň šíří nesnášenlivost a nenávist k lidem různé rasy, náboženství nebo barvy pleti. Prostě válka vypukla, ale celý národ přeci není viníkem? A pokud píšeš ohledně těch hodinek, to byla válečná kořist Rusů. V Rusku ve 40 letech nikdo neměl hodinky a Rusové všem mrtvým brali hodinky a každý Rus měl na obou rukách pod blůzou hodinky až po ramena na obou rukou a stejně tak plné kapsy zase hodinek. U mojí babičky bydlel velitel s několika vojáky. Ne, že by je tam vzali sami, ale přidělil je tehdy vzniklý NV. Ale vím, že babička nikdy o nich neřekla ošklivé slovo a vždy jim děkovala za osvobození. Děkovali Bohu, že to přežili. Bydleli v těsné blízkosti nádraží a Amerikáni to tam často bombardovali, a protože se nikdy netrefili na nádraží spíše do rodinných domů, babička s rodinou utekli do Chotovin k baronu Nádhernému a zůstali tam do konce války. |
|
|
Ale to mrzutě vtipné, leč trefné (Skóre: 1) Vložil: Vota v Pondělí, 09. květen 2022 @ 21:35:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-video-na-vojenske-prehlidce-v-moskve-ukazali-i-kradene-veci-201549#source=hp&seq_no=2&utm_campaign=abtest196_discussion_timeline_varAA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Proč si asi ruští vojáci posílají domů takový lup, do země neomezených možností, prosperity a svobody? |
|
|
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Úterý, 10. květen 2022 @ 17:30:50 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Ty vole. tak ty fašistické kur.vy už brání dokonce i bývalému předsedovi nejvyššího soudu Slovenska položit květy k památníku. A ta zfetovaná na konci mu je vyhodila.
https://www.facebook.com/len.iza.338/videos/2072628172917357/
Tady je vidět, že ti novodobí nacisti jsou spojeni s drogami. Nejen Zelenskyj.
Kur.vy a ještě jednou kur.vy. Prokleté fašistické kur.vy. To ale přišlo svinstvo do našich zemí. To se šíří jako mor. |
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: Vota v Středa, 11. květen 2022 @ 06:26:45 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | VanRespirator, už jen podle Té Vaší reakce a Vámi užitých slov budete nejspíše imrvére zhulenej na fetu a to nepočítám Vaši fascinaci sexem. Je zde ale možnost, že jste prostě jen úchylně ujetej :) |
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Středa, 11. květen 2022 @ 09:03:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Když má někdo smysl pro spravedlnost a je rozhořčen tím, když někomu zabraňují uctít památku vojáků při státním svátku - není to zhulenost. Je to něco, co ty v sobě nemáš, protože jsi politický a náboženský turista. Tím pádem jsi i názorový turista. Jsi guma, názorový prostitut. To mě v tom případě nikdy nepochopíš. Ty jdeš s každým. Jsi kur.va s jarmulkou na hlavě. Teď sis nasadil jarmulku na hlavu a machruješ, jaký jsi king. Přitom jsi jen ten bezpáteřní, nestálý, labilní, neukotvený šašek, co nikam nepatří. Šašku. A šašek k šaškovi. Proto fandíš komikovi Zelenskému. Je to komediant nestálý a labilní bez cti. Jako ty. On mění názory každý den i v průběhu dne. To samé jako ty. Jak jsi tu psal, že už tady končíš a že tady nebudeš psát a druhý den tu znovu lezeš. Jsi nevěrohodné nestálé nic. Prázdno. A já jsem tady o sexu nic nepsal. Ty asi ani nevíš, co to je sex. Jsi nezdravý a nemocný impotent, tak je pro tebe sex cokoli, co zavání zdravím.
Takže když to shrnu - jsi kripl a ještě kripl, co si nasadil jarmulku na hlavu a pózuje. A proto jsi schovaný v anonymitě.
Jinak obecně je velmi zajímavé, že mě napadají vždycky nějací kriplové. Co mají zdravotní a mentální vady a buď umřou nebo jsou postižení.
