|
Právě je 536 návštěvník(ů) a 1 uživatel(ů) online: rosmano
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116888863 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Z internetu: ANONYMNÍ REGISTRACE budou ZRUŠENY
Vloženo Pátek, 01. prosinec 2006 @ 15:33:18 CET Vložil: xxx |
Jeden z největších českých křesťanských internetových portálů se rozhodl dále neumožňovat anonymní registrace uživatelů. Tak jako na jiných webových stránkách jsou vždy jen přispívající odpovědni za své příspěvky a u Anonymů (často jen pod přezdívkami) tato odpovědnost chybí.
Každý uživatel - diskutující bude muset vyplnit při registraci jméno a příjmení. V případě, že uvede neplatné údaje bude mu registrace zrušena. Podobně bude registrace zrušena pro ty kteří porušují pravidla portálu - morální (urážky, vulgarismy, falešná obvinění, ... ) nebo technická („tapetování“, přebírání článků bez svolení autora, ... ).
Anonymní registrace mohou být rušeny bez varování!
---------------------
29.11.2006
Vážení diskutující,
na základě rozhodnutí vedení redakce Magazínu ChristNet.cz a sdružení ChristNet.cz (ChN), reprezentovaného jeho prezidentem Miroslavem Klepáčkem, mohou být bez varování rušeny anonymní registrace diskutujících (již se to dnes v několika případech stalo), kteří se vyjadřují vulgárně nebo za svoji anonymitu schovávají různá obvinění.
V přístupu do Diskuzí ChN je dost důrazně uvedeno, že za příspěvky jsou odpovědní sami přispěvatelé, nikoliv sdružení ChN. Jsme pro otevřenou svobodu slova, ale chceme udržet úroveň diskuzí na společensky přijatelné úrovni. Za každý příspěvěk je zodpovědný jeho autor a u anonymních registrací tuto zodpovědnost nelze případně vyžadovat.
Sdružení ChristNet.cz uvažuje i o rušení všech anonymních registrací a zavedení nějaké formy certifikace totožnosti. K tomu rozhodnutí však zatím nedošlo. Vyzýváme přesto diskutující, aby pokud možno přestali diskutovat pod nečitelnými registracemi nebo registracemi, které jsou známe jen úzké skupině lidí, kteří zde dlouhodobě diskutují. Autory agresivních nebo kontroverzních přispěvků pod anonymní registrací budeme blokovat a o jejich obsahu nebudeme diskutovat.
Je v zájmu sdružení Chn, aby diskuzní prostředí nebylo vnějším publikem vnímáno jako hnusné či dokonce kriminální. Do diskuzí se přihlašují i noví lidé a není v zájmu sdružení ChN, aby tento prostor byl ovládán uzavřenou nebo dokonce agresivní komunitou, ale aby to bylo forum, kde je možné diskutovat svobodně ale s plnou odpovědností autorů za obsah jednotlivých příspěvků.
Jan Kirschner - výkonný redaktor Magazínu ChristNet.cz
Miroslav Klepáček - prezident sdružení ChristNet.cz
Pavel Brestovský -administrátor portálu ChristNet.cz
dodatek:
Podmínky registrace jsme vůči neanonymním diskutujícím ještě neuplatnili. Všechny zrušené registrace byly zatím anonymní, kromě pana Pletánka či Králička (jim byl ale přerušen přístup kvůli nerespektování "technických" pravidel diskuze). Nick felipe zde nikdy nezapíral svoji spojitost s panem Sklenářem a byl již i varován a dnes vyzván, aby zde vystupoval pod svým celým jménem. Jinak jeho registrace bude zrušena.
Jde nám předevšim o to, aby pokud možno byly i kontrovezní příspěvky jasně spojeny s konkretní osobou, která za ně ponese zodpovědnost a aby byli čitelní i pro nově příchozí diskutující. Nejde nám o omezování svobody slova.
