|
Právě je 553 návštěvník(ů) a 0 uživatel(ů) online:
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116741651 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Kontrasty: Hospodine, zkoumáš mě a znáš mě
Vloženo Sobota, 12. prosinec 2009 @ 17:55:28 CET Vložil: Stepan |
poslal jaela Víš o mně, ať sedím nebo vstanu
Žalmy 139 - 1
Pro předního zpěváka. Davidův, žalm . Hospodine, zkoumáš mě a znáš mě .
- 2Víš o mně, ať sedím nebo vstanu, zdálky je ti jasné, co chci dělat.
- 3Sleduješ mou stezku i místo , kde ležím, všechny moje cesty jsou ti známy.
- 4Ještě nemám slovo na jazyku, a ty, Hospodine, víš už všechno.
- 5Sevřel jsi mě zezadu i zpředu, svou dlaň jsi položil na mě.
- 6Nad mé chápání jsou tyto divy, jsou nedostupné, nestačím na to.
- 7Kam odejdu před tvým duchem, kam uprchnu před tvou tváří?
- 8Zamířím-li k nebi, jsi tam, a když si ustelu v podsvětí, také tam budeš.
- 9I kdybych vzlétl na křídlech jitřní záře, chtěl přebývat při nejzazším moři,
- 10tvoje ruka mě tam doprovodí, tvá pravice se mě chopí.
- 11Kdybych řekl: Snad mě přikryje tma, i noc kolem mne se stane světlem.
- 12Žádná tma pro tebe není temná: noc jako den svítí, temnota je jako světlo.
- 13Tys to byl, kdo utvořil mé ledví, v životě mé matky jsi mě utkal.
- 14Tobě vzdávám chválu za činy, jež budí bázeň: podivuhodně jsem utvořen, obdivuhodné jsou tvé skutky, toho jsem si plně vědom.
- 15Tobě nezůstala skryta jediná z mých kostí, když jsem byl v skrytosti tvořen a hněten v nejhlubších útrobách země.
- 16Tvé oči mě viděly v zárodku, všechno bylo zapsáno v tvé knize: dny tak, jak se vytvářely, dřív než jediný z nich nastal .
- 17Jak si vážím divů , které konáš, Bože! Nesmírný je jejich počet,
- 18sčetl bych je, ale je jich víc než písku. Sotva procitnu, jsem s tebou.
- 19Kéž bys, Bože, skolil svévolníka. Pryč ode mne, vy, kdo proléváte krev!
- 20Dovolávají se tě při svých pletichách, zneužívají tvé jméno tvoji protivníci.
- 21Nemám nenávidět, Hospodine, ty, kdo nenávidí tebe? S odporem pohlížet na ty, kdo se proti tobě zvedli?
- 22Nenávidím je, rozhodně nenávidím, jsou to také moji nepřátelé.
- 23Bože, zkoumej mě, ty znáš mé srdce, zkoušej mě, ty znáš můj neklid,
- 24hleď, zda jsem nesešel na cestu trápení, a po cestě věčnosti mě veď!
Předkládám vám k zamyšlení žalm 139. Je v něm psáno, že před Hospodinem nic neskryjeme a nemusíme si na nic hrát. Vidí do našich nejtajněších myšlenek a přání. Před Hospodinem žádné své jednání, žádné své slovo neutajíme, protože Jeho oči nás viděly již v zárodku a všechny naše cesty jsou mu známy.
Jak malicherné jsou lidské spory a lidská pýcha. Každý spor vedeme před Hospodinem a je třeba si to uvědomit.
Klanějme se Hospodinu, našemu Otci.
|
Podobná témata
|
|
Re: Hospodine, zkoumáš mě a znáš mě (Skóre: 1) Vložil: Ingmar v Neděle, 13. prosinec 2009 @ 15:34:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ano a není to vysvobozující, uvědomit si, že před Ním nemůžeme a tedy ani nemusíme nic skrývat? Že nás prostě zná celé takové jací jsme a nepochybuju o tom, že nás i dokonale chápe. |
Re: Re: Hospodine, zkoumáš mě a znáš mě (Skóre: 1) Vložil: Jaela v Neděle, 13. prosinec 2009 @ 15:47:03 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ingmar Hospodin nás chápe, je to náš Otec a kdykoliv se o něj můžeme opřít. Má na nás čas v každém okamžiku našeho života. Jenom je třeba si to uvědomit, když jsme Nemocní, BEZmocní, MOcní - že vždy je s námi Bůh - je to opravdu vysvobozující, že v žádné situaci našeho života nejsme sami.
