|
Právě je 570 návštěvník(ů) a 2 uživatel(ů) online: rosmano oko
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116810861 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Život víry: Důsledky nepochopeného přístupu k výrokům z Bible
Vloženo Čtvrtek, 15. prosinec 2022 @ 12:26:36 CET Vložil: Tomas |
poslal Frantisek100 33Bůh
není Bohem zmatku, nýbrž Bohem pokoje. Jako ve všech obcích Božího lidu,
·
34ženy
nechť ve shromáždění mlčí. Nedovoluje se jim, aby mluvily; mají se podřizovat,
jak to říká i Zákon.
·
35Chtějí-li
se o něčem poučit, ať se doma zeptají svých mužů; ženě se nesluší mluvit ve
shromáždění.
Proč chtěl Pavel, aby ženy v
korintském shromáždění mlčely, mělo to své konkrétní
důvody. Sbor byl velmi mladý a mnohé ženy byly původně
pohanského původu. V Korintu se mezi pohanskými ženami šířilo učeni
a kult bohyně Afrodity, což byl i kult prostitutek. Dále se zde šířil kult
zasvěcený Backovi, což byl bůh tance a vína. Od toho se v řecké mytologii
odvozovaly bakchantky. Byly to třeštící ženy, které v tanci upadaly až do stavu
blížícímu se šílenství, v němž byly schopné všeho. Při Bakchantkových slavnostech
tropily výtržnosti a i ve starém Římě proti nim musela zasahovat státní moc.
Teď si představme, že některé z žen dříve toto poznaly a zažily i na sobě.
Proto pro ně nebylo lehké být najednou v křesťanském
shromáždění klidné a potichu. A Pavel o tomto nešvaru
věděl. A věděl, jak to může uškodit klidu a pořádku ve shromáždění. A
právě o tento klid , řád a pořádek Pavlovi hlavně šlo. Aby tam nebyl
žádný rušivý prvek, kterým možná bývaly právě tyhle první křesťanky pohanského
původu. Pavel tedy uvažuje o ženách a dané konkrétní
situaci a nevyslovuje obecné pravidlo vůči všem ženám. Vždyť jinde
hovoří o ženách, které prorokují, a jiné ženy byly i správkyněmi
sboru . Myslím, že si žen vážil. Bohužel na základě těchto veršů církev ovládli
muži ve všem a šli tak daleko, že žena přisoudili jen podřadné role ( opravuji
nižší role a někdy ponižující role ) a to nejen ve církvi, ale i ve společnosti
a v rodině. Kristova láska zůstala jen frází. A tento vztah nadřazenosti mužů
přešel ze světa náboženského i do společenského a politického. Až konec
19. a 20. století toto měnilo a ženy mohly konečně i
studovat na vysoké škole a dostaly i volební právo. U nás směly ženy
volit od roku1919, ale jinde v evropských státech až v
sedmdesátých 20. století. Bible se dá strašně zneužívat a toto je
toho příkladem. A nejhorší jsou lidé, kteří fanaticky lpí na každé větě Bible a
pak z toho se stalo to, co se stalo ženám a ovlivnilo jejich postavení tisíce
let.
Poznámka:
Zažili jsme to i
praxi. Ženám nedovoleno kázat, první se vždy měli modlit muži, muž prokazatelně
v rodině diktátorem, kterého se všichni bojí, ženy často v roli služky a úcta
k nim minimální atd. Manželství spíše peklo pro ženy.
|
Re: Důsledky nepochopeného přístupu k výrokům z Bible (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Pátek, 16. prosinec 2022 @ 07:50:25 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Tak Pavel z Tarsu byl sice šovinista, ale už tam byl pokrok, že bral ženy jako lidské bytosti. I když druhého řádu.
To Starý zákon - tam je žena brána jako náhrada za zvíře v Genesis 2, když Jehova Hospodin prvnímu muži ukazoval různá zvířata a on si mezi nimi nevybral pomoc sobě rovnou. Tak jako poslední pokus udělal Bůh ženu. Nevím, jak to vnímají ženy, když to čtou. Vlastně dost dobře nechápu, že ženy vůbec dokážou věřit Bibli... Byly stvořeny jako pomoc pro chlapa. A až jako poslední. Sranda no. Pro mě to zní jako sranda, ale pro ně asi ne...
Nebo Genesis 29, 30. Jak Jákob za práci dostal dobytek a dvě dcery strejdy Lábana. A jak mu Lában podstrčil nejdříve tu starší a teprve tu mladší, kvůli které do toho šel. Ženy jsou tam brány jako předmět obchodu, jako zboží. A mají sloužit muži.
Když si pomyslím, jak takový starozákonní chlap s IQ 85 obchoduje s ženou s IQ 125, přijde mi to o to absurdnější.
Jestli ten Jehova - Hospodin chtěl, aby ženy byly majetkem muže a on byl jejich vlastníkem, tak měl všem ženám dát IQ kolem 70 a všem mužům IQ 130. Pak by Bible dávala smysl.
Ovšem když má žena vyšší IQ než chlap, tak má Bible hodnotu toaletního papíru...
|
Re: Důsledky nepochopeného přístupu k výrokům z Bible (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Pátek, 16. prosinec 2022 @ 08:47:43 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A možná někomu přijde zvláštní, že tak často píšu o IQ. Pro někoho to je jen test se srandovními obrázky. Něco jako hra. No já vím, že to není hra. Vlastně to všechno začalo už za první světové války, kdy vedení britské armády zjistilo, že je strašně drahé, neefektivní pouštět do vzduchu jako letce všechny vojáky. Ti s menší kapacitou mozku se ve vzduchu dlouho neudrželi a byli příliš brzy sestřeleni. Takže z ekonomických důvodů se muselo vymyslet síto, pomocí kterého by letcem mohl být jen ten, kdo na to má a kdo bude pro armádu přínosem, ne ztrátou. Tak vlastně začaly testy IQ.
Inteligence = intenzita vědomí. Je to přemýšlení samo. Proč to jsou zrovna obrázky a symboly? Protože 80% informací k mozku jde přes oči. Proto není test IQ zvukový, ani hmatový. Nevím, zda pro slepce existuje nějaký test. Zkusím zjistit.
Mezi člověkem s IQ 70, IQ 100 a IQ 130 jsou obrovské rozdíly. Už jen když si uvědomíš, že někde kolem IQ 40, 50 může být šimpanz. Někde kolem IQ 60 černoch z rovníkové Afriky.