podrobněji zde:
http://www.christnet.cz/diskuse/tema.asp?id=2847
|
CENZURA NA CHRISTNET? (Skóre: 1) Vložil: Standa v Pátek, 01. prosinec 2006 @ 16:53:53 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Je vidět, že na římskokatolický portál ChristNet
došly přísné omezující a zakazující pokyny k likvidaci všech jiných názorů, které by odporovaly a byly proti římskokatolickému učení a propagandě. Tvrzení, že je v zájmu sdružení ChN, aby tento prostor byl forem, kde je možné diskutovat svobodně, ale s plnou odpovědností autorů za obsah jednotlivých příspěvků, tím považuji za lež a trapnou, průhlednou výmluvu. Tímto rozhodnutím se portál ChristNet dostane zcela nepochybně tam, kde v historii již dlouhou dobu byla římskokatolická církev. K omezování, zákazům, a tvrdé cenzuře. Příkladem mu může být např. Portál sv. Isidora. Mám-li si položit otázku, zda je možné sblížení protestantů a katolíků, docházím k závěru, že ano. Ale jen za podmínek, které vyhovují katolíkům. Co z toho vyplývá. Vážení katolíci, zůstaňte si na svém portálu sami. Zde je křesťanský portál GRANO SALIS a tady platí jiná pravidla. Díky a chvála Bohu. Standa.
Je snad dovoleno těm, kteří se hlasí ke křesťanství, lhát? Dle níže uvedeného upozornění z ChN si to může každý vyhodnotit sám.
Diskuse ChristNet.cz obecně nepodléhají žádné cenzuře, přesto si však vyhrazujeme právo v odůvodněných případech příspěvek smazat, zejména pokud by porušoval zákon nebo dobré mravy, jednalo-li by se o hromadně šířený příspěvek (spam) nebo o příspěvek, ktery by např. svým rozsahem narušoval chod diskusí. V takovém případě o tom bude autor příspěvku informován prostřednictvím e-mailu.
|
Re: CENZURA NA CHRISTNET? (Skóre: 1) Vložil: Olin v Pátek, 01. prosinec 2006 @ 18:53:47 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To je taková nehoráznost, jak můžeš očekávat, že ti to bude někdo věřit?
Anebo budeš nucen psát římskokatolicky, když budeš muset uvést své příjmení?
To snad není možný!
Olin |
]
Re: Olinovi (Skóre: 1) Vložil: Standa v Sobota, 02. prosinec 2006 @ 15:44:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já nikomu nevnucuji, aby mi věřil. Mě stačí, když vidím, jak podobné metody cenzury praktikují i na Portálu svatého Isidora. Jakýkoliv jiný názor, který nevyhovuje a je nepřijatelný pro redakci ChN bude smazán a jeho autorovi bude zrušeno právo přístupu na ChN. Moc dobře si vzpomínám jak bratrovi Reformovanému jeho článek na Portálu svatého Isidora smazali a následně mu vyhrožovali Policií. Ano, to se stalo Oline a jen asi ty to nechceš pochopit. Divíš se, že to není možný. Standa. |
]
Re: Olinovi (Skóre: 1) Vložil: Olin v Sobota, 02. prosinec 2006 @ 18:07:32 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Stando, ty jsi tak zavilý, že kdybys dostal pokutu za špatné parkování, a věděl bys, že ten policajt je katolík, stěžoval by sis na cenzuru nebo rovnou spiknutí.
Na světové síti je milión portálů. Svatého isidora neznám, a nevím, co s tím má christnet společného.
Že někdo ztratí nervy a vyhrožuje reformovanému policií, se vůbec nedivím. ten nevhodný výraz se pohybuje na pomezí trestného činu velmi často.
Co ostatně dělá reformovaný na nějakém svatém isidorovi? Hledá spřežence?
Olin |
]
Re: Olinovi (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Neděle, 03. prosinec 2006 @ 00:23:11 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Co ostatně dělá reformovaný na nějakém svatém isidorovi? Hledá spřežence?
Však to, Olin... Ako si to reformovany dovolil, dotykat sa webu, ktore patri pod tovarisstvo.
Ozaj, nedali by sa vyuzit konexie "cirkve" a nejako to zariadit aj tu, aby tych vypadov proti Tvojej - katolickej cirkvi bolo menej...???
mas nejaky napad???
|
]
Re: Olinovi (Skóre: 1) Vložil: Olin v Neděle, 03. prosinec 2006 @ 01:34:17 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ano, ale není to můj nápad:
"Proč se bouří GOJIM,
a daremné věci přemyšlují?"
