Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Jonáš.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 8, článků celkem: 16221, komentáře < 7 dní: 391, komentářů celkem: 398997, adminů: 60, uživatelů: 5084  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 56 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

gregorios777
rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
109577619
přístupů od 17. 10. 2001

Život víry: Náboženský člověk versus Nové stvoření
Vloženo Pondělí, 18. červenec 2022 @ 10:30:57 CEST Vložil: Tomas

Kritika bludů poslal gregorios777

Čemu říkáme "náboženský člověk"?

Náboženský člověk je Adam, starý člověk, který se snaží ze svých vlastních zdrojů o svatý a čistý život. Považuje Krista za svůj nedostižný vzor, za jakousi šablonu, ke které se chce maximálně přiblížit konáním dobra. Čím více se však snaží, tím méně se mu to daří. Protože ve svém starém člověku nedokážeme být Kristovci - a to úplně stejně, jako to nedokáže např. pes nebo kočka. 


Pravým Kristovcem nemůže být nikdo menší než Kristus sám. Nejen že nemusíme zemřít za své hříchy, ale také nemusíme ani ŽÍT svůj namáhavý náboženský život. Proto ti, kdo ve svém srdci slyšeli Slovo Boží a zároveň na ně dechl Boží Duch a vdechl do nich Kristův život, jsou znovuzrozeni, dostali nové masité, živé duchovní srdce, nového člověka, nové stvoření a srostli s Kristem v jedno. Jejich starý člověk již nežije (pokud ovšem zůstávají ve víře), a žije v nich nyní Kristus. Je nyní jejich životem:

Žd 10,16: "Dám zákony své v srdce jejich a na myslech jejich napíši je."

Ga 2,20: "...nežiji už já, ale žije ve mě Kristus...Že pak nyní živ jsem v těle, ve víře Syna Božího živ jsem"

Kol 3,4: "Kristus, náš život."

Fil 1,21: "Život, to je pro mne Kristus."

Vše co potřebujeme k životu a ke zbožnosti nám již bylo dáno. A tím darem je Kristus, Jeho Život (zoé). Skrze naše sjednocení s Ním jsme všechno, co je On (nikoliv však spasitelé), máme všechno, co má On a můžeme činit to, co On. On je naším vším duchovním požehnáním v nebeských věcech. Je naší svatostí, moudrostí, posvěcením, vykoupením, odpuštěním hříchů, všemi kladnými duchovními věcmi.

V této víře žijeme, pokud jsme opravdu znovuzrozeni Slovem a Duchem. To je naše pravá IDENTITA - Kristus. Pokud na tomto vírou stojíme, projdeme si obdobím neúspěchů v duchovním věku malých a starších dětí, kdy sice máme nové srdce, ale tělo je slabé a táhne nás zpět. Ale žijeme-li vírou v tom, že Kristus je stále náš život, že žije za nás a v nás, postupně dojdeme do věku mládenců a otců (1Jan 2,12-14). A Kristův život, nové stvoření budeme zakoušet TRVALE a dále budeme poznávat a získávat Krista (Fil 3,7-8).



"Náboženský člověk versus Nové stvoření" | Přihlásit/Vytvořit účet | 80 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Náboženský člověk versus Nové stvoření (Skóre: 1)
Vložil: oko v Úterý, 19. červenec 2022 @ 08:19:59 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Pravým Kristovcem nemůže být nikdo menší než Kristus sám."...


Kristus je sám o sobě Kristem. Není tedy žádným "kristovcem". To ej hloupost!




Křesťanem (kristovcem) se člověk stává obléknutím do Krista ve křtu (Gal 3,27).

Ve křtu jsme byli spolu s Kristem pohřbeni a ve křtu jsme byli spolu s Kristem i vzkříšeni (Kol 2,12) do života v novosti (Ř 6,3-4), do života Bohem přijatých dětí.
Ve křtu jsme se stali křesťany - oblékli jsme Krista. Proto jsme nyní Boží děti a máme svoji novou vlast v nebi.


