Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Alexej.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16656, komentáře < 7 dní: 346, komentářů celkem: 430049, adminů: 60, uživatelů: 5253  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 574 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

rosmano
Mikim

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116786175
přístupů od 17. 10. 2001

Život víry: Vztah Ježíše a Marie podle evangelií.
Vloženo Středa, 21. únor 2024 @ 09:52:09 CET Vložil: Tomas

Zkušenosti poslal Nepřihlášený

Podívejme se nyní na popis událostí v Písmu tím samým pohledem jakým hodnotíme podobné situace, které v životě zažíváme, podívejme se na to pohledem vlastních životních zkušeností ze vzájemných mezilidských vztahu, které se v průběhu staletí nijak zvlášť nemění.


V Písmu jsou zmínky o vztahu Ježíše k Marii. A na všech těchto zmínkách je patrné, že jejich vztah nebyl vůbec takový jak ho vyfabuloval katolicismus.

Při početí Krista Maria přijala Boží slovo. Tím ovšem její cesta v přijímání Božího slova začíná. Mnohému nebude rozumět, k mnohému bude hluchá, ale Boží slovo jí vždy oči otevře, ale nebude to pro ní jednoduché. Boží slovo jí bude pronikat jako meč, a z jejího neporozumění, se poučí mnozí.





Na tom jak vztah Ježíše a Marie popisuje Písmo, je patrné, že Maria nerozumí poslání Krista, Boží slovo neslyší a nejedná podle něho. A tato její hluchota a nevědění se začíná projevovat v okamžiku kdy před Alžbětou vydává svědectví sama o sobě. "od této chvíle mě budou blahoslavit všechna pokolení". Jenže "od této chvíle"  nezačíná její globální blahoslavenství, ale začíná její celoživotní omyl postavený na mylném sebevýkladu jejího vlastního poslání. Její omyl začíná falešným svědectvím, které pronáší sama o sobě, které kvůli velkému významu svědectví musí o někom jiném pronést někdo jiný, a ne ten koho samého se to týká. 
Satan si tohoto jejího úletu povšiml, a mylný sebevýklad a hříšnou sebechválu Marie v průběhu dějin použil k vytvoření mariánského kultu, ve kterém on sám jako anděl světla Lucifer vystupuje pod falešnou identitou Marie.

Pro křesťany je tohle drsné zjištění. Maria byla milostí zahrnutá, to ale neznamená, že je prorok. Její slova o vlastním blahoslavenství nejsou prorocká, jsou sebechvalným projevem hříšného člověka. V rámci satanského mariánského kultu a v kombinaci s modlářskými mariánskými modlitbami byla po staletí sebechvála Marie klamně předkládaná jako proroctví. Faktem ovšem je, že se žádné globální blahoslavenství Marie nekoná, a to co se koná není blahoslavenství, ale prachsprostá modloslužba plná Bohem zakázaných praktik.


Kristus o Janu Křtiteli řekl, že je největším ze všech lidí. Jak by to asi vyznělo, kdyby Jan Křtitel, který i když od zrození plný Ducha svatého sám o sobě řekl? "Já jsem největším z lidí". To by znělo stejně nabubřele jako "od této chvíle mě budou blahoslavit všechna pokolení".
Maria je dle anděla Boží milostí zahrnutá, je Bohem omilostněná ve všech směrech, to ano. 
Ale není ani nikdy "od této chvíle" nebyla blahoslavená u všech pokolení. Marii neblahoslaví všechna pokolení. Nic takového se neděje. A to co se děje v satanském mariánském kultu, není o blahoslavení Marie. To jak se po staletí projevuje mariánská úcta je projevem ryze modlářským. Sochy a obrazy Marie,  a mariánské modlitby před těmito zobrazeními jsou toho dostatečným důkazem. Takhle si to své blahoslavenství Maria rozhodně nepředstavovala. A pokud by si to tak hypoteticky představovala, těžko by si jí pro takové modlářské představy Bůh vybral..

