Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Klaudie.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16656, komentáře < 7 dní: 224, komentářů celkem: 430078, adminů: 60, uživatelů: 5253  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 567 návštěvník(ů)
a 4 uživatel(ů) online:

cizinec
Mikim
gregorios777
oko

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116852736
přístupů od 17. 10. 2001

Hledání: Boj medzi dobrom a zlom.
Vloženo Sobota, 18. červen 2011 @ 22:50:52 CEST Vložil: Stepan

Katolicismus poslal betma

Boj medzi dobrom a zlom.

Pater Pio a jeho uzitocne rady a vyroky.


Dokiaľ nám bude v žilách prúdiť čo len jediná kvapka krvi, dovtedy sa v nás bude odohrávať boj medzi dobrom a zlom




Z LISTU RAPFAELINE CERASEOVEJ, II. APRÍL 1914

Ježiš dopúšťa duchovné boje pre naše očistenie, nie ako trest. Utrpenie nie je na našu smrť, ale na našu spásu.

Z LISTU PÁTROVI AGOSTINOVT, 23. MAREC I917

Ak robí diabol veľký rozruch okolo vás, radujte sa, lebo je to dobrý znak. Čoho sa musíme obávať - to je jeho pokoj a súlad s ľudskou dušou.

Nech vás tieto drobné nedokonalosti neznechutia. Majte sa stále na pozore, aby ste sa vyhýbali hriechu. Ak však zbadáte, že ste v niečom zlyhali, neoddajte sa neužitočnému náreku, ale padnite na kolená pred Bohom. Nech vás mrzí vaša slabá vernosť; úprimne ľutujte; poproste nášho Pána o odpustenie; zaumieňte si, že budete v budúcnosti opatrnejšie, a potom hneď vstaňte a choďte ďalej (...). Uisťujem vás, moje najmilovanejšie dcéry, že kým žijeme, takéto zlyhania a drobné útoky vášní sú nevyhnutné. Veď sám veľký apoštol svätý Pavol volá k nebesiam: „Badám teda taký zákon, že keď chcem robiť dobro, je mi blízko zlo. Podľa vnútorného človeka s radosťou súhlasím s Božím zákonom, ale vo svojich údoch pozorujem iný zákon, ktorý odporuje zákonu mojej mysle a robí ma zajatcom zákona hriechu, ktorý je v mojich údoch. Ja nešťastný človek! Kto ma vyslobodí z tohto tela smrti?" Rim 7, 21-24 Dcéry moje, musíme sa zmieriť s tým, čo sme zdedili po našich predkoch, Adamovi a Eve. Naše sebectvo zomiera až po nás a bude nás sprevádzať až po hrob. Bože drahý! Aké nešťastie pre nás - úbohé Evine deti, dcéry moje! Neustále budeme pociťovať dráždivé útoky vášní, pokým žijeme v tomto úbohom vyhnanstve. Ale čo na tom? Máme sa hádam znechutiť a zriecť sa nebeského života? Nie, najdrahšie dcéry, vzmužme sa. Stačí len nedať súhlas našej nerozhodnej vôli (...).

Z LISTU RACHELINE RUSSOOVEJ A RACHELINE GISOLFIOVEJ, 25. SEPTEMBER I917

Dušu, ktorá má vládnuť s Ježišom Kristom vo večnej sláve, (...) treba pretvoriť údermi kladiva a dláta. Čím sú však tieto údery kladiva a dláta, ktorými božský Umelec opracúva kameň, čiže vyvolenú dušu? Drahá sestra, tieto údery dláta - to sú nepríjemnosti, obavy, pokušenia, duševné múky a búrky s návalmi bezútešnosti ba i fyzickej bolesti.
Poďakujte sa teda nekonečnému milosrdenstvu večného Otca za to, že takto zaobchádza s našou dušou, pretože je predurčená na spásu.

Z LISTU RAFFAELINE CERASEOVEJ, 19. MÁJ 1914

Trýzeň a múky boli odjakživa dedičstvom a údelom vyvolených duší. Čím viac chce Ježiš pozdvihnúť dušu k dokonalosti, tým viac ju skúša utrpením. Vravím vám, radujte sa, že ste napriek vašej nehodnosti dostali takéto privilégium. Čím viac sa trápite, tým viac by ste sa mali radovať, lebo v ohni múk sa duša stáva čistým zlatom, hodným toho, aby žiarilo v nebeskom paláci.