Karel Bylina - po tom, co mi nadával, zemřel na rakovinu. Tonda Vlas - po tom, co mi nadával, tak se ožral a skončil v nemocnici, později zemřel na srdeční a plicní kolaps. Toli z webu osacr - tento vzteklý eurohujer dostal mrtvici a ochrnul na pravou půlku těla, tahá nohu a datluje do PC levačkou Rosmano alias alias Jósef Rzyman z Prostřední Suché, rakovina Vota, tele, Petr - sebepoškozování, řezání vlastních genitálií, impotent, plus nemocná manželka
Jeden borok vedle druhého, jeden kripl a zdechlinka vedle druhé. Normálně by si člověk řekl, že nemoc povede ty lidi k sebereflexi, že si uvědomí, co je a co není v životě podstatné. Ale ne. Tyto lidi to vede k ještě větší agresi. |
]
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: Vota v Středa, 11. květen 2022 @ 13:05:01 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Buď jste si scvrnkl nebo si něčeho zase šlehl, viďte VanRespirator :) Dejte pozor na zadávení se. |
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Středa, 11. květen 2022 @ 13:38:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Telátko, nechej toho! On aspoň dokáže napsat pravdu na rozdíl
od pobožných |
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: Vota v Středa, 11. květen 2022 @ 16:10:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vysuňte si hledí, ocmlžte si brejle, nalijte čistého vína, Frantisek100. Ten člověk je vážně na palici. Troska, odpad. |
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Středa, 11. květen 2022 @ 17:30:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A jak jsi na tom Ty, telátko?
|
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: Vota v Středa, 11. květen 2022 @ 18:10:50 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Dejte vědět, až Vám nějaké to telátko odpoví, jak je na tom Frantisek100. :) |
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Středa, 11. květen 2022 @ 20:09:18 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ještě, že nejsi selátko. To je pro židy nečisté.
|
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: Vota v Středa, 11. květen 2022 @ 21:20:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | 22A budete-li zachovávat má nařízení a mé zákony, nevyzvrátí vás země, do níž vás přivádím, abyste se v ní usadili.23 Nepřejímejte zvyky národa, který před vámi vyháním, protože dělali toto vše a já si je zhnusil.24Řekni jim: Zdědíte jejich půdu, zemi tekoucího mléka a medu, a já vám ji dám dědictvím, já, Hospodin, váš Bůh, jenž jsem si vás oddělil od národů. 25 Proto oddělujte ryzí dobytek od nečistého a nečisté ptactvo od ryzího a nešpiňte své duše tím dobytkem, ptactvem a vším tím, co leze po zemi a co jsem vám oddělil za nečisté. 26Buďte mi svatí, protože já, Hospodin, jsem svatý a oddělil jsem vás pro sebe z národů.
Asi takto, Frantisek100. Nečisté je i pro pohany jako Vy a Vy se jezením selat znečišťujete, znečišťujete jimi svou duši. A pro takový zvyk si B-h zhnusil národu, které jedí takové věci. Špatný to zvyk. "Buďte mi svatí, protože já, Hospodin, jsem svatý ...", to znamená vyhýbat se jezení takových živočichů. Být od toho oddělen B-hu. |
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Středa, 11. květen 2022 @ 22:10:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | - 1. Samuelova 18, 27 [www.biblenet.cz]když
se David se svými muži vypravil a pobil mezi Pelištejci dvě stě mužů.
Jejich předkožky David přinesl; předali je v plném počtu králi. Tak se
stal královým zetěm; Saul mu dal svou dceru Míkal za ženu.
-
- Tento čin se židovskému bohu nezhnusil??!! Byl to projev svatosti??
|
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: Vota v Středa, 11. květen 2022 @ 22:27:36 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | - 16 [www.biblenet.cz]Celý Izrael a Juda však Davida miloval, protože on před nimi vycházel a vcházel.
- 17 [www.biblenet.cz]Jednou řekl Saul Davidovi: „Tu je má starší dcera Mérab. Dám ti ji za ženu, budeš-li statečně vést Hospodinovy boje.“ Saul si říkal: „Ať to není moje ruka, která ho zasáhne, nýbrž ruka Pelištejců.“
- 18 [www.biblenet.cz]David Saulovi odvětil: „Kdo jsem já a co je můj život a má otcovská čeleď v Izraeli, že mám být královým zetěm?“
- 19 [www.biblenet.cz]Avšak v době, kdy Saulova dcera Mérab měla být dána Davidovi, byla dána za ženu Adríelovi Mechólatskému.