Prorok Simeon měl o Marii jiné proroctví bez nějakého blahoslavenství. Její duší (srdcem), pronikne meč, tedy v prorockém jazyce, že jí bytostně pronikne boží slovo. A uvedl také důvod proč. Marií pronikne Boží slovo, aby vyšlo najevo smýšlení mnoha srdcí.
Boží slovo v souvislosti se smýšlením srdce, je smýšlením o Bohu. Marii proniklo Boží slovo a vyšlo tak najevo smýšlení o Bohu u mnoha lidí. Stalo se to? Je na to odpověď v Písmu? Ano, je.

To, že Maria nerozuměla poslání Krista je z Písma dobře patrné. A taky každá tato zmínka o jejich vzájemném vztahu je pronikáním Božího slova její duší. 
Ve dvanácti letech Ježíš Marii poučuje a poukazuje na její nevědomost otázkou. "Což jste nevěděli, že musím být tam, kde jde o věc mého Otce?"
Maria to tedy nevěděla..
Je to první průnik Božího slova do jejího srdce, což potvrzuje další zmínka, že ta slova uchovávala ve svém srdci.

Maria je nedočkavá. Má dospělého syna, takřka třicetiletého muže, který se ovšem nijak zvlášť božsky neprojevuje, a stále nerozumí božskému poslání které má. Jsou spolu na svatbě. Došlo víno. Žádá po synovi zásah. A Ježíš se vůči ní ohrazuje a opět poukazuje na její nevědomost a hluchotu. Jak to, že Maria která tolik let žije vedle Krista stále neví a Boží slovo neslyší?
A odpovídá snad takovým způsobem syn své matce? Oslovuje ji, "ženo"?!
"Ženo co to ode mne žádáš? Ještě nepřišla má hodina."
"Žena" zřejmě byla neodbytná, a tak jí Kristus vyhověl. První zázrak se tedy stal kvůli ženskému rozmaru, aby se přiopilí svatebčané mohli ještě více opít kvalitním vínem. Je také velmi pravděpodobné, že žádost Marie byla motivovaná tím, že ona sama byla již přiopilá. Je zcela běžným projevem, že střízlivé ženy přiopilým hostům zabraňují v další konzumaci alkoholu a omezují jeho přísun, pokud ovšem.. pokud nejsou taky přiopilé. Byla tedy Maria jiná než jsou takřka všechny ženy, anebo byla s přiopilými hosty ona sama také přiopilá a proto žádala po Kristu tuto nepatřičnosti? Správce hostiny o tom, že hosté byli již přiopilí podává svědectví. Mluví o nezvyklém podávání kvalitního vína na závěr hostiny, kdy opilci vypijí již všechno. Takže co se asi v okamžiku zázraku dělo? Novověkým slangem by se to dalo vyjádřit, že pařba pokračovala až na dorážku. Zázrak s pachutí marnosti a kocoviny. Jaký z toho měla asi dojem a poučení Maria když vystřízlivěla a všechno si uvědomila. Proto Ježíš ten zázrak učinil. Aby ji a nejenom ji poučil o tom, že zázrak se děje z vůle Boží, a nevynucuje se z vůle lidské. Jinak mohou být následky zcela jiné, než ty původně zamýšlené.

Ježíš má kolem sebe apoštoly které si vyvolil. Má kolem sebe houf lidí, věrné muže i ženy, a ti jej následují. Jenže ouha. Je zde podivná rodinná tlupa, která se neshromažďuje kolem Krista, ale shromažďuje se kolem Marie.
Je to přímá rodina Krista. Jsou to bratři, kteří však nedoprovází Ježíše, ale doprovází Marii. Komu bratři Krista věří víc? Svému bratru anebo matce? V Písmu je toto oddělení Marie od apoštolů celou dobu patrné a to až do Letnic. Shromáždění kolem Krista je zárodečnou buňkou prvocírkve. Což se ovšem nedá říct o shromáždění kolem Marie. Rozkol graduje v okamžiku, kdy ze středu prvocírkve chtějí sourozenci v čele s Matkou Krista ze shromáždění odvést. Jakou šlehu asi dostal mateřský cit Marie v okamžiku, když Ježíš říká, že matkou a bratrem je mu ten, "kdo slyší Boží slovo a podle toho jedná?" Tohle by pro každou mámu byl těžký srdeční zásah.
Je to přímá narážka na to, že Maria Boží slovo neslyší a nejedná podle toho! Jedná se o další průnik Božího slova do duše Marie. Kterou matku by taková slova od syna neranila. Maria to neměla jednoduché. Jejím srdcem proniká Boží slovo, a ve shromáždění, tedy u mnohých po slovech Krista vychází najevo smýšlení jejich srdcí, smýšlení o Bohu.