|
]
Re: Re: Re: Hospodine, zkoumáš mě a znáš mě (Skóre: 1) Vložil: Ingmar v Neděle, 13. prosinec 2009 @ 19:04:37 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Souhlasím a podepisuji. Mimochodem, setkal jsem se s dívkou, která by s tím také souhlasila a podepsala s tím rozdílem, že ji by to děsilo. Ona nepochybuje o Boží existenci, ale tvrdí, že ji Bůh nemá rád. Že je na blízku, ale nejeví o ni zájem. Pozor, žádné jednoduché recepty, neřku-li přesvědčování a argumenty, nefungovaly a byli jsme v intenzivním kontaktu přes tři roky. Docela nabourala moje kvakerské přesvědčení, že každý s Bohem může mít společenství každý z nás. Ona byla jakási podivná výjimka. |
]
Re: Re: Re: Re: Hospodine, zkoumáš mě a znáš mě (Skóre: 1) Vložil: Jaela v Neděle, 13. prosinec 2009 @ 20:30:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ingmar Jsem ráda, že mi rozumíš. Máme ku pomoci Boha Jákobova, který učinil nebe, zem, povětří a vodu a vše, co k tomu patří. Je to výsada. Když si to uvědomíme, tak ve všech situacích života je Bůh s námi.
Proč to tu dívku děsilo nebo co ji vlastně děsilo? Abraháma důvěra v Boha unesla, i když šel obětovat svého syna Izáka - je otcem důvěry. On věřil, že Bůh má moc vzkřísit k životu i mrtvé. Věřil, proti vší lidské naději.
Naše důvěra nás má unést ve všech situacích našeho života. Bůh nás nikdy neopustí a nikdy se nás nezřekne. Můžeme tedy s Abrahámem věřit proti vší lidské naději. Hospodin je s námi, naše jméno si vyryl do dlaní.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Hospodine, zkoumáš mě a znáš mě (Skóre: 1) Vložil: Ingmar v Pondělí, 14. prosinec 2009 @ 04:24:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ano, s tím souhlasím, ale předat jí to jsem nedokázal. Já jsem ji tři roky učil maďarštinu a byli jsme v intenzivním mailovém kontaktu i mezi hodinami. Nevím, proč to tak bylo. Možná kvůli prostředí, v němž vyrůstala, v pokřivených vztazích, které způsobily, že měla velmi zvláštní, pesimistický pohled na svět, který jsem od ní malinko přejal, čímž jsem se z naivního optimisty posunul více k realismu, mám podezření, že měla cosi společného s autismem a zásah do její osobní sféry "shora" ji děsil. Nevím. Ale měla období, kdy se Bohu snažila vyjít vstříc, přečetli i celkem dost knížek ode mně, ale čím víc se tam psalo o osobním vztahu s Bohem, o osobních zkušenostech s Ním, tím víc ji to točilo, protože jí si prý Bůh nevšímá, i když nepopírá, že je blízko. Fakt zvláštní případ.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hospodine, zkoumáš mě a znáš mě (Skóre: 1) Vložil: Jaela v Pondělí, 14. prosinec 2009 @ 12:10:16 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ingmar Hm, tak se za ni modli. Možná časem pozná, jak blízko je nám vlastně Hospodin, a že všechny své pohledy na svět může řešit s ním.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hospodine, zkoumáš mě a znáš mě (Skóre: 1) Vložil: Ingmar v Pondělí, 14. prosinec 2009 @ 15:29:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Co myslíš, že jsem ty tři roky dělal? Tady jednoduché řešení prostě neexistuje a je třeba se s tím smířit. Klidně včetně té modlitby. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hospodine, zkoumáš mě a znáš mě (Skóre: 1) Vložil: Jaela v Pondělí, 14. prosinec 2009 @ 15:34:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ingmar Všechno má svůj čas a žádná modlitba se neztratí. Je možné, že jsi blízko cíle. Hospodin modlitby slyší.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hospodine, zkoumáš mě a znáš mě (Skóre: 1) Vložil: Ingmar v Pondělí, 14. prosinec 2009 @ 18:30:59 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nevím. Už jsme se delší dobu neviděli a kromě toho ona s tím měla dlouhodobý problém. Ale vyloučit se pochopitelně nedá nic, to máš pravdu.
|
]
|
|
Re: Hospodine, zkoumáš mě a znáš mě (Skóre: 1) Vložil: jirix v Středa, 16. prosinec 2009 @ 10:54:59 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ano, Pán nás jistě všechny vidí, nic před Ním neskryjeme. A nepokojná je také lidská duše, dokud nespočine v Bohu.
