|
Právě je 558 návštěvník(ů) a 0 uživatel(ů) online:
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116739634 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Život víry: Neboť jakou měrou měříte, takovou bude naměřeno vám.
Vloženo Středa, 21. únor 2024 @ 09:51:25 CET Vložil: Tomas |
poslal brusle7 - Matouš 7, 2
- "Neboť jakým soudem soudíte, takovým budete souzeni, a jakou měrou měříte, takovou Bůh naměří vám."
- Marek 4, 24
- "Řekl jim také: „Dávejte pozor na to, co slyšíte! Jakou měrou měříte, takovou Bůh naměří vám, a ještě přidá."
- Lukáš 6, 38
- "Dávejte, a bude vám dáno; dobrá míra, natlačená, natřesená, vrchovatá vám bude dána do klína. Neboť jakou měrou měříte, takovou Bůh naměří vám.“
Takže, pokud někdy z vážného důvodu soudit a měřit snad musíme, byl by ideál měřit a soudit druhým správnou měrou, kterou chceme od Boha pro sebe.
Ideál je druhé nesoudit vůbec bez nutné příčiny, nepodsouvat jim to, co máme v sobě, nepřehazovat to na ně, ale "zabít to" s Bohem uvnitř sebe.
Uvidět a zabít s Bohem to zlé uvnitř sebe je obrácení, pokání, které přeji nám všem tady na Granosalis nejen do postní doby, ale trvale (pro nový a plnohodnotný život s Bohem).
|
Re: Neboť jakou měrou měříte, takovou bude naměřeno vám. (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pátek, 23. únor 2024 @ 09:57:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu | Blog) | Takže, pokud někdy z vážného důvodu soudit a měřit snad musíme, byl by ideál měřit a soudit druhým správnou měrou, kterou chceme od Boha pro sebe.
Takže pokud bez vážného důvodu soudíme druhého nespravedlivým soudem, měříme nesprávnou falešnou mírou, co se stane nám od Boha, kerý soudí spravedlivě?
Ideál je druhé nesoudit vůbec bez nutné příčiny, nepodsouvat jim to, co máme v sobě, nepřehazovat to na ně, ale "zabít to" s Bohem uvnitř sebe.
Ideál je tedy soudit spravedlivým, tj. Božím soudem, nepodsouvat druhému, co mám v sobě bez ohledu na to, co má v srdci on, nepřehazovat to na něho, ale "zabít to" s pomocí Boží ve svém nitru.
Uvidět a zabít s Bohem to zlé uvnitř sebe je obrácení, pokání, které přeji nám všem tady na Granosalis nejen do postní doby, ale trvale (pro nový a plnohodnotný život s Bohem).
Uvidět a zabít s Bohem to zlé uvnitř sebe znamená vystavit se Božímu světlu, abych mohl vidět, co se Bohu ve mně, na mně nelíbí a nechat to Boha ve mně zabít; vyznat a uznat před Bohem mou vinu, nechat se Bohem soudit a přijmout od Boha milost pokání, abych přestal vést nezávisle na Bohu sám můj život a místo něho přijal v Kristu Ježíši vírou v Jeho jméno Jeho Božský věčný život, který je zaslíben těm, kdo Pána Ježíše Krista přijali jako svůj život a vše, co potřebují k životu a ke zbožnosti v naprosté závislosti na Bohu.
Tož tak.
|
|
|
Re: Neboť jakou měrou měříte, takovou bude naměřeno vám. (Skóre: 1) Vložil: Magdalena07 v Úterý, 27. únor 2024 @ 18:51:55 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Nesuďte druhé Mat.7, 1-6
1“Nesuďte, abyste nebyli souzeni. 2 Neboť jakým soudem soudíte, takovým budete souzeni, a jakou měrou měříte, takovou vám bude naměřeno. 3 Proč tedy hledíš na třísku v oku svého bratra, ale trámu ve svém oku si nevšímáš? 4 Anebo jak můžeš říkat svému bratru: "Dovol, ať vyjmu třísku z tvého oka", a hle, ve tvém oku je trám? 5 Pokrytče, nejprve vyjmi trám ze svého oka, a pak jasně uvidíš, jak vyjmout třísku z oka svého bratra." Taro ostrá slova patřila lidem, kteří se kolem něho shromáždili kteří se mu vysmívali, odsuzovali ho a nechápali ho ..
6 "Nedávejte psům, co je svaté, a neházejte své perly před svině, aby je snad nohama nepošlapaly, neotočily se a neroztrhaly vás.”
Těmi slovy varuje své učedníky, aby byli opatrní, co komu sdělují
První až pátý verš se netýká Božího lidu, protože Boží lid na soud už nepůjde. Jan 3, 18 " Kdo v něho věří, není souzen. Kdo nevěří, je již odsouzen, neboť neuvěřil ve jméno jednorozeného Syna Božího".
|
Re: Neboť jakou měrou měříte, // trám (Skóre: 1) Vložil: brusle7 (brusle7@seznam.cz) v Pondělí, 04. březen 2024 @ 17:38:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
..."Pokrytče, nejprve vyjmi trám ze svého oka, a pak jasně uvidíš, jak vyjmout třísku z oka svého bratra." Tato ostrá slova patřila lidem, kteří se kolem něho shromáždili kteří se mu vysmívali, odsuzovali ho a nechápali ho"
Ahoj Magdaléno.
Mohutný a těžký trám (způsobující duchovní slepotu) jsme měli přes oči my všichni, dokud jsme nepoznali Ježíše a on sám nás nezahrnul svou milostí, že tento trám (balvan) z našeho "vidění" odvalil, sejmul... Je to velká milost vědět, co vše z nás Ježíš sejmul a tím dal...
Vyjmutí trámu z očí je obrovský úleva, duchovní vysvobození, štěstí (k jednoduchosti a prostotě života). Kdo toto zažil, tak nemá potřebu lidsky soudit druhé, nepotřebuje žádné lidské soudy...
Brusle7 |
]
|
|
|
|