Ježíš se k Marii nevyjadřuje jako pozemský syn, ale vyjadřuje se k ní z pozice Boha, a to je patrné na tom, že ji oslovuje ženo, a ne matko. Bůh žádnou Matku nemá. Od Marie si Stvořitel života bere smrtelné tělo, které potřeboval k výkonu spásy. Bůh se stal smrtelným člověkem a smrtelné tělo přijal od smrtelné ženy- Marie. 
Bůh potřeboval Marii hlavně k tomu, aby se mohl stát smrtelným člověkem. A to není lidská zásluha, a pro Slovo které přijalo smrtelné tělo od lidské smrtelnice to bylo ponížení. 
Ježíšovo smrtelné tělo které přijal od Marie již neexistuje. Kristovo tělo je oslavené, je prvorozeným mezi vším novým a budoucím stvořením. Na prvorozenství Krista nemá žádný smrtelný člověk ani tu nejmenší zásluhu, a nemá ji ani Maria. Není to matka Krista. Byla to matka smrtelného člověka Ježíše, matka jeho smrtelného lidství, nemůže a ani není matkou jeho božství ani nemůže Kristu dát oslavené tělo. To ona sama oslavené tělo od Krista při vzkříšení dostane. 
Kristus v hodině smrti z pozice Boha ukončuje její pozemské mateřství k sobě jako smrtelnému člověku. "Ženo, hle tvůj syn. Hle tvá matka"  Matku přitom oslovuje ženo, ale učedníkovi tu ženu představuje jako matku. Jan Marii za matku přijímá, ale Maria mlčí, nevyjadřuje se k tomu. Lze se proto oprávněné domnívat, že v tom okamžiku Jana za syna nepřijala. Tato domněnka je oprávněná i proto, že při Letnicích přichází Maria k apoštolům opět jako oddělená frakce. Tedy ona v kruhů bratru Ježíše. Není ve společnosti nového syna Jana, ale je u ní vše při starém. O tom jaký byl její další osud nejsou v Písmu další zmínky. Na Janově evangeliu je však patrné, že Jana za syna nakonec přijala a žila s ním jako se svým synem. V Janově evangeliu jsou totiž postřehy typické ženám a matkám. Kdy, kdo a kde za Ježíšem přišel, atd. Od koho asi tohle Jan při psaní evangelia věděl?




Daniel to dávno předpověděl. 
Od doby, kdy bude odstraněna každodenní oběť a vztyčena ohyzdná modla pustošitele, uplyne tisíc dvě stě devadesát dní.

Odstranění každodenní oběti je zavedení eucharistických modloslužebných praktik a uzurpování kněžství, namísto slavení večeře Páně po domech tak jak ji ustanovil Kristus a jak tomu bylo v prvocírkvi. Každý křesťan je Kristův kněz, a každý křesťan může lámat chléb. 
Vztyčení ohyzdné modly pustošitele je mariánský kult. Mariánský kult pustoší vše co Kristus vykonal. Mariánský kult je symbolizovaný sochou, satansky pyšnou sochou která symbolizuje Matku Boha, prostřednici všech milostí, spolutrpitelku Krista a spoluvykupitelku Krista. Není větší modly pustošitele, než je mariánský kult jehož sochy jsou zhotovené dle zjevení anděla světla- Lucifera. Je to kult který paroduje a pustoší všechno co Kristus vykonal. 
Velký pozor na tento kult!
Vyznavači mariánského kultu jsou navenek samý slastný medový úsměv, ale při konfrontaci s Božím slovem jejich sladká maska padá, ukazuje se nenávistná tvář a ústa plná sprostoty a satanského zatracování.
Když jejich duší pronikne meč božího slova, ukáže se jejich skutečné a skrývané smýšlení o Bohu a lidech. Simeonovo proroctví není jenom pro a o Marii. Je univerzální, jelikož Boží slovo vždy a v každém odhaluje to, co je v něm skryté.