- 20 [www.biblenet.cz]Davida si však zamilovala Saulova dcera Míkal. Oznámili to Saulovi a jemu se to zamlouvalo.
- 21 [www.biblenet.cz]Saul totiž řekl: „Dám mu ji, aby mu byla léčkou. A zasáhne ho ruka Pelištejců.“ Davidovi však Saul řekl: „Můžeš se dnes stát mým zetěm prostřednictvím druhé.“
- 22 [www.biblenet.cz]A Saul svým služebníkům přikázal: „Namluvte nenápadně Davidovi: Hle, král si tě oblíbil a všichni jeho služebníci tě milují. Nyní se můžeš stát královým zetěm.“
- 23 [www.biblenet.cz]Saulovi služebníci to tedy Davidovi přednesli. David namítl: „Myslíte si, že je lehké být zetěm krále? Já jsem člověk chudý a nepatrný.“
- 24 [www.biblenet.cz]Služebníci pak Saulovi oznámili: „David mluvil tak a tak.“
- 25 [www.biblenet.cz]Saul poručil: „Řekněte Davidovi toto: Král nemá zájem o věno, leč o sto pelištejských předkožek. Nechť je vykonána pomsta nad královými nepřáteli.“ Saul si myslel, že David padne Pelištejcům do rukou.
Ne, nehnusil. |
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: Vota v Středa, 11. květen 2022 @ 22:38:23 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | 15Toto praví Panovník Hospodin: Kvůli tomu, co prováděli Pelištejci při pomstě — konali pomstu s opovržením v duši, aby pro odvěké nepřátelství přinesli zkázu — 16proto praví Panovník Hospodin toto: Hle, vztáhnu svou ruku na Pelištejce, vyhladím Keretejce a vyhubím ostatek z mořského pobřeží. 17Vykonám nad nimi velkou pomstu hněvivým trestáním. I poznají, že já jsem Hospodin, až na nich dám průchod své pomstě. |
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Čtvrtek, 12. květen 2022 @ 08:09:13 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jen samé války a krutosti. To je příklad od židovského boha?
|
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: Vota v Čtvrtek, 12. květen 2022 @ 13:34:21 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To je realita, historie, skutečnost, podané bez okrášlení. |
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: Vota v Čtvrtek, 12. květen 2022 @ 13:43:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A jen mimochodem, jaký příklad krutosti Hašem, našeho B-ha Jisra'ele, zroovna teď máte na mysli? |
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Čtvrtek, 12. květen 2022 @ 20:32:22 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To, co ti vozí dealer, se nejmenuje hašem, ale hašiš, bobku. A to, co ti provedli u doktora, se nejmenuje cirkumcize, ale lobotomie.
|
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: Vota v Čtvrtek, 12. květen 2022 @ 21:55:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Bobane, bobánku, když už víme, co užíváš, pomáhá Ti to aspoň trošičku? :) Ne, viď. |
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: Vota v Středa, 11. květen 2022 @ 22:20:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | 24Ničím z toho se neznečišťujte, poněvadž vším tím se znečistily ty národy, které před vámi vyháním. 25Země se stala nečistou, a když jsem jí zúčtoval její vinu, musila země své obyvatele vyzvrátit. 26Vy proto zachovávejte má nařízení a mé zákony a nečiňte žádné z těch odporností, domorodec ani mezi vámi usazený přistěhovalec.27Vždyť všechny ty odpornosti činili lidé země, která je před vámi, a ta země se stala nečistou.28 Aby vás ta země, kdybyste ji znečišťovali, nevyzvrátila jako vyzvracela ten národ před vámi.29Kdokoliv by dělal nějakou z těch odporností, duše těch, kdo tak činí, budou vyťaty z nitra jejich lidu.30Dodržujte má nařízení, abyste nenapodobovali žádný z těch odporných zvyků, které se tu děly před vámi, a neznečišťujte se jimi, já, Hospodin, jsem váš Bůh!“
Nežijete v Erec Jisra'el, žijete v zemi, která není svatá B-hu, oddělena Jemu. Žijete v pohanské zemi oddělené pohanům, v zemi znečištěné pohanskými zvyklostmi. I křesťanskými zvyklostmi, kterými ji znečišťujete. Očistit ji můžete jen změnou svých zvyků. Je to vaše země, kterou vám B-h přidělil. |
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: redifon v Sobota, 21. květen 2022 @ 00:53:19 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj VR, i když se už diskusí neúčastním a s tvými komentáři, co do volby silných výrazů kategoricky nesouhlasím, přece jen jsi mě něčím zaujal a to do té míry, že mi stojí za to, abych na tvůj komentář reagoval.