Podobná témata

Katolicismus

"Boj medzi dobrom a zlom." | Přihlásit/Vytvořit účet | 22 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Rim 7:24 - 8:15 (Skóre: 1)
Vložil: lydia7 v Neděle, 19. červen 2011 @ 14:30:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Biedny ja človek! Kto ma vytrhne z tela tejto smrti?! Ďakujem Bohu skrze Ježiša Krista, nášho Pána! A tak teda ja, ten istý, slúžim mysľou zákonu Božiemu a telom zákonu hriechu. A teraz už NIETO NIJAKÉHO ODSÚDENIA tým, ktorí sú v Kristu Ježišovi, ktorí nechodia podľa tela, ale podľa Ducha. Lebo zákon Ducha života v Kristu Ježišovi ma oslobodil od zákona hriechu a smrti... lebo ste nevzali ducha služby, aby ste sa zase báli, ale ste vzali ducha synovstva, v ktorom voláme: Abba, Otče!



Re: Boj medzi dobrom a zlom. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 20. červen 2011 @ 07:20:03 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Izaíjáš:  Byly to však naše nemoci, jež nesl, naše bolesti na sebe vzal, ale domnívali jsme se, že je raněn, ubit od Boha a pokořen. Jenže on byl proklán pro naši nevěrnost, zmučen pro naši nepravost. Trestání snášel pro náš pokoj, jeho jizvami jsme uzdraveni. Všichni jsme bloudili jako ovce, každý z nás se dal svou cestou, jej však Hospodin postihl pro nepravost nás všech.  Byl trápen a pokořil se, ústa neotevřel; jako beránek vedený na porážku, jako ovce před střihači zůstal němý, ústa neotevřel. Byl zadržen a vzat na soud. Kdopak pomyslí na jeho pokolení? Vždyť byl vyťat ze země živých, raněn pro nevěrnost mého lidu. Byl mu dán hrob se svévolníky, s boháčem smrt našel , ačkoli se nedopustil násilí a v jeho ústech nebylo lsti.  Ale Hospodinovou vůlí bylo zkrušit ho nemocí, aby položil svůj život v oběť za vinu. Spatří potomstvo, bude dlouho živ a zdárně vykoná vůli Hospodinovu. Zbaven svého trápení spatří světlo , nasytí se tím, co zakusil. „Můj spravedlivý služebník získá spravedlnost mnohým; jejich nepravosti on na sebe vezme. Proto mu dám podíl mezi mnohými a s četnými bude dělit kořist za to, že vydal sám sebe na smrt a byl počten mezi nevěrníky.“ On nesl hřích mnohých, Bůh jej postihl místo nevěrných.Ježíš:„Toto jsem k vám mluvil, dokud zůstávám u vás. Ale Zastánce, Duch Svatý, kterého Otec pošle v mém jménu, ten vás naučí všemu a připomene vám všechno, co jsem vám řekl. Pokoj vám zanechávám, svůj pokoj vám dávám; ne jako dává svět, já vám dávám. Ať se vaše srdce neznepokojuje a není bázlivé.Apoštol:Buďte střízliví a bděte! Váš protivník Ďábel obchází jako řvoucí lev a hledá, koho by pohltil. Postavte se proti němu, pevní ve víře, vědouce, že tatáž utrpení se naplňují na vašem bratrstvu po celém světě. A Bůh veškeré milosti, který vás povolal ke své věčné slávě v Kristu Ježíši, vás, když nakrátko snesete utrpení, sám zdokonalí, utvrdí, posílí, postaví na pevný základ. Jemu buď sláva a moc na věky věků. Amen. Bůh se staví proti pyšným, ale pokorným dává milost. Poddejte se tedy Bohu. Postavte se proti Ďáblu, a uteče od vás. Přibližte se k Bohu, a přiblíží se k vám. Očisťte ruce, hříšníci, a očisťte srdce, lidé dvojí mysli. Pociťte svou ubohost, naříkejte a plačte. Váš smích ať se obrátí v nářek a vaše radost v sklíčenost. Pokořte se před Pánem, a povýší vás.
  Díky Bohu za učení proroků aapoštolů v téhle věci a mnohem větší díky za skutek Ježíše.
P.S. Betmo: S tím citovým komfortem, který nazývá Ježíš slovem "pokoj" a písmo je ho plné je to pravda pravdoucí, to těm tam u vás o protestantech učí dobře. Hodně protestantů káže Ježíše Krista a když se člověk mezi ně dostane, má celkem velkou šanci přijmout ten pokoj, který Ježíš Kristus odkázal svým učedníkům.




Re: Boj medzi dobrom a zlom. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pondělí, 20. červen 2011 @ 07:47:39 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Když se vzpomene křesťanství, tak většinou hned každý začne důrazem na zachovávání Desatera a chozením do kostela.

Ale to vůbec není podstatou křesťanství.




Podstata křesťanství je docela jiná: Dovolit Bohu, aby se skrze mě oslavil
.