PK






"Vztah Ježíše a Marie podle evangelií." | Přihlásit/Vytvořit účet | 125 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Vztah Ježíše a Marie podle evangelií. (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Středa, 21. únor 2024 @ 10:26:39 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Marie je mrtvá, spí a čeká na vzkříšení při 2PJK tak jako všichni svatí co zemřeli (minimálně od dob Ježíšových) na zemi. Katolíci jsou lháři, když si vymysleli nanebevstoupení Marie na nebe někdy v 10-12 stoleti a ještě hřìšnou Marii udělali i bezhříšnou.



Re: Vztah Ježíše a Marie podle evangelií. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Středa, 21. únor 2024 @ 10:59:34 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Boží slovo jí bude pronikat jako meč, a z jejího neporozumění, se poučí mnozí."...

Tady si opravdu ohýbá smysl Písma úplně každý podle sebe a svého "vidění světa!" (... je patrné, že Maria nerozumí poslání Krista, Boží slovo neslyší a nejedná podle něho.)
Písmo by si člověk ale neměl vykládat podle vlastní zvrácenosti - protože tímto tak jen zjevuje ostatním bídu svého vlastního nitra.



..."To by znělo stejně nabubřele jako "od této chvíle mě budou blahoslavit všechna pokolení"."...

Asi by bylo pro autora užitečné větu nevytrhávat, ale uvést  tady text v úplnosti: "... Hle, vždyť od této chvíle mě budou blahoslavit všechna pokolení, protože mi Mocný učinil veliké věci
Svaté je jeho jméno a jeho milosrdenství od pokolení do pokolení těm, kdo se ho bojí. Svou paží učinil mocný skutek, rozptýlil ty, kteří jsou pyšní v smýšlení svého srdce, svrhl vládce z trůnů a povýšil pokorné, hladovějící nasytil dobrými věcmi a bohaté poslal pryč s prázdnou. Ujal se Izraele, svého služebníka, pamatoval na své milosrdenství, jak mluvil k našim otcům, Abrahamovi a jeho potomstvu až na věčnost.  "

Já v tomto textu spatřuji naopak oslavu Boha.

Katolicismu opravdu neměl a nemá potřebu si nic fabulovat.
Už od dob apoštolů věříme pořád stejně.

(L 2,34-35)
Simeon jim požehnal a jeho matce Marii řekl: "Hleď! Toto dítě je určeno k pádu i povstání mnohých v Izraeli; má být znamením, jemuž se bude odpírat - a tvou vlastní duši probodne meč! -, aby vyšlo najevo skryté smýšlení mnoha; srdcí.

Smysl těchto veršů "po katolicky" je pak tento:

Kdo nepřijme Ježíše jako Mesiáše, sám si připraví zkázu; kdo však v něj uvěří, přejde ze stavu duchovní smrti (víra přivádí ke křtu) k pravému životu. Lidstvo se tak svým smýšlením rozdělí na dva tábory; jejich rozlišovací známka bude právě to, jak se kdo staví ke Kristu. 
(srov, Iz 8,14;  Iz 11,12;).

Rány namířené na Mesiáše, budou zároveň zasahovat i jeho Matku. Maria bude trpět s ním od začátku až do těch strašných hodin pod křížem.


Simeon prorokoval, že ve vztahu k Ježíši nebude žádná neutrální půda; lidé ho buď radostně a ochotně přijmou, nebo zcela zavrhnou. Marie, jako Ježíšova matka, prožije zármutek nad masovým odmítnutím, s nímž se Ježíš setká. Toto není první zmínka o zármutku v Lukášově evangeliu.