Velice mě zaujalo tvoje sdělení, že řadu těch, kteří ti škodili, postihlo nějaké neštěstí. Já se domnívám (jistě na rozdíl od jiných), že tvoje sdělení se zakládá na pravdě.
PROČ???
Protože i mne potkalo něco podobného. Pán mě vedl do situací, kdy mě moji nadřízení nadmíru "kroutili" a můj život tak dovedli až k nesnesitelnosti.
Čím jsem se provinil??? Inu, provinil jsem se tím, že jsem nekradl, nelhal, nepodváděl, ani nedonášel. A to bohatě stačilo.
Když jsem z této situace po čase vybředl, abych se v sebereflexi podíval zpět, zjistil jsem, že ti, kteří mě bez příčiny" kroutili", jsou už mrtví!!!
A to aniž bych hnul prstem, a o tom, že bych si to dokonce přál, ani nemluvě!!!
Kdyby jeden, či dva, mohlo by jít o náhodu (i když na ně nevěřím) - ale řada???
A zděsil jsem se: Položil jsem si otázku, kdo jsem vlastně já, když Bůh mé nepřátele takto trestá???
I já si musím sáhnout do svědomí. Jistě, nevybíravě jsem se zde vymezil např. vůči římským katolíkům, což ale pokládám za normální, neboť to bylo takříkajíc v "rodině".
Co mě zvláště mrzí je to, že jsem se též vymezil, a dokonce urazil trpícího člověka, což je velká chyba. Ze své praxe vím, že trpící jsou násobně citlivější, což jsem sice nevěděl, ale to mě ani v nejmenším neomlouvá. Prostě jsem to měl při mých zkušenostech vytušit, což jsem ale nedokázal. Nicméně, i tento trpící člověk se ani zdaleka nevyprofiloval jako můj osobní nepřítel - to vše bylo zase tak řečeno "v rodině."
Proto tohoto člověka prosím za odpuštění.
Nicméně jediný, koho mohu zde označit za svého nepřítele, nepochází z křesťanských řad. Je to jakýsi proselyta, odpadnuvší od křesťanství k judaismu, totiž pan tele-Vota.
Když si pročítám zpětně jeho komentáře, taj zjišťuji, že sem na Granosalis zákeřně vpadl a napadal našeho Spasitele, Pána Ježíše Krista, například tím, že položil (tuším Gregoriovi) tuto otázku:
"Věřil bys Ježíšovi, kdyby žil jako smilník a svévolník?"
Tím se snažil zákeřně dehonestovat Spasitele v našich očích a zničit naši důvěru v Něj - a už tím zad sebou vynesl soud. A v této destruktivní činnosti bohužel pokračoval.
Jenže takovou činnost zajisté nelze konat beztrestně - milému panu Votovi bude těžko proti ostnům se zpěčovati (Sk. 9,5; Sk. 26,14).
A zřejmě už ve své činnosti nemůže přestat. On totiž musí sám sobě dokázat a neustále dokazovat, že se křesťánci mýlí. Kdyby to nedokázal, musel by pak nutně připustit, že odpadnutím od Krista k judaismu ztratil věčný život, což je děsivé. Jeho činnost by se dala vysvětlit obsedantně-kompulziivní poruchou - ale jsem přesvědčen, že tu jde o více nežli toto, neboť duchovní porucha stojí o level výše, nežli porucha duševní, a proto taková porucha není léčitelná instrumenty psychiatrie. Z toho důvodu pokračuje pan t-V ve své destruktivní činnosti a jeho reakce jsou čím dál tím více debilnější, primitivnější a křečovitější; pan tele-Vota totiž žije v iluzi, že bojuje o vlastní život, nevěda, že ho (podle mého soudu), už prohrál.