Jirka
|
Re: Re: Hospodine, zkoumáš mě a znáš mě (Skóre: 1) Vložil: Jaela v Středa, 16. prosinec 2009 @ 11:31:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | jirix Tak to nějak vyjádřil i svatý Augustin. Myslím, že mluvil o srdci.
V Bohu můžeme najít pokoj od tohoto světa již tady na zemi.
|
]
Re: Re: Re: Hospodine, zkoumáš mě a znáš mě (Skóre: 1) Vložil: jirix v Čtvrtek, 17. prosinec 2009 @ 10:49:18 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nikam neutečeme před Pánem a nebudeme mít pokoj v srdci, pokud nebudeme stát tam, kde Bůh chce, abychom stáli.
|
]
Re: Re: Re: Re: Hospodine, zkoumáš mě a znáš mě (Skóre: 1) Vložil: Jaela v Čtvrtek, 17. prosinec 2009 @ 12:50:00 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | jirix To je pravda.
|
]
|
|
Re: Hospodine, zkoumáš mě a znáš mě (Skóre: 1) Vložil: Krispus (ryba@iol.cz) v Neděle, 20. prosinec 2009 @ 06:26:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ještě před několika lety jsem měl na tento Žalm nejkratší kázání. Po přečtení jsem řekl : Bože, alespoň trochu tmy ! Dnes to vidím jinak. Říkám : Bože ještě více světla do mého života. Učením " o laciné milosti" jsem se dostal do pozice, že jsem si zlehčoval hřích. Nejde o ztrátu spasení .... o tom nepochybuji, protože to je Boží dílo ( mé spasení), které přijímám vírou a srdcem. Ale křesťané v praktickém životě víry bojují s hříchem. Občas nás něco přemůže. Někoho více a častěji, druhého méně. Modlím se "Bože, Ty znáš mé srdce, Ty znáš můj neklid". Není to neklid duše z toho, že jsem něco ukradl, že jsem někde selhal. Můj neklid spočívá v touze po větší moci, která mě proměňuje od slávy ke slávě každý den. Prožívám působení Boží moci v mém životě a zjistil jsem, že je to dílo Duch sv. ve mně....,ale až poté, co jsem Ho vzal na milost a začal jsem s Ním komunikovat. Ano, oslovím i Ducha svatého během modlitby ( už jsme to tady rozebírali a ať mi nikdo neargumentuje tím, že to v Bibli není napsáno, to vím i bez vás). Místo touhy po šeru a někdy tmě přišla touha být ve "světle" pořád. Není totiž co skrývat: Haleluja !! Protože Bůh je velký boháč, tak mě tohle nestačí. Mám další neklid .....aby skrze mě působil Bůh svou mocí a já byl u toho, až Jeho moc přijde a prokáže se, že je živým Bohem ! K oslavě jména Ježíš ! Nastává renesance neopohanství, léčitelů, šamanů, psychotroniků atd. Lidé za nimi chodí a často je jim pomoženo. Tu se někdo uzdraví, tu si prožije regres ( vstup do minulých životů) atd. Já mám přeci Všemohoucího Boha jako Pána. Jemu je dáně všeliká moc na nebi i na zemi. Přitom já, jako křesťan, přijdu do rodiny, která trpí nějakým neduhem a nabízím jim jen "slova". Jak je Bůh miluje a jak mohou přijít ke spáse. Ale oni potřebují konkrétní pomoc , jak ven z té šlamastyky, která je trápí. A křesťan tam stojí a má doslovas holé ruce, žádnou moc. Přitom je nám zaslíbena samým Pánem. Vážení, my jsme se jí dobrovolně zřekli a spolu se sv.Augustýnem jsme prohlásili, že projevy Boží moci utichly s koncem "provotní Církve" ( rozumě po smrti apoštolů ). Jako kdyby byla nějaká "druhotná Církev" ! Tohle odmítám ! Církev je jen jedna a zvěst evangelia, jak Božího klrál. které hlásal Ježíš a učedníci, tak