Znát IQ žáků je asi nejdůležitější věc pro učitele. Bohužel mnozí kolegové na to kašlou. A pak se stane, že jsem třebas přebral třídu, kde byla holčička, co se tam trápila. To bylo ještě v devadesátkách. V době, kdy fungovaly zvláštní školy. Já jsem jí udělal test IQ a vyšlo jí dost nízké číslo, domluvil jsem se s jejími rodiči i vedením školy, že jí pošleme na zvláštní školu. A tam prosperovala. Byla mezi svými. S nižšími nároky na učivo. U nás na základce se trápila. Měla deprese. Byla nešťastná. Na zvláštní škole se jí spravila nálada, byla veselá, spokojená. Stálo to zato. Možná jsem jí zachránil život. Protože na základce trpěla sebepoškozováním. Na zvláštní se všechno upravilo. Tam patřila dokonce mezi ty lepší žáky v jejich třídě. Zatímco u nás na základce byla poslední a někteří se jí smáli. Na nové škole se jí nesmál nikdo. O to absurdnější je progresivistický a zrůdný výmysl - inkluze, který tyto děti vrhá zpátky na základky.
Nebo třeba můj bývalý partner, s kterým jsem žil 9 let. Potkal jsem ho v době, kdy jemu bylo 22 let, mně 27 let. Já byl učitel s VŠ. On jen obyčejný číšník. Však mi rodina i kamarádi říkali - to chceš jako učitel, vysokoškolák žít s obyčejným pinglem? Jenže já jsem už tehdy byl fanatik přes testy IQ. :-) Tak jsem si toho svého pingla přeměřil a zjistil jsem, že kromě toho, že je hezký, tak má i IQ, s kterým se dá bez problémů vystudovat VŠ. Tak ten můj pingl v průběhu vztahu taky vystudoval VŠ a dneska je Ing. Ne, to není sranda. To jsou vážné věci. Kdyby mě nepotkal, tak by vysokou školu nestudoval. Kdyby potkal někoho jiného, dopadl by jinak. Jednak jsem mu přes ten test ukázal, že je chytrý a jednak on sám je soutěživý, takže se mi chtěl dorovnat.
Inteligence = rozum = síla vědomí. Člověk s vyšším IQ je více člověkem. Má vyšší všechno. Postřeh, vnímání, rozum i emoce. Vše má silnější. Člověk s nižším IQ má všechno slabší. Jak rozum, tak emoce. Je to dáno počtem neuronů a počtem spojů. Člověk s nižším IQ ale pro mě není nic k pohrdání. Mám psa, kterého miluji a který má ještě nižší IQ než
|
]
Re: Důsledky nepochopeného přístupu k výrokům z Bible (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Pátek, 16. prosinec 2022 @ 08:56:15 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Dokončení
Mám psa, kterého miluji a který má ještě nižší IQ než člověk. Nebo si uvědomuji, že kdyby tu na této planetě byli pouze lidi s IQ kolem 60 - 80, což jsou negroidi z centrální Afriky, tak by této planetě nikdy nehrozila jaderná válka, páč tito nemají mozky na to vymyslet takovou nebezpečnou věc. Takže vysoká inteligence bohužel s sebou nese riziko sofistikovaných vynálezů, které mohou být zhoubou pro jeho majitele.
Čili z evolučního hlediska není jisté, zda je vysoká inteligence vůbec výhoda a zda nakonec nepovede k vyhynutí druhu.
Takže všechno má svá pro i proti.
Je možné, že ve vesmíru ani nejsou dlouhodobě vyspělé civilizace právě proto, že to s sebou nese riziko sebezničení. A to, co je jednodušší, to spíše přetrvá. |
]
Re: Důsledky nepochopeného přístupu k výrokům z Bible (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pátek, 16. prosinec 2022 @ 10:33:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | I proto zmíněný Pavel napsal toto: "Vidíte, bratři, jak vás Bůh povolal: není mezi vámi mnoho moudrých podle těla, ani mnoho mocných, ani mnoho urozených. Ale co je u světa bláznivé, to si vybral Bůh, aby zahanboval moudré, a co je u světa slabé, to si vybral Bůh, aby zahanboval silné; a co je u světa neurozené a méněcenné, to si vybral Bůh, vybral dokonce i to, co není, aby zrušil to, co je, aby se žádné tělo nemohlo před Bohem chlubit." |
]
Re: Důsledky nepochopeného přístupu k výrokům z Bible (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Pátek, 16. prosinec 2022 @ 10:45:03 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tak toto se mi zrovna v Bibli líbí. Já jsem vždycky psal, že v Bibli lze najít i věci použitelné pro současné lidi. Toto zrovna vede k pokoře, ke střídmosti, aby se lidi nepovyšovali jeden před druhým. |
]
Re: Důsledky nepochopeného přístupu k výrokům z Bible (Skóre: 1) Vložil: Nemohouci1 v Pátek, 16. prosinec 2022 @ 11:04:59 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zase umí dělat jen bordel a občas muziku, ale hlavně ten bordel... ti z AFriky... tak z 90%
|
]
Re: Důsledky nepochopeného přístupu k výrokům z Bible (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Pátek, 16. prosinec 2022 @ 11:26:30 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tito lidi tady nepatří. Vždyť to i jde proti evoluci. Oni se nějak evolučně vyvíjeli, adaptovali se barvou kůže, rozšířenými nozdrami na úplně jiné klima, než je tady. Vždyť tu mají problémy s vitamínem D, páč jejich tmavá kůže ho nedokáže tvořit. Toto je proti přírodě. A příroda na to ukazuje. Nebo naopak, když běloši pobývají dlouhodobě v oblastech tropů, tak mají vysoký výskyt rakoviny kůže. No tak to je zase další důkaz, že příroda není blbá a lidi to nedokážou přečůrat. Více poslouchat přírodu. Nesnažit se to měnit. Jak to příroda nastavila, tak je to nejlepší. Nehledě na to, že takový černoch s IQ 70 se těžko může tady nějak uplatnit. Pak dělají bordel. No to je to samé jako s inkluzí. Nastrkají do základek děcka s nedostatečným IQ. Ta tam pak dělají bordel. Tahání našich bílých mentálně slabších děcek na základky je to samé jako tahání negroidů z Afriky. Ostatně jak multikulti tak inkluze je součást progresivistické ideologie. |
]
|
|
Re: Důsledky nepochopeného přístupu k výrokům z Bible (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 16. prosinec 2022 @ 09:09:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Františku, tyto nápady máš od nějakého intelektuála, který si měl potřebu toto takto zdůvodňovat?
Muži nejsou podle Bible ženám nadřazeni, ale vzájemně se doplňují. Jeden bez druhého není úplný. Jeden druhého potřebují - vzájemně se potřebují!
Jen ale mají v Božím plánu spásy světa každý docela odlišnou úlohu.
A pro své rozdílné úlohy jsou také Bohem svojí přirozeností rozdílně disponováni.
Muž je hlava. Pro mužský způsob myšlení je typická potřeba logického zdůvodňování. Mužovo jednání vychází z rozumových závěrů jeho myšlení. Pro muže je typické, že obtížněji odpouští, ale když odpustí, dokáže zapomenout, jako by se věc nestala. Proto mají výhodu muži - zpovědníci, kteří sice ve zpovědnici vyslechnou zátěže cizích hříchů, ale když vyjdou ze zpovědnice, dokáží tuto zátěž zvládnout - odložit - nepustit do vlastního života. Pro muže je snadnější si ženy vážit (třeba za to, že mu vaří a pere), o cosi obtížnější už je pro přirozenost muže ženu milovat (ve smyslu chtít především její dobro).