ZATVRZELOST pana tele-Voty je děsivá. Neustále zde dokazuje svoji judaistickou nadřazenost nad křesťánky, které bych se zasmál, kdyby to nebylo tak děsivé:
Re: Znovu Váš trapas, pane oko. (Skóre: 1) Vložil: Vota v Pátek, 13. květen 2022 @ 12:59:57 CEST
"A já Vám dost jasně odepsal, že je to hloupost, protože my Židé"
Na to mohu jen říci to, že judaismus je především náboženstvím krve, a pan tele-Vota, i kdyby se naučil Talmud zpaměti, či ho dokonce dokázal recitovat pozpátku, tak bude z židovského hlediska jenom hloupý gój, tedy takový, jakými jsme zde všichni. Nikdy se nestane plnoprávným a respektovaným členem židovské náboženské obce, i kdyby do synagogy přivedl (samozřejmě postupně), třeba 10 manželek, ať už nemocných, nebo zdravých.
Sám fakt, že pan tele-Vota nebude nikdy plnoprávným členem synagogy, vůbec nevylučuje jeho náboženský fanatismus - spíše naopak. Už české přísloví říká, že "Poturčenec je horší Turka."
Všimněme si prosím faktu, že my křesťané, jsme nenapadli židovský server, nýbrž, že judaista (aniž by se poctivě za judaistu prohlásil), napadl křesťanský server s úmyslem bourat víru křesťanů v našeho Pána a Spasitele, Ježíše Krista.
Tento odpadlík k judaismu působí v témž duchu jako Židé, kteří apoštola Pavla pronásledovali všude tam, kde hlásal evangelium, o čemž můžeme číst ve Skutcích sv. apoštolů.
Co mě však za zdejší křesťanské obci zaráží je to, že úplně přehlížejí rouhání tohoto judaistického nepřítele Kristova. Vůbec jim to nevadí.
PROČ???
Protože jsou zřejmě již duchovně mrtví!!! A mrtvole už nic nevadí. Tito křesťané projevují až zarážející konceptuální tupost, když přehlížejí fakt, že pokud se nemůžeme shodnout s judaisty a osobě Pána, Ježíše Krista, Spasitele světa - tak se nemůžeme pak shodnout v naprosto ničem - protože Spasitel stojí v centru novozákonní zvěsti, tedy zvěsti o spasení.
Jenže, jak se zdá, konceptuálně tupí křesťané budou diskutovat za každou cenu místo toho, aby tohoto člověka ignorovali - zřejmě proto, že už nedokáží (podobně jako pan tele-Vota) přestat.
K judaismu, který ke spáse zaručeně nevede, zde:
Notabene - Hydepark baptistů - Vychází ze Staré smlouvy smlouva Nová - anebo rabínský judaismus? (granosalis.cz) [www.notabene.granosalis.cz]
Chovám naději. že pan t-V, který mi vůbec nestojí za odpověď, již nebude na můj komentář reagovat, protože mu není určen.
rdf
|
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Sobota, 21. květen 2022 @ 14:35:02 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Když jsem z této situace po čase vybředl, abych se v sebereflexi podíval zpět, zjistil jsem, že ti, kteří mě bez příčiny" kroutili", jsou už mrtví!!! A to aniž bych hnul prstem, a o tom, že bych si to dokonce přál, ani nemluvě!!! Kdyby jeden, či dva, mohlo by jít o náhodu (i když na ně nevěřím) - ale řada??? A zděsil jsem se: Položil jsem si otázku, kdo jsem vlastně já, když Bůh mé nepřátele takto trestá???