Kristovec je tedy ten, kdo byl ve křtu takto "pokristěn" - stal se Bohem přijatým dítětem - pro Kristovy zásluhy se jím mohl stát.



Re: Náboženský člověk versus Nové stvoření (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Úterý, 19. červenec 2022 @ 10:08:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog)
Ahoj Gregu, jak vidíš s odstupem času a ve světle tebou napsaných slov pohoršení uživatelů GS, když jsem si dal v mém začátku na GS přezdívku Kristus a tento v podstatě Ježíšův titul vložil (dočasně na internetu, než jsem od toho ustoupil) mezi mé jméno a příjmení, kam se dává jméno kmotra nebo tzv. druhé křestní jméno, neboť do tohoto jména jsem byl po znovuzrození spolu se jménem Ježíš pokřtěn?



Re: Náboženský člověk versus Nové stvoření (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Středa, 20. červenec 2022 @ 12:22:29 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Náboženský člověk, Adam, potažmo Kain, žije svůj lopotný život "zemědělské dřiny" (přebývá na zemi), na zemi a jeho "bůh" je od něj daleko, a vysoko v nebi.

Skutečně zbožný člověk, nové stvoření (předobraz Abel), se nelopotí se zemí, ale přijal krev a život obětovaného Beránka. A skrze to spravedlnost. Má Syna a proto má Život, ten Věčný Život (Zoé) a skrze tento Věčný Život žije navenek, projevuje ho navenek. 

Psáno je:"Svatí buďte nebo já Svatý jsem." To ale starý náboženský člověk nikdy nedokáže, to víme všichni, všichni jsme si to už zkusili.

Pouze přijetím Krista a Jeho Života, může Kristus v nás tento Život produkovat, protože nikdo jiný z lidí nemůže být svatý. A Bůh ani nepřijme žádný jiný život, než Kristův.

Proto nám Bůh implantoval Krista a tak naše svatost je Kristova. Jsme vším co je On, máme vše co má On a naše skutky jsou Jeho skutky. 

Samozřejmě, říci náboženskému člověku, že ve mě žije Kristus je rovno rouhání - on to nikdy nemůže pochopit. Má Boha daleko na nebi a myslí si, že on sám Bohu zde na zemi musí obětovat svůj neúčinný, lopotný zemský život (viz. Kain, obětující plody země). 

Proto Kain nenávidí Abela, protože jeho oběť Bohem není přijata, zatímco bratrova ano. Proto falešná církev-Nevěstka-Babylon vždy pronásledovala svaté. Tedy svaté nikoliv z jejich zdroje, ale svaté kvůli Kristovi v nich. 





Re: Náboženský člověk versus Nové stvoření (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 21. červenec 2022 @ 13:14:41 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/

Vše co potřebujeme k životu a ke zbožnosti nám již bylo dáno. A tím darem je Kristus, Jeho Život (zoé). 

  Tak, díky Bohu.

  Toník



Re: Náboženský člověk versus Nové stvoření (Skóre: 1)
Vložil: luteran v Pátek, 22. červenec 2022 @ 09:31:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Možná souvisí s tématem: jedno přirovnání k otázce úrodného života křesťana.


Odpovídá se tu mj. na otázku, jak to, že skutky různých křesťanů vypadají trochu jinak, když je vyvolává tentýž Kristus v nich.



Re: Náboženský člověk versus Nové stvoření (Skóre: 1)
Vložil: martino v Pátek, 22. červenec 2022 @ 19:18:20 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
To je zase blábol...ty jsi znovuzrozený? Vždyť ani nevíš co to je....ty máš nové masité srdce ?...



Re: Náboženský člověk versus Nové stvoření (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Pátek, 22. červenec 2022 @ 23:52:44 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Vcelku dobré kázání od katolických charismatiků.

https://www.youtube.com/watch?v=0IJOUtk8o5I





Re: Náboženský člověk versus Nové stvoření (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Pátek, 05. srpen 2022 @ 14:58:08 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Víte kde je v NZ popsán náboženský člověk?