Žena je srdce. Pro ženu je typické, že vnímá věci více citově, srdcem. A jedná podle toho okamžitě. Než muž rozumem udělá nějaký závěr, co by se v dané situaci udělat mělo, žena má tuhle věc kolikrát už dávno provedenou. Jsme prostě úplně jiní (muži i ženy) a určení pro odlišné věci, pro jiné role v životě. Co schází jednomu, má druhý v míře vrchovaté.
Žena odpouští, ale nezapomíná. Žena, která by měla sloužit jako zpovědník a řešit zátěž cizích hříchů, by dříve či později skončila nejspíš někde na psychiatrii.
Pro ženu je snazší a přirozenější muže milovat a už o cosi obtížnější si muže vážit (ten můj "paprika", "bačkora" a pod.).
Pavlův požadavek, aby "ženy ve shromáždění mlčely" vychází právě z těchto dvou odlišných principů.
Lidské společenství zastupuje před Bohem právě muž. Po prvním hříchu v ráji to byl právě Adam, kterého Bůh oslovil - i když to Eva způsobila jeho pád a bylo by logičtější, aby se Bůh obrátil s výtkou spíš první na ni!
(Gen 3,9) Hospodin Bůh zavolal na člověka a zeptal se ho: Kde jsi? On odpověděl: Slyšel jsem tvůj hlas v zahradě a bál jsem se, protože jsem nahý; proto jsem se schoval. I řekl: Kdo ti pověděl, že jsi nahý? Nejedl jsi ze stromu, z něhož jsem ti zakázal jíst? Člověk odpověděl: Žena, kterou jsi dal, aby byla se mnou, ta mi dala z toho stromu, a já jsem jedl. Nato Hospodin Bůh ženě řekl: Cos to učinila? Žena řekla: Had mě podvedl a já jsem jedla. ...
Všichni tu známe příběh, kdy Izraelci bojovali s Amalečany a dokud měl Mojžíš zdvižené ruce, vítězili Izraelci, když ruce spustil, vítězili Amalečani (Ex 17,11).
Jedná se tu o žehnání. Muž svolává skrze své vztažené ruce před Bohem na celou svoji rodinu Boží požehnání,
muž - kněz - svolává takto Boží požehnání na celé společenství, které zastupuje.
To je skutečný důvod, proč nelze ženu ustanovit službou faráře! Ženy mohou být vynikající kazatelky, učitelky víry, spisovatelky - ale nemohou zastupovat shromáždění církve před Bohem - těžiště jejich role je v Božím plánu jinde.
Žena byla stvořena pro muže, nikoli muž pro ženu.
Proto musel přijít "druhý Adam" (Kristus) - nikoli "druhá Eva". Kněžství před Bohem je rolí muže.
V pohanských společnostech hrály a dosud hrají ženy podřadnou úlohu. Neprávem k jejich důležitosti a nepostradatelnosti. Když přišlo křesťanství, pozvedlo roli ženy na úroveň důstojnosti mužů. Svým kultem Ježíšovy Matky změnilo smýšlení lidí o ženách.
|
Re: Důsledky nepochopeného přístupu k výrokům z Bible (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pátek, 16. prosinec 2022 @ 09:19:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ano, krásně napsané, ale realita většinou neuskutečněna. Nápady jsou to moje a vycházejí bohužel z poznání kolem. Boží Slovo se zneužívalo a zneužívá dodnes. A ten Adam? Místo, aby se Evy zastal, žaloval jakoby on sám byl bez viny. Byl tam přece s ní, mohl tomu zabránit. A tak to jde stále dokola. Za vše může žena. Tohle mohl vymyslet jen muž. A jakého pohlaví je Bůh? |
]
Re: Důsledky nepochopeného přístupu k výrokům z Bible (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 17. prosinec 2022 @ 09:03:10 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Boží slovo zneužívají lidé. Lidé jsme také já a ty. I všichni ostatní. Na kom je tedy vina, a na kom je věci napravit? Každý musíme začít sám u sebe.
Nepopiratelnou skutečností je, že ženy u nás statisticky pořád patří do nižší příjmové skupiny, než muži. Na druhé straně ale křesťanské a postkřesťanské státy jsou ve světě pořád nejdále v rozvoji ženských práv - někdy i do opačného extrému (pozitivní diskriminace) - nadržování.
|
]
Re: Důsledky nepochopeného přístupu k výrokům z Bible (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Pátek, 16. prosinec 2022 @ 09:21:15 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko, to je strašné, co píšeš. Ještě že s tebou nemusím trávit v reálu čas. Bože, tolik šovinistické a patriarchální zatuchliny. A to nejsem progresivista, který by hlásal genderovou rovnost za každé situace.
Muž je hlava. Pro mužský způsob myšlení je typická potřeba logického zdůvodňování. Mužovo jednání vychází z rozumových závěrů jeho myšlení.
Haha. Když má chlap IQ 80 a žena IQ 120, je to přesně naopak, bobku. Ty jsi ale namyšlený machistický tydýt. Já bych ti přivedl desítky žen, které tě v rozumu trumfnou.
Pro muže je typické, že obtížněji odpouští, ale když odpustí, dokáže zapomenout, jako by se věc nestala. Žena odpouští, ale nezapomíná.
Mám jiné zkušenosti. Ženy jsou o dost více mstivé, co se týká odmítnutí. V životě se mi nestalo, že by se mi mstil chlap, když jsem mu nedal. Ale mstilo se mi hafo žen, kterým jsem nedal. Ženy neodpouští. Nikdy. Chlap mávne rukou. Tedy nad tímto konkrétně. A zkušeností mám v desítkách, možná stovkách situacích. |
]
Re: Důsledky nepochopeného přístupu k výrokům z Bible (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Pátek, 16. prosinec 2022 @ 09:29:03 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pro muže je snadnější si ženy vážit (třeba za to, že mu vaří a pere), o cosi obtížnější už je pro přirozenost muže ženu milovat (ve smyslu chtít především její dobro).
Pro ženu je snazší a přirozenější muže milovat a už o cosi obtížnější si muže vážit (ten můj "paprika", "bačkora" a pod.).