evangelia milosti, které hlasali učedníci - apoštolé a další věřící, bylo VŽDY DOPROVÁZENO VIDITELNÝMI ZNAMENÍMI A ZÁZRAKY. Já jsem tak "troufalý", že toužím po této Boží moci, která by působila skrze mou službu. To je ten můj " neklid". Díku Pane za něj ! Preevangelizace mocí ! To by měl být program současné Církve. Nedávno jsem četl článek ke stému výročí Křesťanských sborů. Závěrečnou výzvou bylo, že máme jako věřící žít, svědčit životem a vytrvat ve víře a dál šířit známost o Pánu Ježíši ( evangelizovat). To je přeci SAMOZŘEJMÉ ! Svědčit životem a snažit se o osobní evangelizaci je přeci normální postoj a život křesťana. To nemusím postavit jako výhled do budoucnosti církve ! Pro mě je jediný výhled, v dnešní "zakouzlené" době . Tím je " preevangelizace mocí " . Lidé dnes na slova neslyší, mají jich dost ! Potřebuji pomoc tady a teď. Když se jim dostane může je to přivést pod kříž a budou spasení z víry v Pána Ježíše stejně jako my ostatní. Nikdo ze zázraku spasen nebude. To přeci víme a přesto i já jsem tvrdil, že Bůh nečiní zázraky v životě člověka, aby víra zůstala " vírou vírovatou" ....a nebyla z vidění. Dnes vím, že se to vůbec nevylučuje a že Církev může mít a má mít stejnou moc jakou byly obdařeni první křesťané. |
Re: Re: Hospodine, zkoumáš mě a znáš mě (Skóre: 1) Vložil: Jaela v Neděle, 20. prosinec 2009 @ 08:46:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Krispus
Také to tak vnímám. Neschovávat se před Hospodinem do větší tmy, ale být přímo u něho, jak píšeš "ve světle". Já mu sedím u nohou a držím se a dívám se na něho a povídám mu úplně všechno.
Vím, že mě Hospodin slyší, protože nemá zalehlé ucho a vidí, protože není slepý. Setkala jsem s s Hospodinou MOCÍ a to myslím vážně. Proto vím co říkám.
Je psáno: Marek
16, 17
- 19
- 17Ty, kdo uvěří, budou provázet tato znamení: Ve jménu mém budou vyhánět démony a mluvit novými jazyky;
- 18budou brát hady do ruky, a vypijí-li něco smrtícího, nic se jim nestane; na choré budou vzkládat ruce a uzdraví je.“
- 19Když jim to Pán řekl, byl vzat vzhůru do nebe a usedl po pravici Boží.
Efezským
6, 10
10A tak, bratří, svou sílu hledejte u Pána, v jeho veliké moci.
Jan
14, 12
- 14
- 12Amen, amen, pravím vám: Kdo věří ve mne, i on bude činit skutky, které já činím, a ještě větší, neboť já jdu k Otci.
- 13A začkoli budete prosit ve jménu mém, učiním to, aby byl Otec oslaven v Synu.
- 14Budete-li mne o něco prosit ve jménu mém, já to učiním.
Izajáš
41, 10
10Neboj
se, vždyť já jsem s tebou, nerozhlížej se úzkostlivě, já jsem tvůj Bůh.
Dodám ti odvahu, pomocí ti budu, budu tě podpírat pravicí své
spravedlnosti.
Slovo Boží je mocné a máme ho nést lidem v jeho moci a síle - ne bez moci a bez síly.
Také si myslím, že projevy Boží moci nemohly utichnout koncem prvotní církve, ale že zázraky se mohou dít stále. Tak jako chodili s Boží mocí apoštolové a dělali zázraky a uzdravovali, tak mohou chodit i dnešní učedníci - mohou nést radostnou zvěst, vymítat zlé duchy a uzdravovat. Ale lidé se toho jakoby vzdali. Nesou radostnou zvěst smutným jazykem a neuzdravují a nevymítají zlé duchy a nedělají zázraky. Sami se přestali opírat o Boží moc a vzdali se této výsady. Já to tak také vnímám.