Olin |
]
Re: Olinovi (Skóre: 1) Vložil: Karels (haohan@seznam.cz) v Neděle, 03. prosinec 2006 @ 05:03:07 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oline,
ty mně neříkej, že neumíš hebrejsky... dobrý...
pro ostatní čtenáře GS - jednotné číslo, singulár goj - což znamená pohan, gojim je množné číslo, plurál, tedy pohané, nebo národy. Pro národy je ještě jeden hebrejský výraz amim.
Text, který Olin cituje je Žalm 2:1
Karels
|
]
Re: Olinovi (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Neděle, 03. prosinec 2006 @ 09:19:40 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | to nieje zase presne, Karle....goj je viac-menej zidovske hanlive oznacenie pre nezida. Ako ked ty niekoho neoznacis za cudzinca, ale pohana.
Cize Izraelita, ktori vyraz pouzil, citi nad narod s ktoreho ten-dotycny pochadza, istu nadradenost.
Asi tak.
|
]
Re: Olinovi (Skóre: 1) Vložil: Karels (haohan@seznam.cz) v Neděle, 03. prosinec 2006 @ 14:29:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ať promluví fakta (TWOT - Theological Word Book of the Old Testament)
Goy - gentile, heathen, nation, people. ASV and RSV differ and agree in various instances, e.g. Gen 10:5; gôy appears twice. Both translate "nation" in one instance, but RSV has "peoples" in the other. It is difficult to ascertain the exact definition of the term. However, if one takes the various usages into consideration, as well as some seemingly related terms, gaw, g¢w, g¢wa, the back part of the body; gew, Aramaic for midst; and g®wîyâ, living body or corpse (see below), one must conclude that the basic idea is that of a defined body or group of people, or some specific large segment of a given body. The context will generally indicate the specific quality or characteristic which is to be understood.
[The synonym °am is used largely for a group of people or for people in general. However sometimes, especially in poetic parallel with gôyim, it may refer to a nation, whether a foreign nation or Israel. gôyim on the other hand more usually refers to nations, especially the surrounding pagan nations. l®°œm is mainly used as a poetic synonym of either of the above words in either of their usages. R.L.H.).
The term gôy is used especially to refer to specifically defined political, ethnic or territorial groups of people without intending to ascribe a specific religious or moral connotation. Thus, in Gen 10:5 the writer speaks of defined groups of people according to their territories. When God speaks to Abraham about Egypt as a strong nation the term gôy is used. Elisha prayed that invading Syria, this gôy, might be blinded (2Kings 6:18). In this general ethnic sense the term may even be used of Abraham's seed. Thus God said to Abraham, "I will make of you a great nation," i.e. a political, territorial, identified people (Gen 12:2; Gen 17:20; Gen 21:18). In Exo 33:13 Moses, referring to Israel, a distinct body of people, says, "This gôy (i.e., nation) is thy people (±am)." In Deut 4:6-7, Moses speaks of the Israelite nation as a political, ethnic body (gôy) which is a wise and understanding people (±am), existing as, and recognized by other nations as, a specific national identity (Psa 83:4 [H 5]). It is necessary to stress that the Scriptures speak of Israel's existing as a distinct nation in Moses' time because of the widespread misapprehension that Israel became a nation only after entering Canaan. Israel was a nation in Moses' time, just as it was in Joshua's time (Josh 3:17; Josh 4:1; Josh 5:6). So also in Jeremiah's time and thereafter, in spite of the exile (Jer 31:36).
The term (gôyim) is used in a number of specific ways. When a number of specific nations are referred to, it is this plural from that is used and the translators have rendered it as "nations" (Gen 10:31; Jud 2:23; Isa 61:11) or as "people" (Zech 12:3, KJV). The plural from is employed also to refer to the people dwelling in and around Canaan; these were definite ethnic, political, territorial groups, whom Israel as a nation was to dispossess (Deut 4:38; Josh 23:13) or among whom, for testing and judgment, Israel was to live (Jud 2:21, 23). But the plural form is also used occasionally to refer to the various national entities that were to proceed from Abraham (Gen 17:4-6). Sarah also was to be a mother of nations (Gen 17:16).
Once the descendants of Abraham had become a distinct, recognized, political, and ethnic group of people who were in a specific covenant relationship with Yahweh, the term goy and gôyim increasingly takes the meaning of "gentiles" or "heathen," in reference to the non-covenant, non-believing peoples considered as national groups. However, Israel is still repeatedly spoken of as goy also, e.g. when Israel is spoken of as taking possession of territory (Josh 3:17) or when foreigners speak of her (Deut 4:6). Israel is spoken of as an holy nation (gôy,) because of her covenant status, her redemption and circumcision (Josh 5:8). However, the rule is that the uncircumcised are the goyim (Jer 9:25).