No ale, bobku, ty si žen moc nevážíš. Vždyť i z tvého psaní vyplývá, že jsou to pro tebe druhá liga. :-) Ale je fajn, že ses přiznal, že nedokážeš ženu milovat a chtít její dobro. Tak tohle jsem tedy se svým parťákem nikdy neměl. Měl jsem dva vztahy a v každém vztahu jsem to měl tak, že jsem toho druhého bral jako pokračování sebe sama. Miloval jsem stejně jako sebe. Někdy možná až moc, že by to vedlo k mému poškození. Jinak ženy muže milují do té doby, než jsou děcka. Jakmile jsou děcka, přesměruje se zájem žen na děti. Viděl jsem to mockrát. Jak u vztahů kamarádek, kamarádů, tak třebas moje ségra a její manžel, atd.
|
]
Re: Důsledky nepochopeného přístupu k výrokům z Bible (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 17. prosinec 2022 @ 09:12:52 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Při tvém tolik vychvalovaném IQ jsi ale vůbec nepochopil pointu mé dřívější argumentace.
Žena je rovnoprávná s mužem - jenom muž a žena jsou jiní nejenom tělesně, ale také duševně.
Muž tedy není nic víc, než žena.
(Nakonec pro zajímavost- také každý chlap se jako embryo vyvíjí nejprve jako žena - až později vlivem testosteronu se orgány změní v mužské).
Zde vůbec nejde o míru IQ, která je u žen statisticky úplně stejná s muži - zde jde o způsob myšlení, který je u muže a u ženy odlišný.
O zpracovávání informací a závěrů z nich, které muž (pod vlivem testosteronu) a žena (pod vlivem estrogenů) zpracovávají odlišnými způsoby. (Zcela rovnocennými způsoby).
|
]
]
Re: Důsledky nepochopeného přístupu k výrokům z Bible (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 17. prosinec 2022 @ 11:12:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
A on to tu někdo snad zpochybnil? Proč se tu ztrapňuješ?
Já popisoval vývoj lidského embrya - muž i žena se vyvíjejí vzhledově naprosto stejně až do určitého okamžiku, kdy mužský organismus začne produkovat testosteron.
|
]
Re: Důsledky nepochopeného přístupu k výrokům z Bible (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 17. prosinec 2022 @ 22:23:28 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já se neztrapňuji Oko! To ty zase hloupě žvaníš Oko.
Je hrozné Oko jak blbě dokážeš žvanit. Napřed napíšeš že se vyvíjí jako žena, a pak je z toho muž i žena vyvíjející se vzhledově stejně. A ještě máš tu drzost mi psát cosi o trapnosti.
|
]
Re: Důsledky nepochopeného přístupu k výrokům z Bible (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 18. prosinec 2022 @ 03:22:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jsi hlupák. Nemá cenu se tebou zabývat.
|
]
]
Re: Důsledky nepochopeného přístupu k výrokům z Bible (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Sobota, 17. prosinec 2022 @ 11:21:34 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Každý máme něco za sebou, nějakou životní zkušenost a z ní nejspíše vycházíme. Někdo může mít klidně jinou zkušenost. To se nevylučuje. Já jsem třeba zažil, že se mi mstily ženy, které jsem odmítl, když mě osahávaly apod. Zhrzené ženy znám. Ale od chlapů jsem to nezažil. Takže proto píšu, co píšu. Někdo to může mít naopak. Co se týká logiky, rozumu, potkal jsem několik skvělých žen učitelek, co v tom byly lepší než většina chlapů. Na druhé straně jsem zažil i kolegyně, o kterých se říkají ty nepěkné věci srovnáváním s některými zvířaty. Co se týká hormonů, tak ty nehrají tak silnou roli, jak píšeš.
způsob myšlení, který je u muže a u ženy odlišný.
O zpracovávání informací a závěrů z nich, které muž (pod vlivem testosteronu) a žena (pod vlivem estrogenů) zpracovávají odlišnými způsoby.
To si to představuješ dost esotericky. Já jsem kastroval psa a jeho chování se zase tak moc nezměnilo. Proč? Protože mozek má stejný. To, co řídí chování, jsou neurony, synapse mezi nimi. Hormony jen něco můžou stimulovat, ale hormony nemyslí. |
]
|
|
Volba prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Pátek, 16. prosinec 2022 @ 15:19:03 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Pro ty, co chtějí volit Babiše
|
Re: Volba prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Pátek, 16. prosinec 2022 @ 16:58:43 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Podle Babiše je Měsíc planeta. A Slunce je taky planeta. A kráva vyrábí mléko ve svém žaludku.
Je to debil. Ale nevěděl jsem, že až takový.
https://insmart.cz/babis-k-tabuli-otazky-ze-zakladni-skoly/ |
]
Re: Volba prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Pátek, 16. prosinec 2022 @ 17:07:16 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Další miliardář Janeček taky polodebil. A to samé Trump, který chtěl léčit kovid savem.
Taková kumulace debilů mezi miliardáři nemůže být náhoda...
Asi bude něco pravdy na tom, že štěstí si rádo unavené sedne na vola... |
]
Re: Volba prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Pátek, 16. prosinec 2022 @ 20:19:34 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vtipný komentář je na netu. Když Babiš dětem říkal, že se mléko vyrábí v žaludku krávy, měli se ho zeptat, kde se vyrábí kakao... :-) |
]
Re: Volba prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Nemohouci1 v Sobota, 17. prosinec 2022 @ 00:15:54 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Bohužel ostatní jsou ještě horší vyjma Bašty z SPD.
Vtipné je, teď ať poslouchá dobře i Rosmano: Jediný z kandidátů co podepsal Chartu 77 byl Bašta za SPD :)))))
Ostatní byli buď komanči jako Babiš nebo Petr Pavel nebo byli mladí ještě...
Min. ti známí co maj trochu šance...
Takže za mě: neomarxisté už maj poslaneckou sněmovnu, maj senát, maj ústavní soud a maj univerzity a maj soudy a maj úřady často a neziskovky a stojí za nima EU... jediné co nemaj je prezidenta. Zatím.
A já jim ho dát prostě nechci.
Takže 1) kolo vlastenec: Bašta za SPD, druhé kolo když bude Babiš versus kavárna, tak Babiš, i když je blbej, ale to jsou ti ostatní taky, sice znaj planety možná a Babiš místo knih čte faktury Agrofertu po nocích, ale na druhou stranu jsou to neomarx. vypatlanci a kašpárci a pseudo-vzdělanci z humanitních fakult a okecávači frází o pravdě a lásce a multikulti ráji a tak dál. Babiš je aspoň za Orbánem, ostatní kam? Do Bruselu leda.
Ano, babišovci v EU parlamentu hrají dvojí hru a hlasují proti Orbánovi, Jourová ani nemluvě, ale reálně Babiš dělá aspoň to, že za ním dojede, co dělaj ostatní? Poklonkují Bruselu... Vyjma Bašty za SPD.
Takže 1) kolo Bašta, 2) Babiš.
Pokud ovšem bude hrozit, že do druhého kola postoupí dva sluníčkuři, tak to dám Babišovi jako menšímu zlu už 1) kolo. Čili 1) i 2) kolo Babiš v případě krize, kdy by hrozila, že postoupí dvě sluníčka, třeba Danuše a Petr Pafko...