Re: Vztah Ježíše a Marie podle evangelií. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Středa, 21. únor 2024 @ 11:07:26 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."ale při konfrontaci s Božím slovem jejich sladká maska padá ..."...


Dovolím si tvrdit, že Mariin "Magnifikat"  (Velebí má duše Pána...) je oslavou Boha a je samotným Božím slovem  -  a nikoli jakýmsi "falešným svědectvím Mariina celoživotního omylu"  - jak se nám tu usiluje podsunout tento autor pochybných kvalit.



Ovšem při konfrontaci s tímto Božím slovem jeho sladká maska padá, ukazuje se nenávistná tvář a ústa plná sprostoty a satanského zatracování.



Re: Vztah Ježíše a Marie podle evangelií. (Skóre: 1)
Vložil: Syntezator v Středa, 21. únor 2024 @ 13:18:15 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Snaha katolíků vnést do náboženství trochu ženského prvku je přirozená, pochopitelná. Naopak antiženskost Pavla z Tarsu a některých protestantských církví a sekt je nepřirozená. 

Kdo někdy viděl Pořad Inkognito alias Hádej, kdo jsem, tak pokud mezi hádači není ani jedna žena, je to smutné. Aspoň jedna žena by tam měla být. Ženy to zjemňují. Na ženy se příjemně kouká, mají v průměru milejší tváře než chlapi. 

Pokud v náboženství jsou tři "chlapi" jako božské hlavy, tedy Jehova Otec, Jošua Syn a Duch Svatý, pokud je tam 12 apoštolů chlapů a žádná žena - je to smutné. Proto se nedivím katolíkům, že tam chtěli dosadit i ženu jako významnou postavu a trochu si přibarvili její postavení.

Ostatně některé přírodní kmeny jsou postaveny na matriarchátu. Ne vždycky vítězí patriarchát.  



Re: Vztah Ježíše a Marie podle evangelií. (Skóre: 1)
Vložil: Frantisek100 v Čtvrtek, 22. únor 2024 @ 05:03:37 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Marie si zaslouží úctu. Stalo se však něco, co je špatné. Církev z ní udělala člověka, který je v nebi a k němuž se můžeme modlit a prosit ji o pomoc. Vlastně se pomalu stala důležitější než Pán Ježíš. Jan, který se o Marii staral až do smrti, by přece popsal její vstup na nebesa a hodně by se o ní zmiňoval. Proč nic nepíše? Kdy se vlastně vytvořil její kult? Kdo ho vytvořil? Chápu, že pro věřící muže, byla představa krásné panny přitažlivější než samotný Pán Ježíš. To je prostě to lidské a přirozené. Ale nějak se to přehnalo. Já ji mám rád a vážím si ji, ale s rozumem a citem.



Re: Vztah Ježíše a Marie podle evangelií. (Skóre: 1)
Vložil: Akuzativ v Pátek, 23. únor 2024 @ 20:57:50 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nepřihlášený
Jak blahoslavíš Pannu Marii?
Budou ji blahoslavit všechna pokolení
Ty ne?



Re: Vztah Ježíše a Marie podle evangelií. (Skóre: 1)
Vložil: Akuzativ v Pátek, 23. únor 2024 @ 21:01:17 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nepřihlášený
Lukáš 1,48 -  to neznáš



Re: Vztah Ježíše a Marie podle evangelií. (Skóre: 1)
Vložil: Syntezator v Středa, 28. únor 2024 @ 09:45:31 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
No pokud Ježíš bral svoji matku jen jako obyčejnou ženu, tak to bylo prozření. Na to jsem taky přišel. Sice pozdě, ale přišel. Že matka, otec, vlastně celá rodina včetně prarodičů, strýců a tet byla pro můj život nejen zbytečná, ale spíše škodící. 

90% toho, co vyznává moje rodina, co to mě hustili, jsou sračky, fejky, balast, pověrčivost, vadná ideologie. Jen 10% má nějakou hodnotu. 

Co se týká základní školy, tam to bylo lepší. Tam bych řekl, že sračky tvořily tak 40% a 60% mělo užitečnou informační hodnotu. 