Třeba zde: 2Tim 3,5?

Budou mít vnější formu zbožnosti, ale její moc jim bude cizí. Od takových se odvracej.


Mající způsob pobožnosti, ale moci její zapírajíce, a od takových se odvracuj.

Tedy říkají, že jsou věřící, chodí do kostelů, na shromáždění, ale neprokazují moc vzkříšení, pouze naříkají nad slabostí starého člověka, jehož se snaží zkultivovat, a když to nejde, tak tomu říkají pokora...

Moc vzkříšení a tedy i vysvobození jim je cizí. A teď nejde především o ty řadové věřící, ale hlavně o jejich pastýře, kteří to sami nemají (ale měli by to mít, jsou-li pastýři) a proto to ani nemohou dát svým ovečkám. 

A to se netýká jen ŘKC, ale i protestantských a svobodných denominací a sborů. V podstatě jsou na tom stejně. 




Re: Náboženský člověk versus Nové stvoření (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Středa, 21. září 2022 @ 18:10:14 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Důležitou a neodmyslitelnou součástí náboženských lidí, je "světská svatyně", o které hovoří Žd 9,1:

Židum 9:1  Mělať pak i první ona smlouva ustanovení z strany služeb a svatyni světskou (řec. kosmikon). 

List Galatským říká, že se obracejí zpátky ke stejným živlům světa (když se obracejí zpět k Zákonu), jako když sloužili pohanským modlám.  Pavel říká, že je to stejné otroctví. 

Nařízení Zákona byla všechna vnější a byla určena pro člověka v těle, ze světa. Pro tělesného starého člověka. Byla to bohoslužba pro jeho 5 fyzických smyslů.

Nádherný chrám, krásné obleky kněží, drahokamy a zlato, trubky, hudba, vonné kadidlo, oltáře a oběti, to vše mohli lidé vidět svýma přirozenýma očima, slyšet ušima a cítit nosem, nahmatat rukama. Tyto věci tu byly, aby člověk v těle mohl být ve vztahu s Bohem. Skrze tato vnější zařízení. 

Nebylo potřeba víry k vidění věcí neviditelných (Žd 11,27). 

Kristovci jsou na druhé straně nebeský lid. předmět svého uctívání nevidí, jedině vírou. Duch jim zjevuje to, co nevidí. Vidí Krista v Nebi, ale jen okem víry. 

Vnější formální světské klanění mělo pominout, protože přišla hodina pravých velebitelů - a to v Duchu a Pravdě. Božím způsobem, nikoliv lidským, světským způsobem. 

Protože světským způsobem se klaní všechna démonská náboženství světa. Také mají své chrámy, ceremonie a ozdoby. Toto vše však jsou jen principy (živly) světa. Tělesnost je miluje a těší se v nich. 

A tak vidíme nádherné budovy, kostely a haly, krásně vyzdobené, krásná roucha kněží, velké varhany, krásná hudba, cvičené pěvecké sbory, výmluvní kazatelé. To se líbí vnějšímu zraku a sluchu. Patří sem i ti, co nosí křížek na krku. Sice taková maličkost, ale člověk citlivý na Ducha svatého by si nic takového nevzal. Ten samý princip světa. Tito náboženští lidé žijí většinou ze skutků a nikoliv z víry.

Chtějí být pod zákonem, ale nedodržují ho. Všude sálá marná snaha vlastní silou se zalíbit Bohu. Pevně se přidržují ceremonií, aby si skrze ně opatřili svou vlastní spravedlnost (viz. svátosti). Patří sem i slavení různých svátků (Ga 4,10), užívání nebiblických titulů "otec", "pastor" apod., Ti lidé si myslí, že jsou tím světější a nábožnější. Ale ani svátosti ani poutě a svátky, nikoho nespasí. Je to stejný princip a otroctví jako pohanství.

Toto dnes Otec ale nehledá. To není velebení v Duchu a v Pravdě. Hovoří o tom také list Kolosským 2,8-11 a 2,20-23. 












Stránka vygenerována za: 0.80 sekundy