To je má strategie, kromě toho jsem se 2X smál, když vyhrál Zeman a v Praze druhý den všichni v metru skoro brečeli a já se jim smál do ksichtu a radoval se a měl jsem z toho jejich utrpení fakt obrovskou pevnou erekci, která trvala snad měsíc v kuse. Bylo to super :)))) Byl jsem fakt nabitej energií u jen z jejich neštěstí :)))
Takže za konzervativce či aspoň trochu konzervativce či národovce budu vděčný. Každý kdo je aspoŇ trochu proti neomarxismu a multikulti a Bruselu je dobrý. I kdyby jen slovně, furt lepší slova než nic. Ale lepší činy než jen slova. To je má strategie. Kdo je k EU či multikulti a genderismu neutrální či je spíš pro něj nebo hodně pro něj, je nepříte a - kdo je proti tomu, i kdyby trochu a spíš slovně a polovičatě, jako Babiš, tak lepší než nic. Ale raději bych stabilního ideologického národovce jako je Orbán atd... nebo i někoho tvrdšího klidně... ale není tady zatím, uvidíme až bude déle trvat krize... on se někdo zrodí... časem... třeba :)))
Ale teď je to jen o tom zkazit nepříteli náladu a zachrániť aspoň trochu "národovství" proti neomarxismu (většímu či menšímu) u všech ostatních kandidátů vyjma Bašty (ty málo známé neznám a stejně nemaj šanci, takže se o ně ani nezajímám, beru hlavě Babiše, Nerudnou p.ičku. a pak agenta Petra Pafku, dříve sloužil SSSR, dneska Eurosojuzu, což Babiš částečně taky kvůli dotacím, žel... ale ne tolik)
Takže planety a žaludky krav jdou stranou ... I kdyby Babiš zabíjel po nocích děti, stejně by dostal hlas, tohle je ideologická válka. Sice není úplně na mé straně, ale je mi blíž než ostatní vyjma Bašty který nemá moc šancí...
Zatím :)))
|
]
Re: Volba prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Nemohouci1 v Sobota, 17. prosinec 2022 @ 00:19:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vynechaná písmenka = mobil - každý si doplní z kontextu jistě :)))
Ale Y/I by měla sedět a S/Z taky :)))
|
]
Re: Volba prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Nemohouci1 v Sobota, 17. prosinec 2022 @ 00:19:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Na rozdil od negramotného LD :)))
zatím a někdy zase třeba :)))
|
]
Re: Volba prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Sobota, 17. prosinec 2022 @ 08:16:46 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Budu v prvním kole volit Baštu a v druhém kole nepůjdu volit. Budu upřímný - pro mě je Babiš tak odporný, těmi grimasami a hlavně ty jeho těkavé vychcané oči, že se přes to nepřenesu. Když je někdo tak moc na prachy, tak to už je diagnóza. To není normální. Je to porucha. Lidi si to neuvědomují, ale jako existuje gambler nebo feťák, tak existuje i závislost na penězích. U nás se to glorifikuje, vím, že k tomu spousta lidí vzhlíží - berou miliardáře jako úspěšné lidi, ale já jsem si jist, že to je magorství. A sranda je, že to je v Bibli. Jošua tam říká, že takoví nevstoupí do nebeského království. Na esoterické nebeské království nevěřím, ale jsem ve shodě s tím, že autor této biblické pasáže správně vytušil, že kdo je příliš fixovaný na majetek, hlavně peníze, je to závislost jako jakákoli jiná. Je to porucha. A to není jen Babiš. Krejčíř, Pitr, Bakala a desítky dalších. Nejsou normální. Vidíš už z mimiky, že nejsou normální. Je to možná na hraně psychózy. Oni nevnímají lidi jako lidi, ale skrz ta jejich čísla, skrz peníze. Může to být taky kombinované s obsesí.
Psychicky nemocného Babiše, k tomu hlupáka, jak ukázal test volit nebudu. A všimni si, jak ten Babiš komunikoval s děckama. On je úplně mimo. On vůbec nechápe, že to jsou děcka. Nulová empatie. Kdyby měl učit, tak to nedokáže. Vždyť je docela zralý na elektrošoky. Aby se probral. Mele jen dokola pár vět jako fanatik.
Babišovi to prostě nehodím. A samozřejmě to nehodím ani progresivistickým svazákům Pavlovi a Nerudové nebo falešné a slizké konzervě Fisherovi. Hilšer je důkaz, že medicínu může vystudovat bezmozek s IQ houpacího koně.
Jediný solidní je bývalý rektor Tomáš Zíma. Bohužel bývalý komunista. Není hloupý a nikam by se nehnal, je spíše opatrný. Takže jako menší zlo proti těm jiným bych si ho dovedl představit.
Budu volit Baštu, i když má chudák problém s vyjadřováním jako měl Havel. Dělá takové to hm hm a trvá mu to, že se vymáčkne. Ale je jediný, kdo není korouhev a je slušný, zásadový. |
]
Re: Volba prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Sobota, 17. prosinec 2022 @ 08:32:53 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jo a ten žid s rybíma očima - senátor Pavel Fisher je sice slizký, vizuálně odpudivý, ale já jsem muzikant a jeho hlas je skvělý. Má nejlepší hlas ze všech politiků. Škoda, že se nevěnuje místo politiky dabingu. Jako dabér by byl luxusní.
|
]
Re: Volba prezidenta (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 17. prosinec 2022 @ 09:17:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Také zpívá a hraje na housle.
Obrovský politický přehled a charakter.
Za mě nejlepší volba.
|
]
Re: Volba prezidenta (Skóre: 1) Vložil: martino v Sobota, 17. prosinec 2022 @ 12:22:31 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | oko
|
]
Re: Volba prezidenta (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 18. prosinec 2022 @ 03:25:13 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tak který z kandidátů je lepší, než on? Babiš? Nebo ta ženská sluníčkářka?