Na gymplu zase převažovaly sračky. Až 80% sraček a pouze 20% hodnotných info. 

Otočilo se to na VŠ, tam bylo tak 90% hodnotných info a 10% sraček. 

Dále mi přínosem byli kolegové, tedy učitelky a učitelé. Tam bych řekl, že tak 70% hodnotných info jsem se dozvěděl, 30% sraček. 

Dále jsem chodil do sborů, zejména letničních, ale i ke katolíkům, baptistům apod. Tam bylo 100% sraček a 0% hodnotných info. To byl nejvíce promarněný čas, který jsem kde investoval. 

Dále jsem chodil na seznamovací schůzky s kluky. Tam záleželo na věku. Ti mladí mají v hlavě nasráno, ale tak od těch 28 let výše už mi to něco intelektově dalo. Je tam hodně chytrých. Takže tak 70% hodnotných info. A 30% promarněný čas. 


Čili kdybych mohl si znovu založit život a vybrat si reálie, tak se chci narodit do jiné rodiny, jiného regionu (méně pobožného). A nechodil bych na gympl, ale jiný typ školy. Gympl 80. let = pakárna. A nikdy bych nechtěl začínat život jako pobožný a nechodit do církví. Zbytek nechat. VŠ ano, seznamovací schůzky, kluby ano, hraní na svatbách apod, taky ano. Ale nedělal bych učitele. To mě sice hodně obohatilo, ale taky hodně vzalo zdraví. Kdybych mohl znovu začít odznova, nestudoval bych ani gympl, ani pedagogiku. Spíše buď medicínu, nebo práva. A mít klidnější život. Asi ten doktor. 

Závidím třeba doktorovi očařovi. To bych si seděl ve své ordinaci, pacienti by ke mně chodili pěkně po jednom. Podíval bych se do oka, napsal recept, zprávu. Změřil dioptrie, průhlednost čočky, sklivce, rohovky. Případně předepsal kapky do očí. Pěkná práce. Žádné dozory v šatnách, na chodbě, v jídelně. Žádná řvoucí děcka. A hlavně jeden pacient, kterému se věnuješ. Učitel má ve třídě 20, 30 llidí naráz. Doktorovi nepřijde do ordinace 30 pacientů najednou. Stres takového očního lékaře je nesrovnatelně menší než stres učitele. 




Re: Vztah Ježíše a Marie podle evangelií. (Skóre: 1)
Vložil: Magdalena07 v Sobota, 20. duben 2024 @ 17:45:39 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Díky za úvahu o vztahu Marie a Ježíše, podložené výroky Písma
je to tak, ale pokud Boží duch, to člověku prostřednictvím Písma  neřekne, tak to je tak hezky zaobalené, že se nepozná, že jde o modlářství.
  Myslím, že Bůh toleruje naši nevědomost do té doby, než prozřeme.
  Marie byla dívka Bohem vybraná a prošla si tím nejhorším údělem, jakým žena může projít, když vidí svého syna umírat na kříži. Druhá žena, která nesla těžce Ježíšovu smrt byla Maria Magdalena, ta milovala Ježíše celou svou duší a stála spolu s Janem  u kříže . 
  My všichni, kteří milujeme Ježíše, víme, co je to stát pod křížem a hledět na umírající milovanou bytost, se kterou odchází všechna naše naděje, víra a Láska. 
Smrt jako Satanovo dílo hříchu je ale přemožena vzkříšením Ježíše Krista.

  Ta radost plačící Marie Magdaleny, když vidí vzkříšeného Ježíše Krista, je tou největší radostí, je tím výkřikem, který otřásl nebem i zemí. je to konečné vítězství pro Boží lid a porážka Nepřítele

Láska Ježíše Krista přibíjí naše ego na kříž, abychom spolu s Ním vstali jako Jeho milovaní přátelé, jako ti, kteří mají v sobě Jeho duchovní příbuznost a pečeť jeho oběti 
  



Stránka vygenerována za: 0.79 sekundy