Bůh je oslavován v každém svém díle, ale nejvíce se Boží sláva projevuje skrze člověka, když se člověk dá Bohu k dispozici.

O takových lidech říkáme, že jsou svatí a takové ctíme právě kvůle té Boží slávě, které oni dovolili skrze ně zazářit (proto se už na starých obrazech svatí zobrazovali se svatozáří).




Bože, dej mi prosím sílu a schopnosti, očisti mé srdce, abych nehledal vůli svou, ale dokázal se cele dát tobě, podřídit se vůli tvojí.



Re: Boj medzi dobrom a zlom. (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pondělí, 20. červen 2011 @ 09:35:52 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Rozdej co máš, vezmi svůj kříž a pojď za mnou. Naši předkové říkávali že koho Pánbůh miluje toho křížkem navštěvuje.



Re: Boj medzi dobrom a zlom. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 22. červen 2011 @ 23:50:50 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Betmo, říkal jsem si, že by mohlo být pro tebe zajímavé kdybych k tomuhle tématu napsal to, co jsem prožil.

  Když jsem ještě neznal Boha a jenom věděl, že existuje, tak jsem  Boha tenkrát docela hledal. Hodně jsem si četl bibli a hodně jsem se všelijak modlil, meditoval. Spoustu věcí v písmu jsem nerozuměl, ale stále dokola jsem narážel na jednu věc: Na pokoj. Na Boží pokoj jsem narážel v celém evangeliu, v listech.

  Asi nejzajímavější místo bylo: "Pokoj vám zanechávám, svůj pokoj vám dávám; ne jako dává svět, já vám dávám. Ať se vaše srdce neznepokojuje a není bázlivé." Ať už ten pokoj byl cokoliv, tak jsem tenkrát věděl, že jestli něco nemám, tak je to právě ten pokoj. Určitě jsem měl kde-co jiného: Nejistu, mindráky, bolesti a všelijaké muky duše, ale ani náhodou něco, co by se podobalo tomu, co se obvykle označuje slovem "pokoj".

  Všechno ostatní v písmu jsem si dokázal odvysvětlit, tak, jak nám to v rámci tradice odvysvětlovali, ale tahle oblast - pokoj s Bohem - byla natolik osobní a v písmu tenkrát pro mne křiklavá, že jsem věděl, že není v mém životě v pořádku.

  Zvláštní bylo, že když ke mně poprvé přišli nějak vážně křesťané s evangeliem, přišli právě s poseltvím o Božím pokoji a o uzdravení vztahu s Bohem. Bůh za mnou neposlal kalvinisty s předurčením či adventisty se sobotou. Poslal za mnou docela normální katoličku, kterou Ježíš z depresí vysvobodil a daroval jí svůj pokoj. Kdyby za mnou přišli se sobotou nebo předurčením, vysmál bych se jim jako to tu mnozí z ŘKC předvádí, ale že přišli s Božím pokojem, tak jsem se jim sice taky vysmál, jak to tu Oko předvedl o kousek výše, ale v hloubi mojí ztrápené duše se mne to poselství dotklo.

  Písmo ke mne v téhle věci mluvilo už dříve, kdy jsem na pokoj narážel a teď k tomu bylo i to svědectví o tom, že Ježíš byl vzkříšen, je živý a jedná dnes stejně jako vždycky jednal. To bylo pro mne hodně silné a musel jsem nad tím uvažovat, přeci jen ty verše "Milost vám a pokoj od Boha Otce našeho a Pána Ježíše Krista" co jich je v písmu plno nejde stále přeskakovat a ignorovat. Alespoň když je člověk trochu upřímný.


  No a nakonec mne dostalo to "Trestání snášel pro náš pokoj, jeho jizvami jsme uzdraveni.", od proroka Izaijáše, který psal evangelium o Ježíši. Od něj jsem to evangelium nakonec pochopil i přijal.


  Pokud teda někdo žijete pod démonským učením uvedeným v článku, učením, které glorifikuje satana a jeho dílo a pozvedá se v pýše proti Bohu i Kristu Ježíši, a vysmívá se mu i jeho oběti na kříži, tak mám pro vás zprávu, kterou jsem zažil na vlastní kůži: Poselství bible s tím pokojem je pravdivé, a ti proroci, Ježíš ani apoštolové si to nevymysleli. Boží pokoj, smíření s Bohem a uzdravení duše člověka od satanova řádění a řádění hříchu je součást evangelia Ježíše Krista, integrální, neoddělitelná a velmi důležitá součást života člověka v Kristu.

  K tématu jsem před nějakým časem napsal krátké stránky Deprese nebo pokoj.



Stránka vygenerována za: 0.29 sekundy