Mně se to děje taky a vysvětluji si to přirozenou cestou. Ti, co mi škodili, nebo i telefonovali (shodou okolností, ti, co umřeli, mi i telefonovali :-)), tak měli v sobě agresi. To není jenom tak. Když dáš do diskusního fora svoje tel. číslo, tak ti z nich zavolá ten, kdo ti chce nejvíce vynadat. No a tím se trápí sám. Takže podle mě je nenávist sebedestruktivní. Nevím, jestli Bůh tyto lidi trestá. Spíše podle mých znalostí biologie člověka ti zlostní lidi ve svém těle spouštějí "ohlodávající" procesy. Stresový hormon kortizol, adrenalin poškozuje organismus. Výsledkem je nález troponinu v krvi, to je enzym specifický u poškození myokardu. Čili ti lidi dělají blbost, pokud mě nenávidí. Zkracují si život. A já to tak určitě nemám. I když píšu ostré výrazy, někdy i vulgarity, tak to beru jako šachovou partii a mám stále normální pulz i tlak. Kdysi jsem točil videa a pak mi ti lidi psali, že jsem podezřele klidný a že klid předstírám a že když píšu příspěvek, určitě soptím, atd. Proč mi to psali? Protože oni to tak měli. Jak by řekl cizinec - je to projekce. Ale taky mě napadlo, že je Bůh trestá. To napadne každého, když vidíš, že to je už řada lidí... Jenže jak říkám, dá se to vysvětlit i přirozeným způsobem. A nebo to je kombinace :-) |
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Sobota, 21. květen 2022 @ 14:41:47 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A co se týká nicku Vota Tele Petr, tak to je pro mě především pozér. Nevěřím mu ani slovo. Je to herec. Korouhev, guma. Co na něm je stálého nebo opravdového? Nic... Podle mě ho křesťané odsud nevyhánějí, páč ho berou taky tak. Jako kašpárka, co si aktuálně nasadil jarmulku na hlavu a cosi imituje :-)
Jo, imitátor, to je to nejvýstižnější slovo. :-)
|
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: redifon v Sobota, 21. květen 2022 @ 18:31:00 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tak to se fatálně mýlíš. T-V není pózér, ale zoufalec, který si zde na ubohých křesťáncích udržuje iluzi, že svůj věčný život ještě neprohrál. A křesťánci ho v tom jen utvrzují - tedy hrají jeho hru. Což ovšem znamená, že pan t-V je zdejším křesťánkům NADŘAZEN a poučuje je, jako učitel své žáčky ve škole.
T-V zde uráží Krista - a křesťánci na to nic!!! VŮBEC NIC!!!
T-V pokládám za ubohou, zbabělou sketu: Sice zde "statečně" uráží Krista - zatímco vůči Alláhovi by si to vůbec nedovolil!!!!
STRACH BY MU TO NEDOVOLIL!!!
Tak jako pana t-V pokládám za zoufalce a sketu - tak zdejší křesťánky pokládám za ovce, které si nechají všechno líbit.
Zdejší "křesťanské" diskuse pokládám za jednu velikou ubohost. rdf |
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Neděle, 22. květen 2022 @ 01:23:00 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Aha, tak na mě Vota Tele Petr působí jako někdo, kdo se psaním na granosalis jen baví a v podstatě ani pobožný není a spíše se hledá. Jeho vývoj není ukončen a třeba bude z něho za nějakou dobu muslim. Tím ještě nebyl. Nevím, co si muslimové řežou. Vím akorát, že nesmějí jíst vepřové. Třeba si zase něco ufikne, nasadí na hlavu turban a bude držet ramadán.
Jo a Krista zesměšňuje, páč ví, že na jeho postavu jsou křesťané nejvíce citově i naukově nejvíce navázaní. |
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: redifon v Sobota, 21. květen 2022 @ 15:28:44 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ano, jistě. To co píšeš, jsou technikálie. Ano, zhruba tak to je, ale Bůh rozhoduje, zda v tomto stavu člověka ponechá, či nikoli. Nenávist je (jak řekl jeden chytrý člověk), meč, který člověk drží za ostří.
Jak jsem napsal, jeden, nebo dva mrtví lidé mohou znamenat pouhou shodu okolností. Ale řada??? To určitě ne, v tom je SYSTÉM.
Ale uvidíš sám. Ten pan t-V tak intenzivně Krista nenávidí, že už je zcela (podle mého názoru) v zajetí své nenávisti. A tomu stavu se říká ZATVRZELOST. A to je to nejhorší, co může člověka potkat. Nikoli tedy smrt - ale ZATVRZELOST!!!
A u toho pana t-V stačí jen pozorovat jeho konec. Úpadek jeho myšlení, je dnes zjevný. To, co zde předvádí, je absolutní křeč - doslova agónie.
Co mě však u zdejších křesťánků zaráží je fakt, že si od pana t-V doslova nechají kálet na hlavu. Oni nechápou, že styk s takovým člověkem je hříchem??? Po tom, co jsem zde dokázal (link výše), že judaismus ke spáse nevede, měli od tohoto člověka odstoupit. Apoštolé, když při zvěstování evangelia narazili na odpor, měli vyjít z domu, nebo města a vyrazit prach z noh svých. Písmo praví, že lehčeji bude Sodomě i Gomoře v den soudný, nežli tomu městu (Mt. 10; 14,15).