To není troufalost prosit Hospodina, aby Boží MOC působila skrze službu. Myslím, že to P. Ježíš tak chtěl. Podle mne by to měl být program současné církve a mohlo se začít například u povodní a nezačalo. Hospodin není hluchý, Jeho ucho není zalehlé a On není ani slepý, jen čeká, že Ho pozveme do své svobody a pomůže nám. Věřím, že On sám by vstoupil do povodní svou Přítomností a pomohl by nám.
Věřím, že zázraky, které se děly v době apoštolů - že se tady na této zemi mají dít stále, ne jako výjimka, ale vždy, když nesou Ježíšovi učedníci radostnou zvěst, protože ji mají nést v Ježíšově Moci a Síle - Slovo Boží to Uzdravuje. Slovo Boží je provázeno viditelnými zázraky a znameními.
Ano, i já tak věřím, že Církev má mít stejnou moc, jakou byli obdařeni první křesťané. Bible nepřestala platit v prvotní církvi. My teď řešíme spoustu jiných věcí a mnoho toho o Bohu víme, ale s Bohem neumíme komunikovat. Mnoho toho namluvíme o Boží Moci, ale neumíme se o ní opřít. Není to nikde na světě vidět, že bychom šířili evangelium v Boží síle a Moci, tak jako první křesťané. Diskuse o Bohu vedeme fantasticky propracované do detailu, ale ta komunikace s Hospodinem - ta chybí. První křesťané mnoho neznali, ale v jejich době se děly zázraky a znamení.
Proto lidé kolem nás hledají duc***** jinde, utíkají k léčitelům, šamanům a psychotronikům.
|
]
Re: Re: Re: Hospodine, zkoumáš mě a znáš mě (Skóre: 1) Vložil: Krispus (ryba@iol.cz) v Neděle, 20. prosinec 2009 @ 22:21:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tak to je je skvělý. Nejsem letniční ani charismatik. Ale o to nejde.....kdo kam se zařazuje. Jsem evangelikál, který pochopil, že bez projevů Boží moci nic nesvedem. Kdo poznal, že je "hliněná nádoba" ( ne, že si to přečetl v Bibli), ví o čem mluvím. Jakmile se projeví Boží moc, tak tak je ten "šmak", který chybí dnešní Církvi. Zrovna dnes jsem se setkal na našem vánočním koncertu s katolíky. Jsou to naši kámoši i když se neshodnem v mnoha věroučných věcech. Ale bylo nám s nimi dobře a ještě přes hodinu po koncertu jsme se s nimi sdíleli. Možná lépe než s evangelikáli, kteří na nás koukají nějak divně ( i tady na tomhle webu) ....nepochopili, že charismatičtí evangelikálové stojí na Písmu stejně jako oni, ale současní "ví své" ! Mají zkušenost s Bohem, která nestojí jen na liteře. "Preevangelizace mocí" ....to je v dnešní době cesta vpřed. Nemyslím v podání "Hnutí víry", ale v teologicky správném směřování. Tohle je program pro 21 stol. pro Církev
|
]
Re: Re: Re: Re: Hospodine, zkoumáš mě a znáš mě (Skóre: 1) Vložil: rive v Pondělí, 21. prosinec 2009 @ 06:50:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Naše směřování, náš duchovní růst, nas vede k tomu, abychom ve svém životě, spoléhali na Boží moc. tj. nespokojit se s tím, co máme, ikdyž to může být dobré, ale usilovat o to nejlepší, o větší hloubku, o větší šířku, to je o stoprocentní se spolehnutí na Boží moc. Jestli se v něčem spoléháme na sebe, jestli v něčem spoleháme na druhé lidi, jestli spoleháme na ...... ( a né na Jeho moc) dejme tomu v xx procentech, takže se v tomto připravujeme o Boží moc, připravujeme o xx toho nejlepšího.
Proč stagnujeme, tedy proč se připravujeme o Boží moc, o xx toho nejlepšího? Jsme spokojeni, to je dobré, nebo máme strach, nevěříme zaslíbení, nemáme čas přebývat v Boží blízkosti (shon).
Ano evangelizace moci.