|
]
Re: Volba prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Neděle, 18. prosinec 2022 @ 13:54:50 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Dovolím si vyslovit svůj názor/predikci, ač to normálně nedělám. Dostane-li se do druhého kola Andrej Babiš, jako že je to takřka jisté, stane se třetím prezidentem ČR, ať tím druhým bude Pavel nebo Nerudová. |
]
Re: Volba prezidenta (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Neděle, 18. prosinec 2022 @ 15:29:07 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Třetím prezidentem se stane sotva. |
]
Re: Volba prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Neděle, 18. prosinec 2022 @ 16:43:26 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ti, co budou volit v druhém kole Pavla nebo Nerudovou, jsou titíž, co volili minule Drahoše a předminule Schwarzenberga. To je stabilní menší půlka voličů ( 45% - 48%). Větší půlka voličů stojí proti nim a nakonec v druhé volbě dala hlas Zemanovi (52% - 55%). Jenže ta větší půlka populace se letos nedostaví k volbám v druhém kole. Babiš už není ten magnet, co Zeman. Já sám to Babišovi nedám a je nás hodně. Zatímco osobu Zemana jsme mohli vnímat jako menší zlo a šlo se v něm dočasně spojit, tak osoba Babiše funguje jinak. Ta vlastenečtěji a méně bruselsky orientovaná část populace měla nasadit jiného kandidáta. Babiš je bruselská pijavice, odhlasoval i green deal. S inkluzí jeho ministr neudělal nic, naopak ji posílil. Nikdy nebudu volit ani hnutí ANO, ani Babiše. To jsou stejní zrádci a zaprodanci, kteří poškozují přímo můj život. Poškodili mě profesně, ublížili mně a děckám. Hází nám klacky pod nohy inkluzí. K tomu mi chtějí zakázat auto na benzín. Já můžu volit leda SPD, protože to chce zrušit plošnou inkluzi a umožnit ji pouze pro vozíčkáče a další fyzicky postižené (což je v pořádku) a zrušit pro mentály, co boří třídy a výuku. A SPD chce samé další pro mě dobré věci, které mně můj život vrátí do normálu. Jedině SPD, Trikolóra, Svobodní jsou strany zdravého rozumu, realisti. Ten zbytek jsou progesivistické, globalistické gumy. Jeden EU ču.rák vedle druhého. Ještě více zfanatizovaní, než byli bolševici. Chtějí mi zakázat i uhlí a dřevo v mém baráku. I o tom uvažují. Chtějí mě donutit čipovat psa. Všecko, co jde momentálně ze Západu, je zlé. Všecko. Komplet všecko. Absolutně všecko. Bez výjimky. Ale to neznamená, že bych viděl v Putinovi záchranu. Naopak, Putin spoustu z těch západních zel přebírá a má je v plánu taky. V případě covidu chtěl taky očkovat všechny, atd.
Takových lidí, jako jsem já, tedy národně orientovaných je dost.... To bude kolem 6 -7% voličů. A tito to v lednu 2023 Babišovi nehodí. A to bude ten rozdíl, díky němu Babiš neudělá ten výsledek, co Zeman kdysi.
Zeman byl proti Drahošovi a Schwarzenbergovi aspoň o kousek národněji orentovaný. Babiš vůbec. Babiš je to samé, co Pavel nebo Nerudová. Žádný rozdíl nevidím. Porto Babiš prohraje. |
]
Re: Volba prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Nemohouci1 v Neděle, 18. prosinec 2022 @ 18:51:48 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já bych mu to normálně taky nedal, ale je to o něco menší zlo než Nerudka a Pafko.
Ne moc, ale trochu.
A to mi stačí.
I to že jel za Orbánem místo do Bruselu, i když jak říkáš, jeho lidé hlasovali v eu parlamentu pro sračky typu Green deal a naopak ODS (Zahradil) tam často hlasovala lépe, ale doma dělá Fiala hrozný věci a dělá reálně opak toho, co hlásal 2014... Na tom videu, které si sdílel i ty:
https://www.youtube.com/watch?v=hxY-gbjpNXQ&t=3s
Kdyby byl Fiala takovýto, tak ho volím, ale ne tu trosku probruselskou co vyhlašuje Green deal v Egyptě a veze sebou Kryštofa Stupku od pirátů a zelených... kdo dělá vše co chce Brusel a Německo a zastropuje ceny 4X výše než Slováci i když ti mají už skoro stejné platy jako my... atd...
Takže já to Babišovi dám už jen aby Rosmano zvracel :)))
Ale taky myslím, že to Babiš nedá, ale dám mu to i tak. Ať prohraje o co nejméně. Musím.... Není na zbyt...
Chci aby kavárna zase trpěla, už jen, že se stresují že by tam mohl být Babiš mě dovádí k erekci :)))
|
]
Re: Volba prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Nemohouci1 v Neděle, 18. prosinec 2022 @ 18:53:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zatím a někdy zase třeba. :)))))
A přeji veselé vánoce kdybych neměl čas a byl s rodinou....
Resp. veselé svátky slunovratu pro nás ateisty a pohany :))
|
]
Re: Volba prezidenta (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Neděle, 18. prosinec 2022 @ 19:12:34 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Klidně mu to dej :-))
Nebudeš ani zde z účastníků GS sám, bude vás drtivá většina. Jako minule i předminule drtivá většina zdejších volila Zemana. A myslím, že si v tom jeho prezidenství libují doposud... Kdyby byla ta možnost, tak budou Zemana volit potřetí.
Jsou to tu zvláštní lidé - čím hůře, tím lépe.
V roce 2013 byl jejich motivací údajně "boj proti Antikristu". Proto se volilo Zemana, on měl být tou zárukou zastavení nástupu Antikrista. A také že zvítězil Zeman, Antikrist byl poražen, nemohl po celých 10 let díky této volbě přijít na českou ani světovou scénu...
Teď je to podobné. Zase jde o boj proti Antikristu. A tou nejlepší překážkou jeho nástupu je volba koho jiného jak Babiše. To je ten nejpovolanější bojovník proti Antikristu.
|
]
Re: Volba prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Nemohouci1 v Sobota, 17. prosinec 2022 @ 14:43:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zima je bohužel rektor UK a zažil jsem ho a je to sluníčkář, také komunismus nahradil za euro-neomarxismus.
Vlastně všichni tam vyjma Bašty a částečně Babiše (toho neznámého chlápka co se tam dostal jen tak tak neznám, nevim co je zač, jak mu přepočítali ty hlasy a nahradil Rohanovou, kterou taky neznám)
Babiš je dvojakej a je to hnus. Ale je méně eurofilní než ostatn tam.
Jinak já jsem z Prahy a tady je toho sluníčkaření tolik že už jen ten pocit, že kavárna brečí mi stačí...
Mam na ně větší alergii než ty. Kdybych žil mimo Prahu, měl bych to jiné.
Ale myslím, že to vyhraje sluníčkář typu Pavla nebo Nerudové a budeme mít komplet sluníčkářské úřady...
Jinak Babiš už to hází na agresivní děti, ale možná to bylo trochu zmanipulované a sestříhané, i tak je Babiš trouba, to teda ano... a manažerský psychouš, to taky, ale ti ostatní tam jsou taky psychopati vyjma Nerudové, což je ale neomarx pí...ča...