The surrounding nations exhibit their heathen character by their wickedness (Deut 9:4-5), their abominations (Deut 18:9; 2Chr 33:2), and the making of their own gods (2Kings 17:29). These nations are said to rise up against God and oppress his covenant people, yet the Lord holds them in derision (Psa 59:8 [H 9]) and causes them to perish (Psa 10:16). Moses, and the prophets particularly, warned Israel that if they lived and worshipped as the gôyim, they would share in the judgment due the heathen (Deut 32:28; Isa 1:4; Mal 3:9).
It must not be concluded from the fact that the surrounding nations, the gôyim, although referred to as gentiles and heathen, are to be considered per se as helplessly lost, without God and hope. Rather, they are eventually to participate in all the blessings God promises to give to Abraham and his progeny upon condition of faith. The covenant people of Israel are God's people, but through them the gôyim are destined to be blessed of God in future days (Gen 12:1-3). In the meantime God will use the nations to punish his unfaithful covenant people (Jer 4:7; Hab 1:5ff); on the other hand they will some day contribute to the glory of Israel (Isa 60:10ff; Hag 2:6ff). They too are invited to seek the Messiah that he may be a light to them (Isa 11:10; Isa 42:6). Indeed, the gôyim are to join in the great procession to Mount Zion (Isa 2:2ff) and of their children it is said that this one and that one were born in her (Psa 87:4 [H 5]). Thus there will be basically just one people of God, made up of believers from every tribe, tongue, people and nation; however, in OT times, it was through the covenant people, the ±am, that the blessings of God were revealed to and bestowed upon the gôyim.
Biliography: Cody, Aelred, "When Is the Chosen People Called a Goy?" VT 16: 1-6. Girdlestone, R. B., Synonyms of the Old Testament, Eerdmans, 1951. Moran, William L., "'A Kingdom of Priests'," in The Bible in Catholic Thought, Herder and Herder, 1962, pp. 7-20. Rost, L., "Die Bezeichnungen fur Land und Volk im Alten Testamentum," in Fesischrift Otto Procksch, Leipzig, 1934. Speiser, E. A., " 'People' and 'Nation' of Israel," JBL 79: 157- 63. Watts, John D., "The People of God," Exp T 67: 232-37. TDNT, II, pp. 364-69. TDOT, II, pp. 426-37. G.V.G.
|
]
Re: Olinovi (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Neděle, 03. prosinec 2006 @ 21:07:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ... vidis Karel, takto plytvas vzacnym priestorom tohto serveru. :-))))
To co tam ale zase nieje spomenute, je nadradene oznacenie prislusnika nezidovskeho naroda, v zmysle, mimo okruh vyvolených, mimo lóžu, kde clenovia elitnych spolkov s naviazanim na sionizmus, oznacuju okolity "plebs"ako "gojov", a ich oznacenie je nadradene, teda uplne chore.
Tym som nepovedal ze mam cokolvek proti zidom, ale tento vyraz - v tomto zmysle, ma jednoducho zaujal.
|
]
Re: Olinovi (Skóre: 1) Vložil: signum v Úterý, 05. prosinec 2006 @ 15:35:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Opravdu nechápu jak můžeš porovnávat míru cenzury na portálu sv.Izidora a na christnetu. To snad ani nejde srovnávat. Nebo jedině že ti všechno splývá do jednoho pytle. To je ovšem myslím docela povrchní pohled. Zkus to zvážit.