Boží moc působí naše plné spoléhání se na Krista, působí, že roste náš osobní vztah s Kristem, a to se projeví na našich vztazích. Měly by být charekterizovány, tak jak píšeš o tom, co jste prožívali po koncertě, kdy znakem dobrých vztahů v Kristově těle je jednota, ta nadpřirozená, kterou jste prožívali, kdy sice nebyla charakterizována, jak píšeš stejným pohledem na věc, ale šlo o spojení (sdílení) - společné naladění na něco vyššího - na našeho milujícího Boha, prožívání společné věci ( hudba, účel koncertu .... aj. ). Ješitnost (my jsme lepší), ctižádost (soustředění se na sebe, na své) ničí vztahy v Kristově těle, "šmak" hořkne. Boží moc posiluje blízké vztahy, staví, buduje, neboří, ale má namysli to, co slouží druhým.
rive
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Hospodine, zkoumáš mě a znáš mě (Skóre: 1) Vložil: Jaela v Středa, 23. prosinec 2009 @ 09:27:23 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Rive Jan
14:12 -
Amen, amen, pravím vám: Kdo věří ve mne, i on bude činit skutky, které já činím, a ještě větší, neboť já jdu k Otci.
Vztah s s P. Ježíšem se projeví na každém z nás a také v církvi. Církev nebude mdlá, ale vrátí se do ní znamení a zázraky. Uprostřed nás chodí P. Ježíš.
|
]
Re: Re: Re: Re: Hospodine, zkoumáš mě a znáš mě (Skóre: 1) Vložil: Jaela v Pondělí, 21. prosinec 2009 @ 09:23:37 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Krispus Souhlasím s tebou.
Lukáš
4:36 -
Na všechny padl úžas a říkali si navzájem: „Jaké je to slovo, že v moci a síle přikazuje nečistým duchům a oni vyjdou!“
Není podstatné, jestli je člověk letniční nebo charismatik nebo kam se zařazuje. Měl by však vědět, že Bůh je Mocný, že tak jako za dob našich praotců ve SZ, kdy se děla znamení a děly se zázraky, že i v dnešní době to tak má být. A že apoštolové nesli radostnou zvěst a uzdravovalili. V našem středu je Pán Ježíš. Dotkněme se Jeho roucha, uzdraví nás - poznáme, jak Mocný je Hospodin.
Myslím, že kdo chce poznat, Hospodina v Jeho Moci a hodně po tom touží, že Hospodin za ním přijde. On nás slyší.
Tam, kde se zažije zkušenost s Bohem nevidím rozdíly a je to cesta církve vpřed. Také to tak vidím. Je to cesta k jednotě i ve věroučných věcech, protože my lidé nemáme moc, MOC má Hospodin. My lidé, jsme BEZmocní.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Hospodine, zkoumáš mě a znáš mě (Skóre: 1) Vložil: Krispus (ryba@iol.cz) v Středa, 23. prosinec 2009 @ 06:11:54 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Přesně tak. Věřím, že v české Církvi dojde k posunu v tom, že se naučíme spolupracovat ve prospěch záchrany lidských duší. U evangelikálních církví se snaha o posun směrem k Duchu sv. řešila a ještě i řeší oddělením od těch, kdo tohle pochopí. Brzy přijde doba, kdy budou vedle sebe, v jedné církvi podle jména, existovat sbory "klasické" a "charismaticky laděné". Až přestane osočování z bludu a hereze, když někdo v modlitbě osloví Ducha sv. apod. Až nastane mezi křesťany opravdová Boží láska vypůsobená z toho, že každý křesťan se bude zaměřovat na Krista a ne na učení té či oné církve. To nás sjednotí ....Až se "hnuťáci" vyšťavní a zjistí, že jsou "hliněnou nádobou" a že Bůh je na nebi a my na zemi, až pochopí, že není možné nadřazovat duchovní dary nad Písmo a pomalu se vrátí do "středního proudu", který se začíná rodit a který se dá označit jako "charismatický evangelikalismus" ( pro ty, kdo rádi hesla a motta), ...... tak do té doby bude mít Satan pré |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hospodine, zkoumáš mě a znáš mě (Skóre: 1) Vložil: Jaela v Středa, 23. prosinec 2009 @ 09:18:40 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Krispus Pán Ježíš chce, abychom byli v jednotě, tak to jistě tak bude. Kdy, to je otázka. Každý v modlitbě oslovuje tu Božskou osobu, ke které má vztah - no nebo vztah - jak to cítí. Když chce osloví Pána Ježíše, když chce osloví Ducha svatého a když chce, osloví Boha Otce. Hospodin nás slyší. Nemusíme sledovat, kdo jak se modlí.