"Tři stovky otázek, agresivní dítě a kádrování manželky. Jak to bylo s Babišem ve škole, než zasáhla střižna
EXKLUZIVNĚ Desítky, ne-li stovky
uživatelů sociálních sítí přidávají svůj komentář pod video s
expremiérem Andrejem Babišem. Důvodem je jeho tápání při odpovědích na
kvízové otázky, které mu kladli žáci základní školy. Ten si následně
posypal sůl na hlavu a uvedl, že se polepší"https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Tri-stovky-otazek-agresivni-dite-a-kadrovani-manzelky-Jak-to-bylo-s-Babisem-ve-skole-nez-zasahla-strizna-723732
|
]
Re: Volba prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Sobota, 17. prosinec 2022 @ 16:43:08 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já ti rozumím a volil bych rád někoho proti sluníčkářům, neomarxistům, progresivistům, atd. Nebo aspoň někoho, kdo rozladí tu partu "lepšolidí". Však kvůli tomu jsem to nakonec hodil Zemanovi. Jen proto, jak hystericky tlačili Schwarzenberga a potom Drahoše. Rád bych znovu udělal totéž. Ale to už nejde. Zeman byl ožrala, kýval hlavou, ale byla to bedna, mozek. Už dožívá, tak ho nehodnotím. Před těmi 10 lety jsem to měl jednoduché. Karel Schwarzenberg zaostával za Zemanem v projevu. Zeman byl pohotovější. Takže jsem fandil tomu lepšímu. Jenže Babiš není Zeman. Babiš je opravdu něco, čím pohrdám. Nemůžu dát hlas někomu, kým pohrdám. I ta jeho Barbie, s kterou žije. Ta jeho "manželka". Vždyť je to jasné, že to je jen byznys. On má prachy, může si koupit co chce. Ale pro mě to je ztělesněním toho nejhoršího. Já se s ním vůbec nemůžu identifikovat v ničem. On dělá všecko naopak než já. Já jsem měl taky hezkého partnera, ale na rozdíl od Babiše jsem taky v té době vypadl stejně nebo líp. Nemohl bych žít ve vztahu, kde bych měl někoho atraktivního za peníze. To je žumpa. Pro mě je to odpad. Má hezkou manželku, protože si může koupit co chce. A znovu říkám - to není závist. Já jsem taky měl v rukách atraktivitu. Ale oni se mnou byli ne za prachy. Babiš má všecko umělé. Všecko koupené. Mně se hnusí. Zeman měl a má normální manželku. Poznali se dávno a svatbu měli v r. 1993, dávno před tím, než byl Zeman premiér nebo prezident. Ivana si ho vzala jako člověka. To Babiš neumí. On si musí všecko koupit. On má místo mozku bankovky. Pohrdám jim. |
]
Re: Volba prezidenta (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 17. prosinec 2022 @ 08:36:11 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
:-))
Jo, jen volte Baštu ! :-)
Ten aspoň ubere Babišovi hlasy v 1. kole :-)
A je proruský! A to je to hlavní !
Česká republika na 1. místě (hned po Ruské federaci) :-)) |
]
Re: Volba prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Nemohouci1 v Sobota, 17. prosinec 2022 @ 17:39:48 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Neumíš číst havíři:
"Takže 1) kolo Bašta, 2) Babiš.
Pokud
ovšem bude hrozit, že do druhého kola postoupí dva sluníčkuři, tak to
dám Babišovi jako menšímu zlu už 1) kolo. Čili 1) i 2) kolo Babiš v
případě krize, kdy by hrozila, že postoupí dvě sluníčka, třeba Danuše a
Petr Pafko..."
Tohle jsem napsal já :)))
|
]
Re: Volba prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Nemohouci1 v Sobota, 17. prosinec 2022 @ 17:41:32 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Rusko je mi u zadku, mě se týká totalita z EU, ne z Kremlu. Kreml nemá ani na dobytí Ukrajiny, takže nemá na to válčit s NATO. A riskovat jadernou válku.
Takže Rusko se mě netýká, jsem pro prodej zbraní na Ukrajinu, takže jim fandím víc než Rusku v týhle válce, ale není to priorita.
Pro mě je priorita být proti neomarxismu a islámu a EU. To se mě týká víc než Rusko, které se ostatně taky islamizuje... jako my...
Zatím a někdy zase, havíři :))))
|
]
Lhář a debil Rosmano (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Neděle, 18. prosinec 2022 @ 05:14:43 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Přesně tak. Většina lidí má někde u pr.ele nějaké poměry v Rusku. Normální člověk se stará o svůj domov, svoji obec, město, max region a stát. A praktický život ovlivňují naše úřady, ne ty ruské. Směrnice na naše úřady už 33 let nechodí z Ruska, ale z úplně jiného směru. Toto by věděl člověk už s IQ 110 a větším. Proto vím, že rosmano lže v tom testu. To je vyloučené, aby měl IQ v pásmu, v jakém on uvádí. Je blbý, proto píše ty nesmysly a fantasmagorie. Jednoduší lidi prostě podléhají konspiracím. On je k tomu důchodce. Staří lidi bez vzdělání věří i podvodným mailům, atd.
|
]
Re: Lhář a debil Rosmano (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Neděle, 18. prosinec 2022 @ 06:55:28 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Ne, nelžu. Nemám to ve zvyku.
Ten test v 90% byl taková zábava, kratochvíle pro žáky základní školky. Jen něco málo úkolů bylo více nesnadných.
Divím se, že něco takového může být měřítkem inteligenčního quocientu, bobku. Nemáš tam něco složitějšího ? |
]
Re: Lhář a debil Rosmano (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Neděle, 18. prosinec 2022 @ 07:35:24 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Lžeš skoro v každém příspěvku.
Evropská unie se v neděli nad ránem předběžně dohodla na zpřísnění a rozšíření fungování trhu s emisními povolenkami. Přihlásila se tím k ústřednímu bodu své Zelené dohody pro Evropu, jejímž cílem je učinit unijní ekonomiku do poloviny století uhlíkově neutrální. Informovalo o tom dnes české předsednictví a Rada EU.
-------------------------------------------------------------------------
Tady máš nepřítele, ideologii, fanatismus, poškozování ekonomiky a životní úrovně. Člověk s iq 131 by to dobře věděl, kde je problém a nepsal by o vyhubení Rusů, kteří s tímto nemají nic společného. |
]
Re: Volba prezidenta (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 16. prosinec 2022 @ 21:01:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Žáci: Kdo napsal Švejka?Babiš: Já ne, já nic takového nikdy netvrdil, nenapsal, ani nepodepsal.Ž: Kolik planet má sluneční soustava?B: Teď málo, protože vláda s tím nic nedělá. Fiala prostě kašle na lidi. Je jich úplně nejmíň za posledních 10 let. Za nás jich bylo 3x víc. My přidali důchodcům.Ž: Co napsal Karel Čapek?B: Vůbec je neznám. Vlastně jsem je potkal úplně poprvé až před tímhle natáčením. Nevím na koho co Karel s Čapkem napsali. Já na nikoho nic nepsal. Ani nepodepsal. Je to účelovka.Ž: Kolik žaludků má kráva?B: Má je všechny. Bylo to několikrát kontrolovaný, Kalouskovi lidi to osobně kontrolovali a na žádné pochybení se nepřišlo. Můžete se optat, jsou tam na to ty odborníci.Ž: K čemu slouží ty žaludky?B: Slouží jako antibabiš. Je to účelovka, vyvolaná Kalouskem, ODS, pětikoalicí, Fialou, Šarochem, Rychetským, novináři a všemi. Je to kampaň. Nic takového neexistuje. |
]
Re: Volba prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 20. prosinec 2022 @ 07:40:52 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | No, je to dobrý výběr na prezidenta. ;-)
Taky jsme si s Cizinkou říkali, jak ti naivní deváťaci chudáci pokládají takové otázky, co je to školství učí - ptají se na něco, co člověk, kterému je skoro sedmdesát let, nikdy v životě nepotřeboval. Stejně jako já, kterému je 50 let, jsem na žaludky a planety nenarazil.