|
]
Re: CENZURA NA CHRISTNET? (Skóre: 1) Vložil: vogel v Pátek, 01. prosinec 2006 @ 20:46:55 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Víš Stando,
je to jejich portál a můžou si na něm dělat co chtějí a nastavit pravidla jak chtějí. Stejně tak si na Granu majitelé a administrátoři mohou určit pravidla jaká chtějí. Stejně tak i "světské" portály, jako idnes.cz, pravo.cz, zive.cz, mobilmania.cz atd... atd.... nebo třeba zahraniční slashdot.org mohou určit a nastavit pravidla jak chtějí a jak jim to vyhovuje. Jsou to prostě jejich stránky a jejich portál, takže kdo chce nerestriktivní volnou anarchickou diskuzi - není problém, doména i z webhostingem stojí za rok (levnější varianta plus mínus 800 kaček) takže si každý může udělat svůj vlastní portál :o)
Petr J.(eagle) aka (vogel) |
]
Re: Vogelovi (Skóre: 1) Vložil: Standa v Sobota, 02. prosinec 2006 @ 16:01:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ano, máš pravdu. Ale pokud si někdo říká křesťan, měl by tomu druhému umožnit svobodně vyjádřit svůj názor. Pán Bůh nám dal svobodné myšlení a svobodnou volbu. Je právem křesťana jít cestou cenzůry a nesvobodného myšlení? Podíváš-li se např. do našich dějin v letech 1620-1918 uvidíš jak taková cenzura vypadala. A nebo si zajdi na Portál svatého Isidora a svobodně napiš co máš na srdci. Zdraví Standa. |
]
|
|
Re: ANONYMNÍ REGISTRACE budou ZRUŠENY (Skóre: 1) Vložil: Miloslav v Pátek, 01. prosinec 2006 @ 17:52:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz | Vzniká nové fórum, kde se tapetovat smí a není to považované jako nerespektování technických pravidel diskuse.
http://crux.lightbb.com/index.forum
|
|
|
Re: ANONYMNÍ REGISTRACE budou ZRUŠENY, u katolíků a zde? (Skóre: 1) Vložil: mk (miliko(a)atlas.cz) v Pátek, 01. prosinec 2006 @ 19:53:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Nedivím se, jestliže někdo na svém webu si přeje zkulturnit návštěvníky, kdo s nelibostí nese šťourání nebo urážky. Anonymní postoj zastírá všelicos. Je rozdíl mezi cenzurou a omezením příspěvků na slušnozu úroveň.
V restauraci také není vhodné plivat na zem, a v koncertni síni čurat na zeď.
K případu ranné polocenzury :
na www.katolik,.cz ldiskutoval éta jeden čtenář, dal si jméno ANTI. Byl proti všemu, ta přezdívky mu odpovídala. Když byl neúnosný a sami čtenáři mu oponovali ve jménu slušnosti, změnil si jméno na NEWANTI a posléze na THIRDANTI.
Přesto byl z fóra vymazán,. Jeho příspěvky se přestaly objevovat v létě 2006.
Opravdu neměly jinou úroveň, než slyšet věčného rýpala. Někdy si odporoval, protože jak nesouhlasil s ledačím, zapomenul mít vlastní postoj a jednoduše rýpal proti všemu.
Myslím, že ho nenápadně odstřihli tak, že co pocházelo z jeho počitače bylo jako balast zadrženo. Od té doby upadala diskuze na www katolik cz, ale to asi proto, že ubylo těch, kdo proti jeho názorům protestovali.
Ale nestálo zato mu odpovídat, několik čtenářů se navzájem shodlo, že se mu odpovídat přestane. Možná, že to zabalil sám.
Miro
|
|
|
Re: Rimsti katolici by si meli vazit svobody projevu jakou maji na Granu (Skóre: 1) Vložil: reformovany v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 12:31:40 CET (O uživateli | Poslat zprávu) |
Rimsti katolici by si meli vazit svobody projevu jakou maji na Granu.
Protestantum se totiz o obdobne svobode projevu na katolickych serverech nemuze ani zdat.
zdravi
reformovany |
to víš, že si vážíme ... (Skóre: 1) Vložil: jarda2005 (jvag@centrum.cz) v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 16:29:09 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Věř mi, reformovaný,
že si toho vážíme a denně děkujeme Bohu a prosíme o přímluvu též Pannu Marii i všechny svaté včetně svatého Isidora patrona internetu, aby nám (katolíkům) na Grano Salis vstup zachovati ráčil ....
.... ale i vy byste měli Bohu děkovat za to, že se tu s námi můžete potkávat a slyšet naše názory, za to že sem chodíme a máme vás stále rádi!
Snažíme se chovat slušně - málo tapetovat, nenutíme si odkazy na první straně ani další výhody ... prostě vážíme si toho a rozhodně tyto stránky dobrovolně neopustíme a budeme se držet všeho dobrého, co nám přináší.
jarda
|
]
|
|
|
|