Já si myslím, že dojde k takové jednotě, a že Hospodin má MOC to učinit, že nebude rozdílností v učení proto, že lidé se budou zaměřovat pouze na Boha.
Až si lidé uvědomí jak je Hospodin Mocný, že jemu patří Moc a sláva, přestanou se pyšně vypínat a nebudou říkat já jsem lepší, koukni ne, já jsem lepší.
Vždycky vznikne nějaké nové hnutí a pak zkrachuje - no nevím - zkrachuje na lidské slabosti. Mám na to svůj názor.
Má vize: Držet se jednoty s hierarchií, uznat Boží Moc a v jednotě klečet před Hospodinem a prosit - i v dnešní době je doba, kdy mezi námi chodí Pán Ježíš, i dnešní doba je doba, kdy Pán Ježíš činí znamení a dělá zázraky. To bude jednotná církev - budou v ní vidět znamení a zázraky a poznají nás po lásce, že jsme Ježíšovi učedníci. Zaměřování se na učení té či oné církve se nebude konat, protože nebude. Do církve se vrátí znamení, dary uzdravování a vymítání zlých duchu.
Jan
14:12 -
Amen, amen, pravím vám: Kdo věří ve mne, i on bude činit skutky, které já činím, a ještě větší, neboť já jdu k Otci.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hospodine, zkoumáš mě a znáš mě (Skóre: 1) Vložil: Krispus (ryba@iol.cz) v Čtvrtek, 24. prosinec 2009 @ 14:49:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Dík za komentář, tak tohle je skvělý a to o čem uvažuji já, je předstupeň. Zatím je to někdy "zákopová válka". Bůh vidí jednotlivce, ale jedná i s celkem ( viz. Izrael a SZ a nakonec i NZ). Církev jako celek musí vyzrát a sjednotit se na tom, že každý z nás se bude zaměřovat na Boha ( Krista) a tím se vytvoří pravá jednota |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hospodine, zkoumáš mě a znáš mě (Skóre: 1) Vložil: Jaela v Čtvrtek, 24. prosinec 2009 @ 15:17:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Krispus Vidím to podobně. Napsal jsi to přesně. Zákopy je třeba zasypat. Mezi námi chodí Pán Ježíš právě tak, jako v době apoštolů. Dnes můžeme vidět znamení, i dnes se můžeme dotknout Jeho roucha a On nás uzdraví, i dnes je čas zázraků. Právě dnes je čas příhodný pro šíření radostné zvěsti. Dnes lze Hospodina potkat v Jeho MOCI - je mezi námi. Není daleko.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hospodine, zkoumáš mě a znáš mě (Skóre: 1) Vložil: Krispus (ryba@iol.cz) v Sobota, 26. prosinec 2009 @ 06:56:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Dík za povzbuzení těch, kdo začínají otevírat oči a chtějí vidět zázraky a viditelné projevy Boží moci. Není žádná "prvotní" Církev. To bychom museli žit v nějaké " se*****ární" církvi, přičemž víme, že Církev Boží je jen jedna ! Nalítli jsme sv.Augustínovi, který přinesl myšlenku, že "jazyky utichly se zánikem prvotní církve" a viditelná znamení Boží moci nejsou potřeba, protože se Církev uchytila a křesťané se mohou vyklidnit. Bodejť by Cíkrkev pokračovala v moci, když se do ní nahrnuli lidi jako do politické strany po uznání křesťanství jako státního náboženství Říma. Evropská reformace otázku moci také neřešila a vystačila si s heslem " Solo scriptura". Dnes víru na zázraky horko těžko dolujeme, mnozí na to už dávno rezignovali a od Ježíše nic víc, než slova nečekají. Když se objeví nějací "ujetí", co po tom touží, tak se z nich udělají bludaři .....Církev čeká ještě těžká cesta zpět , k moci ! Evangelium království, stejně jako potom evangelium milosti, bylo vždycky provázeno Boží mocí. Vyhánění démonů, uzdravování, propouštění zajatých na