Ale pro učitelky a učitele je to důležité, protože je to v osnovách. Tak i pro žáky.
A ti žáci pak vylezou z gymplu, budou vědět, kolik má kráva žaludků a které jsou planety a kolik molů má kilo dusíku, a s tou znalostí si někde v kanceláři vezmou úvěr 22 000Kč za 18% na nový iPhone a budou ho dva roky splácet a tak to půjde celý život, s tou znalostí všech těch žaludků a planet.
A zámeček na pobřeží Francie nebo Floridy si za ně koupí ten, co na něj budou v kanceláři celý život makat nebo majitel akcií Applu či Nike..., který ovšem ani neví, kde je Evropa, bude si myslet, že někde mezi Čínou a Afrikou a že uprostřed té Evropy je něco jako čečnia, kde jsou islamisti teroristi.
A tak je to video voda na mlýn - pro vzdělanou pražskou kavárnu, co zná všechny kraví žaludky, něco ke sdílení, pro mámu a tátu na vesnici, co ty krávy krmí, zase "hele, mámo, tohle taky nevim, to je náš člověk" ;-)
|
]
Re: Volba prezidenta (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 23. prosinec 2022 @ 07:52:50 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Toníku, znát tyoické znaky přežvýkavců, umět vyjmenovat čtyři kraví žaludky, mít představu o sudokopytnících a lichokopytnících - a mnoho dalších, zdánlivě nepodstatných věcí (jako třeba znát vyjmenovaná slova) - to všechno patří do minima základních vědomostí lidí vyspělé a vzdělané společnosti - to určuje také celkové IQ u člověka a míru jeho vzdělanosti a kulturní vyspělosti..
Podobně jako znalost díla Shakespeare, Londona, Vernea, umění zarecitovat Máchův "Máj", rozpoznat ústřední melodie z děl Smetany či Dvořáka atd.
Toto všechno by mělo patřit k duchovní "výbavě" každého inteligentního Čecha.
Na rozdíl od znalosti jmen fotbalistů, hokejistů či zpěváků "superstar", kteří mají jepičí život, tohle jsou hodnoty trvalé. Přetrvávající generace.
|
]
Re: Volba prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 23. prosinec 2022 @ 10:15:50 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Určitě, to tam patří, Stando. Stejně jako umět číst, počítat, vyřešit kvadratickou rovnici, zderivovat či zintegrovat funkci, znát úrokovou míru, páku, převody, tvrdou a měkkou vodu ... a kde co dalšího.
Rozdíl je v tom, že zatímco planety a Shakespeara mimo školy nebudou dotyční nikdy v životě potřebovat (pokud se nebudou nacházet někde mezi namyšlenou městkou smetánkou nebo nepůjdou na veterinu) tak mnoho věcí z obecného vzdělání v životě potřebovat budou.
Třeba ty fotbalisty, nebo auta - ty člověk může potřebovat, když se potká s jinými chlapy, aby si s nimi popovídal. Protože takových chlapů, se kterými by si popovídal o kravích žaludcích a planetách, tak takových moc na světě není. Herce zase může potřebovat k tomu, aby si popovídal s ženami. Protože takových ženských, se kterými by si člověk popovídal o kravích žaludcích a planetách, tak takových je ještě míň než chlapů.
A vsadím se, že ani Macron s Bidenem si nepovídají o planetách a žaludcích, nebo o Máchovi či Shakespearovi.
Ale posměch smetánky nad planetami a žaludky chápu dobře, je namístě. Mají čemu se smát. To bylo dobré video ;-)
Toník |
]
Re: Volba prezidenta (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Úterý, 20. prosinec 2022 @ 10:19:23 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Ty otázky deváťáků byly samozřejmě hloupé. A vypovídají o našem školství. Škola by měla hlavně učit, jak co nejdříve vydělat 100 miliard.
Jenže je tady určité riziko, že třeba prezident Babiš, až bude jeho podobizna viset ve třídách na přední stěně na očích všem školákům, přesvědčí ty děti a také dědečky a babičky, že země je placatá, ti budou pak žít ve strachu, aby nepřepadli přes okraj.
|
]
Re: Volba prezidenta (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Úterý, 20. prosinec 2022 @ 11:11:07 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Napsal bobek, co přepadl přes okraj do pohádek o tvoření světa v šesti dnech a mluvícím hadovi a panně, co porodila... Nebo pohádek o tom, jak nějaký národ je složený jen z bubáků a je třeba ho oplotit a vyhubit a jiný národ je složen jen z andělů a je třeba se mu klanět.. |
]
|
|
Re: Důsledky nepochopeného přístupu k výrokům z Bible (Skóre: 1) Vložil: martino v Pátek, 16. prosinec 2022 @ 15:46:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | František
Poznámka: Zažili jsme to i praxi. Ženám nedovoleno kázat, první se vždy měli modlit muži, muž prokazatelně v rodině diktátorem, kterého se všichni bojí, ženy často v roli služky a úcta k nim minimální atd. Manželství spíše peklo pro ženy.
martino
Ono není zakázáno kázat nejen ženám, ale i mužům, pokud jsou laici. V ŘKC káže jen biskup který pak deleguje tuto svou kompetenci od Krista na kněze a jáhny. Článek je zmatený a zbytečný, pokud není určen pro blbouny a sktáře aby si nad tím potili mozeček. |
Re: Důsledky nepochopeného přístupu k výrokům z Bible (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 17. prosinec 2022 @ 11:18:46 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Samozřejmě toto pravidlo vysvětlovat Boží slovo platí jen pro katolické bohoslužby.
..."první se vždy měli modlit muži, muž prokazatelně v rodině diktátorem, kterého se všichni bojí, ženy často v roli služky "...
Muž je hlavou rodiny, žena pak je srdcem rodiny.
Manželství se může stát peklem jak pro muže, tak i pro ženu - pokud totiž nežijí podle Bohem ustanoveného řádu.
|
]
Re: Důsledky nepochopeného přístupu k výrokům z Bible (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Čtvrtek, 22. prosinec 2022 @ 14:02:24 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Martino přeji ti šťastné Vánoce a radost z narození Vykupitele |
]
|
|
|
|