Zřejmě křesťánkům Písmo už nic neříká a jak se zdá, řada z nich, upadajíce do jalových diskusí a následujíce pana t-V se zřejmě prodiskutuje až k samému zavržení. A to je možná záměr zlého ducha, který (podle mého soudu) ovládá pana t-V a používá ho jako nástroje ke zhoubě zdejších křesťánků. Alespoň tak to vidím já.
Skutečně se divím tomu, že zdejší křesťánci neodešlou pana t-V "štandopéde" zpět do synagogy. Poštovné a balné bych s radostí uhradil.
A jinak, pokud užívám vulgarit, tak tím oponenta jen popudím - a to nechci, protože pak a priori odmítne moje sdělení a má práce se pak stane zbytečnou. Já se jen snažím sloužit. Měj se hezky. rdf
|
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Úterý, 24. květen 2022 @ 08:03:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Proč tě jeho osoba pořád tak irituje?
Zde nejsou žádní "křesťánci", ale jsou zde modláři, falešní křesťané, antik.risti. Nemůžeš tyto individua nazývat "křesťánky. Z pozice křesťana je to sebe hanlivý a hloupý název. S Votou jsem diskusně hotový raz dva. On to dobře ví a reaguje na mne tak podrážděně jako ty na něho. Pochop, že pokud tě antik.rist irituje, je něco špatně u tebe. Radím ti, rychle to v sobě v pravdě Ducha najdi a zbav se toho.
To, že tě Vota irituje na tvých komentářích sleduji delší dobu. Neustále se na něm snažíš popisovat to, co je nám křesťanům na něm již dávno zřejmé. Možná právě za touto tvojí snahou se u Tebe bude ukrývat něco, kvůli čemu se antik.rist zaháčkoval. |
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: redifon v Středa, 25. květen 2022 @ 17:58:27 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | "S Votou jsem diskusně hotový raz dva." :):):) rdf |
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: Vota v Sobota, 28. květen 2022 @ 23:25:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Taky mi to přišlo k smíchu :) Ano, mysliveček je se mnou diskuzně hotový raz dva. Hned je hotový diskuzně, nemá, co by přihodil do diskuze se mnou, křesťánek :) |
]
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Pátek, 27. květen 2022 @ 09:18:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ty naše staré půtky nemá smysl řešit. Ty nejsi pro mě hrozba. Nejsi fanda progresivismu, green dealu, atd. A jestli věříš nebo nevěříš na nadpřirozeno nemá přesah do mého života. Kdo ovšem volí progresivistické strany, tak to reálně škodí mně. Proto se nakonec po mnoha letech ukázalo, že většina pisatelů granosalis jsou moji spojenci. Jen vlastně tři osoby zde, rosmano, vota a oko mně chtějí můj život poškodit. Tedy ne přímo, že by chtěli škodit kvůli mně, ale volí takové strany, které můj život poškozují. A to jsou progresivistické strany. Strany pětisopla. |
]
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Pátek, 27. květen 2022 @ 09:25:42 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A jinak ty projekce fungují. To jsi měl pravdu. Teď už vím, že třebas když mi někdo psal o análním styku a nic jiného neřešil (žádné city, žádná něha, žádná blízkost, nic o kráse, vůni, hlasu druhého, charismatu, talentu, atd, jen ten anál), tak to vypovídá o něm. Chtěl ublížit mně, ale ve skutečnosti prozradil jak smýšlí a žije on. Tedy že vnímá ženy jen jako matraci a je citově i rozumově plochý. |
]
|
|
Re: Vzpomínka na květen 1945 (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Pátek, 13. květen 2022 @ 20:33:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | V roce 2004 podle Kyjevského mezinárodního institutu pro sociologii používalo ruštinu doma asi 43 – 46 % obyvatel a v regionech na východě to bylo kolem 80 % (na Krymu a v Doněcké oblasti dokonce více než 90 %).[1] Podle výzkumů v roce 2012 považuje ukrajinštinu za svůj mateřský jazyk 55 % obyvatel Ukrajiny a ruštinu 40 %.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Rusk%C3%A1_men%C5%A1ina_na_Ukrajin%C4%9B
O to více je nepochopitelné, co se tam cpe Američan? Američané fakt zešíleli.... |
|
|
|
|