svobodu atd. patřilo neoddělitelně k evangeliu. Tím neříkám, že křesťan je nějaký léčitel a Bůh ho poslouchá a vždy vyslyší a zasáhne. Ne, Bůh je suverénní a vždy se děje Jeho vůle. Ne každý musí být uzdraven nebo se nějaký "zázrak" musí stát. Ale když je víra na zázraky, tak se jich děje nějak víc ! Dnes nabízíme "jen" slova. Ale těch mají lidé dost v médiích a na internetu. Potřebujeme oboje - slovo a moc ! Potřebujeme Boží lásku, protože jinak Boží moc do našeho života nepřijde. Místo, aby se křesťané milovali tou Boží láskou zcela suverénně se nenávidí, závidí si, místo pokory pýcha. Jak taková Církev chce dostat Boží moc ? Je to proto, že se nezaměřují na Krista, na Hlavu míéstní církver. Místo toho se pořádají pobyty, společná jídla, akce pro akce a tím se zanáší do církve světský duch, styl života i vztahů. Nahrazuje se tím intimní vztah každého člena církve s Pánem a jednota se pak vytváří mimo Něj. Duch sv. je příliš svatý na to, aby byl a působil v nesvatém ! Navenek to nemusíme poznat, ale ví to Bůh. Zlehčování hříchu v životě křesťana je jednou z příčin malé resp. žádné moci. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hospodine, zkoumáš mě a znáš mě (Skóre: 1) Vložil: Jaela v Sobota, 26. prosinec 2009 @ 09:33:52 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Krispus Myslím, že dnes církev prosí o nové letnice a také o viditelná znamení a navíc, každý může prosit sám za sebe.
Pán Ježíš ustanovil církev a nezaložil tím politickou stranu.
Myslím, že každého, kdo nese radostnou zvěst, budou provázet znamení a bude dělat zázraky. Slovo Boží je Mocné. Když tomu sami nevěříme, tak toto Slovo s s Mocí neneseme. Ale jsou v církvi viditelné dary: uzdravování a vymítání zlých duchů.
My Hospodina prosíme a v souladu s Jeho vůlí se může dít uzdravování a jiné zázraky - ne podle naší vůle.
Slovo Boží má Moc, Bůh Slovem těší zarmoucené, uzdravuje, osvobozuje. Mám obdobný názor, jako ty.
Křesťané se nemilují, závidí si a jsou pyšní - domnívám se, že netouží po tom, setkat se s Boží Mocí, že se točí kolem své sebestřednosti. Ano, akce, pro akce - a co mi chybí, je padnout do prachu, před Hospodinem a vzdávat mu chválu. Opravdově Ho pozvat ke stolu a opřít se o Jeho Moc.
No vidím to přesně tak, jako ty.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hospodine, zkoumáš mě a znáš mě (Skóre: 1) Vložil: Jaela v Sobota, 26. prosinec 2009 @ 09:33:53 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Krispus Myslím, že dnes církev prosí o nové letnice a také o viditelná znamení a navíc, každý může prosit sám za sebe.
Pán Ježíš ustanovil církev a nezaložil tím politickou stranu.
Myslím, že každého, kdo nese radostnou zvěst, budou provázet znamení a bude dělat zázraky. Slovo Boží je Mocné. Když tomu sami nevěříme, tak toto Slovo s s Mocí neneseme. Ale jsou v církvi viditelné dary: uzdravování a vymítání zlých duchů.
My Hospodina prosíme a v souladu s Jeho vůlí se může dít uzdravování a jiné zázraky - ne podle naší vůle.
Slovo Boží má Moc, Bůh Slovem těší zarmoucené, uzdravuje, osvobozuje. Mám obdobný názor, jako ty.
Křesťané se nemilují, závidí si a jsou pyšní - domnívám se, že netouží po tom, setkat se s Boží Mocí, že se točí kolem své sebestřednosti. Ano, akce, pro akce - a co mi chybí, je padnout do prachu, před Hospodinem a vzdávat mu chválu. Opravdově Ho pozvat ke stolu a opřít se o Jeho Moc.
No vidím to přesně tak, jako ty.
|
]
|
|
|
|